Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096725/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00105811/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00105819/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Kurs ECDL Base lub równoważny” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Kurs ECDL Base lub równoważny” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a22401e6-ab43-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL BASE lub równoważnego w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoły II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096725/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Kurs ECDL Base lub równoważny* z egzaminami” dla 32 uczniów/uczennic w wymiarze minimum 40 godzin dla każdej z grup. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala. W szczególności kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne, przygotowanie praktyczne oraz egzaminy po każdym module z zakresu ECDL Base lub równoważny. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych. Liczba uczestników ogółem – 32 Liczba grup ogółem – 4 Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 10
Liczba godzin/grupę – 40 Liczba godzin ogółem – 160
godzina = godzina zegarowa, liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zaj. prak. = 1 os. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 23 grudnia 2022 r. Kurs dla 32 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 4 grup zajęciowych po 8 osób (łącznie 32 osoby). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczebności grup w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup nie ulegnie zmianie. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 6 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 10 osób. Jednakże w uzasadnionych przypadkach uzgodnionych przez strony możliwa jest zmiana minimalnej i maksymalnej liczby osób w grupie. II. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL Base lub równoważnych, czyli w 4 modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Program szkolenia powinien obejmować tematykę obowiązującą na poszczególnych egzaminach, tj.: • Podstawy pracy z komputerem (zagadnienia i umiejętności związane z korzystaniem z komputerów, tworzeniem i zarządzaniem plikami oraz bezpieczeństwem danych), • Podstawy pracy w sieci (zagadnienia i umiejętności związane z Internetem i usługami internetowymi: przeglądaniem stron, efektywnym wyszukiwaniem informacji, komunikacją online i pocztą elektroniczną), • Przetwarzanie tekstów (zagadnienia związanie ze znajomością aplikacji do edycji tekstu podczas tworzenia dokumentów, ich formatowania i drukowania. Umożliwia opanowanie umiejętności niezbędnych do tworzenia listów, pism i innych podstawowych dokumentów koniecznych w życiu codziennym), • Arkusze kalkulacyjne (zagadnienia związane ze znajomością budowy arkusza kalkulacyjnego, umiejętnościami tworzenia dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń). 2. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów. 3. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 40 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu kursu. 4. Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik:•Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi. •Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu (na każdym stanowisku 1 os.). •Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika. •Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy.•Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia – przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów. 5. Zajęcia powinny się odbywać:• od poniedziałku do soboty,• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj.: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, - Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
6. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie, a zajęcia na kursie powinny być wsparte programami multimedialnymi. 7. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 8. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. 9. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub e-podręcznika z zakresu prowadzonego kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup zajęciowych. 12. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego zdobytą wiedzę podczas zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu państwowego/zewnętrznego oraz wydanie dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje przez każdego uczestnika, który ukończy szkolenie jeśli specyfika szkolenia tego wymaga. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem.13. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik winien otrzymać stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia, tj.: 1) zaświadczenie zawierające:- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,- formę i nazwę szkolenia,- okres trwania szkolenia,- miejsce i datę wydania zaświadczenia,- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; 2) Certyfikat, dyplom lub zaświadczenie instytucji szkoleniowej, 3) Świadectwo kwalifikacyjne/ Licencja - po zdaniu egzaminu (jeżeli dotyczy). 14. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie i zdali egzamin, zaświadczeń informujących o uczestnictwie w szkoleniu zawodowym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020 i uwagami zamawiającego (stosowania logotypów Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, barw Rzeczpospolitej Polskiej, Regionalnych Programów Operacyjnych, logotypu „Śląskie” wraz z informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). Zaświadczenia muszą zawierać imię i nazwisko uczestnika, pełną nazwę szkolenia, termin realizacji zajęć, program oraz wymiar godzin. Wykonawca sporządzi ponadto rejestr wydanych zaświadczeń. 15. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m. in.: do stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami. 17. Wykonawca zobowiązuje się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.18. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu dokumenty:a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć ,c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedst. realizację tematyki kursu i uczestników). 19. Wyk. zob. się przechowywać dok. co najmniej do dnia 31.12.2027r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26060,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26060,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łętowski Consulting Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321876963
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
jakie przetargi wygrała firma
ŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26060,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont pustostanów w zasobach Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie w roku 2025/2
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku przy ul. Stolarskiej 20 wraz z projektem - Etap I projekt
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z bezpieczną wymianą butli z egzaminem zewnętrznym .
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.