Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072374/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00090685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00096865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00099258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie Ścianki Szczelnej na Nabrzeżu Wschodnim w Porcie Jastarnia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: Nr tel. +48 (58) 355 33 33
1.5.8.) Numer faksu: Nr fax: +48 (58) 355 33 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie Ścianki Szczelnej na Nabrzeżu Wschodnim w Porcie Jastarnia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268b6db2-a09b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rybactwo i morze.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.3.2023.KC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4323934,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zadania jest zabezpieczenie Ścianki Szczelnej na Nabrzeżu Wschodnim w Porcie Jastarnia, polegające na wbiciu nowej ścianki szczelnej i otworzenie oczepu Nabrzeża Wschodniego w Porcie Jastarnia (nazywane kiedyś Nabrzeżem Obrońców Wybrzeża). Dolna krawędzi żelbetowego oczepu nabrzeża zaprojektowano do rzędnej -1.0m. Dolną część ściany odwodnej nabrzeża, poniżej korony żelbetowej, należy wykonać w osłonie z prefabrykatów. Planuje się remont i odtworzenie pierwotnych parametrów nabrzeża.
5.2. Wykonanie robot objętych przedmiotem zamówienia podzielone zostało na dwie niezależne części, o których mowa w pkt. 9.1. i 9.2. SWZ.
5.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ, Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 12 do SWZ, Przedmiar robót Załącznik nr 13 do SWZ, oraz inne dokumenty projektowe, stanowiące załącznik do SWZ.
5.4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.24.15.00-3 Roboty budowlane w zakresie nabrzeży.
5.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5.6. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu/programu: Program Rybactwo i morze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3985183,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5374047,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3985183,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AARSLEFF Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951 13 12 627
7.3.3) Ulica: Aleja Wyścigowa 6,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-681
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty kafarowe zostaną powierzone Podwykonawcom, których nazwy nie są znane na dzień składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3985183,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap I
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA
- ZAPROJEKTOWANIE i WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE WINDY 4-PRZYSTANKOWEJ DOSTOSOWANEJ DO TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM
- Remonty lokali mieszkalnych II
- Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.