eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Najem powierzchni laboratoryjnej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem powierzchni laboratoryjnej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomczak@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem powierzchni laboratoryjnej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8f1945b-e94a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028019/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Najem powierzchni laboratoryjnej w ramach realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Opracowanie opatrunku wchłanialnego na bazie aktywnego tropokolagenu egzogennego ze skór rybich z dodatkiem zmodyfikowanych nanoproszków węgla

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/T/2021/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

najem powierzchni laboratoryjnej na potrzeby realizacji Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w celu prowadzenia badań naukowych oraz prób badawczych w zakresie przygotowania surowca, modyfikacji nanodiamentów, wykonywania kompozytu kolagenowego z modyfikowanym proszkiem nanodiamentowym, przeprowadzenia prób produkcyjnych badania otrzymanych wyrobów i doświadczeń w zakresie pakowania wyrobów gotowych, a także prowadzenia prac rozwojowych w zakresie realizacji Projektu.
1) Lokalizacja wynajmowanej powierzchni: kod pocztowy: 36-002
Wynajem dwóch pomieszczeń usytuowanych w jednym budynku, bezpośrednio ze sobą sąsiadujących o następującym metrażu:
a) Pomieszczenie nr 1 – wielkość – od 60 do 65 m2
b) Pomieszczenie nr 2 – wielkość – od 15 do 20 m2, z przeznaczeniem na pokój socjalny
2) Zamawiający wymaga, żeby do pomieszczeń doprowadzone były media: woda, gaz z sieci, energia elektryczna, instalacja C.O., klimatyzacja, wentylacja mechaniczna (z możliwością grzania i chłodzenia), instalacja sprężonego powietrza, toaleta
3) odpływ ścieków z pomieszczenia przeznaczonego na laboratorium (pomieszczenie nr 1) odbywa się poprzez osobny separator (neutralizator ścieków)
4) posadzka żywiczna w pomieszczeniach

4.5.3.) Główny kod CPV: 70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.