eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikPrace modernizacyjno - adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik, ul. B. Le¶miana 4



Og³oszenie z dnia 2022-05-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik, ul. B. Le¶miana 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4523067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik, ul. B. Le¶miana 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4ce1a7d-cf6f-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00153675

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00105616/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Prace modernizacyjno-adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik, ul. B. Le¶miana 4

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem zak³adki "OFERTY" na Platformie Zakupowej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
4. W przedmiotowym postêpowaniu o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja".
5. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale 7. SWZ oraz zawarte w "Instrukcji dla Wykonawcy", dostêpnej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, adres e – mail: sekretariat@spzozswidnik.pl , telefon: 81 4523050.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w ¦widniku jest Pan S³awomir Zagojski, kontakt: adres e-mail: iod@spzozswidnik.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, nak³adaj±c± obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotê budowlan± pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik, ul. B. Le¶miana 4 - Nr sprawy: SPZOZ/ZP/271/06/05/2022 prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd±:
1) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
2) dostawcy us³ug prawnych i doradczych oraz wspieraj±cych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), a tak¿e innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostêpnienia danych na podstawie odrêbnych przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y czas trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/06/05/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku SPZOZ ¦widnik przy ul. B. Le¶miana 4 - zlokalizowane na parterze w Przychodni Specjalistycznej oraz na II piêtrze w pomieszczeniach nale¿±cych do Administracji SPZOZ.

2. Szczegó³owy rodzaj robót oraz ich zakres zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, w sk³ad której wchodz±:
a) Opis techniczny pn. Modernizacja Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ ul. Le¶miana 4 w ¦widniku, stanowi±cy Za³±cznik Nr 8 do SWZ,

b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ, stanowi±ca Za³±cznik Nr 9 do SWZ,

c) przedmiar robót pn. Modernizacja Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ, stanowi±cy Za³±cznik Nr 1 do SWZ
i obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,

3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych szczegó³owo okre¶lonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 powy¿ej, wchodzi m.in.:

A) modernizacja na poziomie „0” pomieszczeñ rejestracji, pokoju socjalnego, toalet oraz wykonanie sufitu podwieszanego i o¶wietlenia w ci±gach komunikacyjnych

A.1 Klatka schodowa
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- odnowienie porêczy schodowych
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

A.2 Korytarz 1
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- uzupe³nienie posadzki z terakoty przy drzwiach
- wykonanie sufitów podwieszonych z w³ókien mineralnych
- wymiana pochwytów na ¶cianach
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

A.3 WC 1
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana umywalki
- wymiana ustêpu „Kompakt”
- wymiana trójnika PCW
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

A.4 Rejestracja
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- wymiana posadzki z paneli pod³ogowych na posadzkê terakotow±
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

A.5 Pomieszczenie socjalne
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- wymiana posadzki terakotowej
- wymiana zlewozmywaka
- rozdzielenie o¶wietlenia

A.6 Korytarz 2
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

A.7 WC 2
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana umywalki
- wymiana ustêpu „Kompakt”
- wymiana drzwi
- wymiana p³ytek ok³adzinowych ¶ciennych glazurowanych
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

B) modernizacja ci±gów komunikacyjnych na poziomie „2” wraz z adaptacj± czê¶ci korytarza na pomieszczenie Sekcji Zamówieñ Publicznych, Zaopatrzenia i Projektów Unijnych

B.1 Sala konferencyjna
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- demonta¿ karniszy
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

B.2 Pomieszczenie przechodnie
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- monta¿ drzwi
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

B.3 Pokój biurowy
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- wymiana grzejników
- wymiana zlewozmywaka
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

B.4 Korytarz
- malowanie ¶cian farbami olejnymi
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana posadzki PCW na posadzkê z terakoty
- wymiana pochwytów na ¶cianach
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego


C) modernizacja sanitariatów na poziomie „2”

C.1 WC
- malowanie ¶cian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wykonanie kabin ustêpowych z p³yt g-k
- monta¿ drzwi
- wymiana umywalek
- monta¿ ustêpu „Kompakt
- wymiana posadzki z terakoty
- licowanie ¶cian p³ytkami glazurowanymi
- wymiana opraw o¶wietleniowych
- wymiana osprzêtu elektrycznego

Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):
a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub osoby wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na wykonywaniu prac na placu budowy, co najmniej dla nastêpuj±cych czynno¶ci:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty sanitarne instalacyjne
3) roboty elektryczne instalacyjne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród ofert nieodrzuconych wy³±cznie na podstawie kryterium oceny ofert.
Kryterium cena :
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium cena wed³ug ni¿ej podanego wzoru :
Cx = Cmin/Cbad x 60 punktów, gdzie :

Cx – liczba punktów w ramach kryterium cena
Cmin – najni¿sza cena brutto w ofertach podlegaj±cych ocenie
Cbad – cena brutto przedstawiona w badanej ofercie

Kryterium Gwarancja jako¶ci:

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Gwarancja jako¶ci, na podstawie podanego przez Wykonawcê w pkt. 8 Formularza Ofertowego ( Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) oferowanego okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane.

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach tego kryterium wed³ug ni¿ej podanego wzoru :

Gx = Gbad/Gmax x 40 punktów, gdzie :

Gx – liczba punktów w ramach kryterium Gwarancja jako¶ci
Gmax – najwy¿sza ilo¶æ miesiêcy gwarancji jako¶ci okre¶lona przez Zamawiaj±cego – 60 miesiêcy
Gbad – ilo¶æ miesiêcy gwarancji w badanej ofercie

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.

2. OKRE¦LENIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± obejmuj±c± budowê lub przebudowê lub remont budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³otych brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dokumentów, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu :
1) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego ( sk³adane wraz z ofert± ) – Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp ( Za³±cznik Nr 6 i Za³±cznik Nr 7 do SWZ ) - je¶li dotyczy - sk³adane wraz z ofert±.
3) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dokumentów, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± obejmuj±c± budowê lub przebudowê lub remont budynku, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³otych brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WRAZ Z OFERT¡ ( tj. Formularzem Ofertowym – Za³±cznik Nr 3 do SWZ ) Wykonawca sk³ada:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 6 do SWZ i Za³±cznik Nr 7 do SWZ – je¶li dotyczy ( tj. je¶li wykonawca polega na zasobach innego podmiotu ),
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li dotyczy,
d) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu - je¶li dotyczy,
e) dokumenty stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa - je¶li Wykonawca sk³adaj±c ofertê wraz z jej za³±cznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem (Liderem).
Pe³nomocnictwo powinno:
- precyzowaæ zakres umocowania,
- wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
- ka¿dy z tych Wykonawców musi podpisaæ siê na wspólnym dokumencie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu sporz±dzonego w tym celu; alternatywnie - wystawiæ niezale¿ne pe³nomocnictwo indywidualnie dla Pe³nomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pe³nomocnika – Lidera na dokumencie pe³nomocnictwa).
2) Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcê lub notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy, w szczególno¶ci:

1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie Umowy, uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê Umowy, przy czym za si³ê wy¿sz± przyjmuje siê zdarzenie, które pozostaje poza kontrol± Strony Umowy, zdarzenie zewnêtrzne, któremu nie mo¿na zapobiec oraz które wyró¿nia siê nadzwyczajnym charakterem np. gwa³towne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia spo³ecznego, w szczególno¶ci: katastrofy ¿ywio³owe, w szczególno¶ci huragany, trzêsienia ziemi, powód¼, strajk z wy³±czeniem wewnêtrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, kwarantanny z uwagi na wyst±pienie zagro¿eñ zwi±zanych z wystêpowaniem chorób zaka¼nych;

2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;

3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± dla Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;

4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik Nr 8 do SWZ, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej Za³±cznik Nr 2 do Umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1;

5) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiaj±cego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w Umowie;

6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia Stron Umowy;
c.d. w Sekcji Pozosta³e Informacje

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. zmiany umowy
7) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;

8) konieczno¶ci dokonania zmiany osób, o których mowa w tre¶ci Umowy, po Stronie którejkolwiek ze Stron Umowy;

9) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po Stronie Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie zadania.

2. Konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt. 5, zachodzi w sytuacji, gdy:

1) w przypadku niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem/brakiem w produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
2) w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
3) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, wynik³ych na skutek dokonania poprawek i uzupe³nieñ w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
4) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki realizacji lub warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji, sieci – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
5) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków c.d. zmian umowy znajduje siê w Za³. Nr 2 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.