Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowy Wiśnicz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6850912
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowy Wiśnicz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2e443c-a44d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033919/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowy Wiśnicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140606,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1 - Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Wiśnicz - Krzywdówka – etap III.Zadanie obejmuje rozbudowę sieci oświetlenia ulicznego nN 0,23kV w miejscowości Stary Wiśnicz – Krzywdówka. Do wybudowania jest sieci elektroenergetyczna długości 104 m złożona z trzech słupów od słupa nr 7 do nr 9, montaż dwóch opraw oświetleniowych, podłączenie do słupa nr 6 zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 23730,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 - Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Wiśnicz – Podgródek - etap III.Zadanie obejmuje rozbudowę sieci elektroenergetycznej długości 99m złożonej z dwóch słupów nr 4 do
nr 5 połączonych napowietrzną linią do słupa nr 3 zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 18312,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Leksandrowa etap II.Zadanie obejmuje rozbudowę sieci elektroenergetycznej długości 59 m złożonej z 1 słupa oświetleniowego z latarnią , podpięcie do słupa nr 3 i wybudowanie połączenia przewiertem do słupa nr 2 i wybudowanie słupa nr 2. zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 32112,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Muchówka.Zadanie obejmuje budowę w pasie drogowym drogi wojewódzkiej DW966 w miejscowości Muchówka sieci elektroenergetycznej długości 61m, do wybudowania 1 słup z oprawą i podłączenie do istniejącej sieci zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16189,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Budowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Olchawa.Zadanie obejmuje budowę sieć elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego długości 119m metodą przekopu i ułożenie kabla ziemnego, złożoną z trzech słupów oraz podłączenie do sieci energetycznej Tauron i wybudowanie szafki SON zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 28497,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego w miejscowości Kopaliny - etap II.Zadanie obejmuje wybudowanie jednej lampy hybrydowej nr 1 zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 21764,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856
7.3.4) Miejscowość: Gródek Nad Dunajcem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856
7.3.4) Miejscowość: Gródek Nad Dunajcem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProSoft Kościółek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732842607
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProSoft Kościółek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732842607
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343528856
7.3.4) Miejscowość: Gródek Nad Dunajcem
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, przeznaczył kwotę 19 000,00 zł brutto. Wybrany w dniu 15.04.2022 r. Wykonawca: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński, ul. Przydonica 48, 33-318 Gródek Nad Dunajcem, uchylił się od zawarcia umowy. Następna oferta nr 4 z ceną wynoszącą 34 440,00 zł brutto, złożona przez ProSoft Kościółek Piotr ul. Brzozowa 11, 33-101 Tarnów, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Dostawy warzyw świeżych - jesień do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- "Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych"
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie".
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- "Aranżacja Biura Obsługi Mieszkańców oraz pomieszczenia magazynowego - Archiwum w budynku C Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.