Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119346/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d90fa76a-b694-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d90fa76a-b694-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027822/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Łazy w roku 2023”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania : „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2023”
Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami), wyłącznie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia wskazany w zgłoszeniu obejmował będzie rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, aktualne w danym momencie obowiązywania niniejszej umowy.
1) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych poprzez wbudowanie mieszaniny grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych, zgodnie ze SST.
Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 2200 m2. Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
2) Remont nawierzchni asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową "na gorąco" gr. 5cm:
A) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 300 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
B) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni oraz uzupełnieniem ubytków tłuczniem z zagęszczeniem mechanicznym, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 200 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
3) Remont nawierzchni asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową „ na zimno” :
A) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 10 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
B) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni oraz uzupełnieniem ubytków tłuczniem z zagęszczeniem mechanicznym, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 10 m2 Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
4) Regulacja (naprawa) pionowa wpustów i studzienek ulicznych zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie regulacji (napraw) w łącznej ilości ok. 2 szt. studzienek ściekowych. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych szt. regulacji pionowych studzienek ściekowych.
5) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (porozbiórkowej), zgodnie ze SST
Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 50 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
6) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (nowej – materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 30 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
7) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych 35x35 (porozbiórkowych) zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 20 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
8) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych 35x35 (nowych–materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 40 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
9) Remont krawężnika betonowego (porozbiórkowy), zgodnie ze SST
Szacuje się wykonanie remontu o łącznej długości odcinka ok. 30 m. długość odcinków zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m remontu krawężnika.
10) Remont krawężnika betonowego (nowy – materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej długości odcinka ok. 10 m. długość odcinków zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m remontu krawężnika.
11) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
12) Zakres rzeczowy i ilościowy związany z przedmiotem umowy oraz terminem jego wykonania będzie na bieżąco ustalany i zlecany w formie telefonicznej, pisemnej lub mailowej do Wykonawcy przez Zamawiającego protokołem zgłoszeniowym.
13) W przypadku braku możliwości ustalenia pełnej ilości robót, które Zamawiający będzie zamierzał zlecić Wykonawcy, ustalona zostanie ilość orientacyjna, a po wykonaniu prac Wykonawca dokona szczegółowego obmiaru robót zatwierdzonego przez Zamawiającego.
14) Przedmiot umowy obejmuje również:
• właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu wykonywanych prac przez cały okres ich trwania,
• właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego poprzez jego właściwe oznakowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, zarówno przed jak i w czasie prowadzonych prac, a także po godz. 15 oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy,
• sprzątanie na bieżąco nadmiaru materiału zalegającego na ulicach i innych nieczystości związanych z realizacją robót w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym wszystkim użytkownikom drogi,
• zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, jeżeli zajdzie taka konieczność,
• powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorach robót,
• podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym.
• wykonywanie dziennych wykazów z obmiarów robót i łat remontu cząstkowego nawierzchni przez Wykonawcę zgodnie ze SST robót.
• wykonanie zestawienia zbiorczego powykonawczego na podstawie cen formularza cenowego do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęty teren budowy.
15) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNEW dniu 20.03.2023r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową. Na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 220 000,00 zł.
Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów ul. Grabińska 8 - złożył ofertę na kwotę brutto: 408 483,00 zł.
Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 408 483,00 – 220 000,00 = 188 483,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Zamawiający, po ustaleniu powyższych faktów jest zmuszony unieważnić w/w postępowanie w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3) Prawa zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408483,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408483,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ŁAZY
- Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej.
- Przebudowa ulicy ul. Rolniczej w Łazach
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.