eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinRoboty budowlane dot. placów zabaw z podziałem na 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dot. placów zabaw z podziałem na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane dot. placów zabaw z podziałem na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2183ff2a-d003-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001541/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa placu zabaw w m. Lubogóra

1.1.7 Rozbudowa i doposażenie placu zabaw w Kępsku

1.1.8 Doposażenie placu zabaw na os. Kopernika w Świebodzinie

1.1.9 Doposażenie placu zabaw na ul. Słonecznej w Świebodzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090017/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa placu zabaw w m. Lubogóra
Zakres prac obejmuje montaż gotowych obiektów małej architektury – urządzeń rekreacyjnych dla dzieci i dorosłych. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury – rozbudowa i doposażenie placu zabaw dla dzieci i montaż siłowni zewnętrznej. Przeprojektowane urządzenia rekreacyjne nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej. Pod większością urządzeń zaprojektowano nawierzchnię trawiastą natomiast pod zestawem zabawowym, zestawem gimnastycznym i huśtawką wahadłową ze względu na wysokość swobodnego upadku zaprojektowano nawierzchnię piaszczystą (min. 30 cm). Zaleca się wokół nawierzchni z piasku wykonanie obrzeża z geowłókniny w celu nieroznoszenia piasku poza strefę bezpieczną urządzenia. Wykonawca uzupełnieni również warstwy piasku pod istniejącymi urządzeniami. Teren przed przystąpieniem do prac należy oczyścić z nieczystości, wykorytować, przygotować nawierzchnię z piasku i zamontować urządzenia rekreacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 156214,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa i doposażenie placu zabaw w Kępsku
Zakres prac dla planowanego zamierzenia budowlanego obejmuje zagospodarowanie fragmentu terenu przewidzianego na rozbudowę i doposażenie placu zabaw oraz wykonanie siłowni zewnętrznej. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury – rozbudowa i doposażenie placu zabaw dla dzieci i montaż siłowni zewnętrznej. Projektowane urządzenia rekreacyjne nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej. Pod większością urządzeń zaprojektowano nawierzchnię trawiastą natomiast pod zestawem zabawowym, zestawem gimnastycznym i huśtawką wahadłową ze względu na wysokość swobodnego upadku zaprojektowano nawierzchnię piaszczystą (min. 30 cm). Zaleca się wokół nawierzchni z piasku wykonanie obrzeża z geowłókniny w celu nieroznoszenia piasku poza strefę bezpieczną urządzenia. Wykonawca uzupełnieni również warstwy piasku pod istniejącymi urządzeniami. Teren przed przystąpieniem do prac należy oczyścić z nieczystości, wykorytować, przygotować nawierzchnię z piasku i zamontować urządzenia rekreacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 90489,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie placu zabaw na os. Kopernika w Świebodzinie
Zakres prac dla planowanego zamierzenia budowlanego obejmuje zagospodarowanie fragmentu istniejącego placu zabaw- doposażenie. Przedmiotem inwestycji jest instalacja dodatkowych urządzeń zabawowych dla dzieci (doposażenie). W ramach inwestycji zostanie również przesunięta istniejąca piaskownica. Planuje się instalacje huśtawki wahadłowej dla dzieci oraz zadaszenia (wiaty) o wym. 3m x 5m w obrębie istniejącego placu zabaw. Nawierzchnią w zasadniczej części placu będzie trawa. Pod huśtawką, wykonana będzie nawierzchnia z piasku (gr. min. 30 cm). Zaleca się wykonanie geowłókniny na obrzeżach z piasku lub krawężników z EPDM w celu nieroznoszenia piasku poza strefę bezpieczną. Przed przystąpieniem do prac należy miejsce montażu oczyścić z nieczystości, zdemontować urządzenia przeznaczone do rozbiórki, a następnie przygotować teren pod nową nawierzchnię i zamontować urządzenia wykorytować, przygotować nawierzchnię z piasku i zamontować urządzenia rekreacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 10446,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie placu zabaw na ul. Słonecznej w Świebodzinie
Zakres prac dla planowanego zamierzenia budowlanego obejmuje zagospodarowanie fragmentu terenu, przewidzianego do doposażenia placu zabaw przy ul. Słonecznej, w gminie Świebodzin. Przedmiotem inwestycji jest doposażenie placu zabaw o huśtawkę podwójną oraz wóz strażacki przy ul. Słonecznej, w gminie Świebodzin na fragmencie działki nr 588/24, obręb ewidencyjny Świebodzin. Nawierzchnią pod huśtawką będzie piasek (gr. min. 30 cm), natomiast pod wozem strażackim istniejąca uporządkowana nawierzchnia trawiasta. Na obrzeżach nawierzchni z piasku zaleca się zabezpieczenie obrzeża geowłókniną w celu nieroznoszenia piasku ze strefy bezpiecznej. Przed przystąpieniem do prac należy miejsce montażu oczyścić z nieczystości, oraz przygotować istniejącą nawierzchnię.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160325,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219924,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160325,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302783184

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 28

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160325,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108492,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149814,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108492,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302783184

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 28

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108492,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowania (Zadanie 3) z uwagi na fakt, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postepowania (Zadanie 4) z uwagi na fakt, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.