eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60926e88-ea04-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000152/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW OBRĘBÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298956,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Niekłonice oraz Konikowo położonych na terenie jednostki ewidencyjnej 320908_2-Gmina Świeszyno.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych dotyczących:
a) budynków,
b) obiektów trwale związanych z budynkami,
c) nieruchomości lokalowych,
d) właścicieli budynków i lokali,
e) granic działek ewidencyjnych,
f) granic jednostek i obrębów ewidencyjnych,
g) zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek ewidencyjnych.
2) przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
3) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
4) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

Modernizację ewidencji gruntów i budynków stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z zasadami określonymi w art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1) ETAP I obejmujący w szczególności:
a) wykonanie map porównania z terenem w zakresie informacji o budynkach
i użytkach gruntowych dla całego przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie analiz materiałów źródłowych i opracowanie ich wyników dla całego przedmiotu zamówienia,
c) badanie stanów prawnych oraz pozyskanie informacji z innych rejestrów
dla całego przedmiotu zamówienia,
d) pomiar budynków i obiektów budowlanych trwale związanych z budynkiem
dla wszystkich budynków, których punkty budynkowe posiadają atrybut 8: wektoryzacja ewidencyjnej mapy rastrowej bez wykorzystania wyników geodezyjnych pomiarów terenowych (około 160 budynków).


2) ETAP II obejmujący w szczególności:
a) wykonanie pozostałych prac oraz sporządzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
b) wyłożenie przy udziale upoważnionego pracownika Starostwa Powiatowego
w Koszalinie oraz przedstawiciela Wykonawcy projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, do wglądu osób zainteresowanych,
c) rozpatrzenie uwag zgłoszonych do ww. projektu w terminie ustalonym
z Zamawiającym.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345740,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEODEZJA KOPACKI MATUSZCZYK WIĄCEK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322088341

7.3.3) Ulica: Zielona 14/7

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia następującym podwykonawcom:
1) Piotr Mielczarek PUH GEOS-BIS z siedzibą w Wieluniu - współuczestnictwo w wykonaniu całości prac;
2) Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek z siedzibą w Wieluniu - współuczestnictwo w wykonaniu całości prac.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.