Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00119895/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic (I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951151748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 70
1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszszcz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2szcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd01fc1a-0ef6-4438-895b-05653bb3880e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic (I)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd01fc1a-0ef6-4438-895b-05653bb3880e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic i nauczycieli/nauczycielek w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 1 obejmuje:
A. Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia (ZRK: 12631); liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr. x 10 osób);
B. Barista; liczba godzin kursu: 60 (po 30 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 20 osób (2 gr. x 10 osób);
C. Kurs stylizacji jedzenia i/lub Planing i sztuka nakładania na stole; liczba godzin kursu: 60 (po 20 na 1 grupę); szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr. x 10 osób)
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic i nauczycieli/nauczycielek w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 2 obejmuje:
A. Szkolenie kompetencyjne z obsługi lotniczego silnika tłokowego, liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę), szacunkowa liczba uczestników: 30 osób (3 gr x 10 osób)
B. Kurs programowania i budowy bezzałogowych statków powietrznych z elementami robotyki , liczba godzin kursu: 130 godzin teorii + 320 godzin praktyki = łącznie 450 godzin (po 30 godzin na teorię 1 grupy uczniów + po 10 godzin na praktykę każdego ucznia oraz 40 godzin na teorię grupy nauczycieli + 10 godzin na praktykę każdego nauczyciela),
C. Kurs programowania budowy pojazdów napędzanych alternatywnymi źródłami energii z elementami robotyki, liczba godzin kursu: 120 (po 40 na 1 grupę), szacunkowa liczba uczestników: 22 osoby (2 gr. po 10 osób + 1 gr. 2 nauczycieli)
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic i nauczycieli/nauczycielek w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 3 obejmuje:
A. Podniesienie świadomości o niepełnosprawnościach oraz identyfikacja potrzeb osób z niepełnosprawnościami, liczba godzin kursu: 20, szacunkowa liczba uczestników: 6 osób (1 grupa 6 nauczycieli).
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pod ogólną nazwą „Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu – uczniów / uczennic i nauczycieli/nauczycielek w ramach projektu Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2. Zamówienie podzielone jest na części. Część 4 obejmuje:
A. Przygotowanie tekstów i materiałów spełniających standardy WCAG 2.1, liczba godzin kursu: 20, szacunkowa liczba uczestników: 6 osób (1 grupa 6 nauczycieli).
Podana liczba godzin szkolenia jest liczbą minimalną. Zamawiający dopuszcza szkolenia i kursy w większym wymiarze godzinowym. Podana liczba uczestników (beneficjentów) usługi jest docelową.
3. Informacje dodatkowe:
a) program szkolenia lub kursu ustalany będzie indywidualnie dla każdej grupy w celu dopasowania do potrzeb o poziomu zawansowania osób,
b) 1 godzina dydaktyczna to 45 minut,
c) intensywność zajęć: do 4 godzin dziennie i maksymalnie 8 godzin w tygodniu dla jednej grupy. Przy czym możliwe jest że łączna ilość godzin zajęć dziennie będzie wynosiła od 1 do 12 godzin. Będzie to miało miejsce w sytuacji gdy jednego dnia w zajęciach będą uczestniczyły osoby z więcej niż jednej grupy,
d) uczestnicy otrzymają podręczniki tematyczne / materiały dydaktyczne / szkoleniowe,
e) szkolenia / kursy realizowane w ramach usług zewnętrznych. Wykonawca zapewni trenera, materiały dydaktyczne / szkoleniowe, egzamin zewnętrzny, wydanie certyfikatu / dokumentu potwierdzającego nabycie kompetencji i kwalifikacji,
f) zajęcia będę realizowane w warsztatach i pracowniach Zamawiającego (wkład rzeczowy),
g) 1 osoba może wziąć udział w więcej niż 1 szkoleniu,
h) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie, powierzy podmiotom zewnętrznym przeprowadzenie egzaminów, które spełniają kryteria określone w załączniku dot. egzaminów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dotyczące realizacji zamówienia, znajduje się w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Umowa o dofinansowanie o nr 279/FELU.10.04-IZ.00-0013/24-00 z dnia 05.09.2024 w § 20 ust. 3 lit. b) nakłada na Beneficjenta obowiązek zlecania zadań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem klauzul społecznych.
Zważywszy, że Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie niezgodnie
z warunkami dofinansowania tj. bez wykorzystania klauzul społecznych, zachodzi okoliczność uprawniająca Instytucję Zarządzającą do rozwiązania umowy na dofinansowanie na podstawie jednej z przesłanek określonych w § 25 ww. umowy, a w konsekwencji do utraty dofinansowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Umowa o dofinansowanie o nr 279/FELU.10.04-IZ.00-0013/24-00 z dnia 05.09.2024 w § 20 ust. 3 lit. b) nakłada na Beneficjenta obowiązek zlecania zadań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem klauzul społecznych.
Zważywszy, że Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie niezgodnie z warunkami dofinansowania tj. bez wykorzystania klauzul społecznych, zachodzi okoliczność uprawniająca Instytucję Zarządzającą do rozwiązania umowy na dofinansowanie na podstawie jednej z przesłanek określonych w § 25 ww. umowy, a w konsekwencji do utraty dofinansowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Umowa o dofinansowanie o nr 279/FELU.10.04-IZ.00-0013/24-00 z dnia 05.09.2024 w § 20 ust. 3 lit. b) nakłada na Beneficjenta obowiązek zlecania zadań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem klauzul społecznych.
Zważywszy, że Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie niezgodnie z warunkami dofinansowania tj. bez wykorzystania klauzul społecznych, zachodzi okoliczność uprawniająca Instytucję Zarządzającą do rozwiązania umowy na dofinansowanie na podstawie jednej z przesłanek określonych w § 25 ww. umowy, a w konsekwencji do utraty dofinansowania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Szansa na rozwój! Kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic oraz kadry Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Umowa o dofinansowanie o nr 279/FELU.10.04-IZ.00-0013/24-00 z dnia 05.09.2024 w § 20 ust. 3 lit. b) nakłada na Beneficjenta obowiązek zlecania zadań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem klauzul społecznych.
Zważywszy, że Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie niezgodnie z warunkami dofinansowania tj. bez wykorzystania klauzul społecznych, zachodzi okoliczność uprawniająca Instytucję Zarządzającą do rozwiązania umowy na dofinansowanie na podstawie jednej z przesłanek określonych w § 25 ww. umowy, a w konsekwencji do utraty dofinansowania
INNE PRZETARGI SZCZEBRZESZYN
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezp. w ram. proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
- Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb POZ SP ZOZ w Szczebrzeszynie
więcej: przetargi SZCZEBRZESZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu oraz usługa szkolenia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciu dwudniowych szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych oraz zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych
- Usługa szkolenia z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.