eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz¦wiadczenie Specjalistycznych Us³ug Opiekuñczych od 09-12.2021r. dla osób doros³ych z zaburzeniami psychicznymi zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza



Og³oszenie z dnia 2021-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie Specjalistycznych Us³ug Opiekuñczych od 09-12.2021r. dla osób doros³ych z zaburzeniami psychicznymi zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627574510

1.5.8.) Numer faksu: 627600482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.dfk@mops-kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mops-kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Pomoc Spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie Specjalistycznych Us³ug Opiekuñczych od 09-12.2021r. dla osób doros³ych z zaburzeniami psychicznymi zamieszka³ych na terenie miasta Kalisza

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-acb9b607-fffe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00152711

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00038640/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Wykonywanie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób doros³ych z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://mops.kalisz.ibip.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:

1) mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do FORMULARZA: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
Z pozycji https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca posiada dostêp do FORMULARZA: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz FORMULARZA do Komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (zalecany .pdf). Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII ust.1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Wymagania techniczne zwi±zane z minimum sprzêtowym i programowym:
1) Urz±dzenia teleinformatyczne z dostêpem do sieci Internet z systemem operacyjnym: Windows, MacOS lub Linux,
2) przegl±darka internetowa: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20,
3) za³o¿ony profil zaufany w systemie ePUAP (rekomendowany dodatkowy profil firmowy),
4) podpis elektroniczny,
a) certyfikat podpisu kwalifikowanego, (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES – format.pdf, XaDES – pozosta³e formaty),
b) profil zaufany,
c) e-dowód .
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
9. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ wg ID postêpowania lub numeru Og³oszenia BZP na Li¶cie wszystkich postêpowañ zaznaczaj±c wcze¶niej opcje” Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO ( obowi±zku informacyjnego) zosta³y zawarte w pkt II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO ( obowi±zku informacyjnego) zosta³y zawarte w pkt II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS-DFK.2318.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, którym Zamawiaj±cy przyzna³ te us³ugi decyzj± administracyjn±.
Us³uga bêd±ca przedmiotem zamówienia realizowana bêdzie na podstawie:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy spo³ecznej ( Dz. U. z 2020, poz. 1876 z pó¼n. zm.),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego ( Dz. U. z 2020, poz.685),
- Rozporz±dzenia Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 wrze¶nia 2005 roku w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych ( Dz. U. z 2005 Nr 189, poz.1598 z pó¼n. zm.).
Szacunkowa wielko¶æ zamówienia w okresie od 01.09.2021r – 31.12.2021r wynosi oko³o 8.108 godziny specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w dni robocze oraz w dni wolne od pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³:
Kryterium cena-ocenie podlegaæ bêdzie cena brutto oferty – waga 60%
Kryterium sta¿ pracy- ocenie podlegaæ bêdzie sta¿ pracy osób ¶wiadcz±cych specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Kadra Wykonawcy) – waga 40%
Dane/warto¶ci s³u¿±ce ocenie oferty na podstawie ww kryteriów, zamawiaj±cy wymaga aby umie¶ciæ je w ofercie - za³±cznik nr 3.
kryterium cena:
Ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium cena = cena brutto oferty najni¿szej/ cena brutto oferty badanej x 100 x 60%
kryterium sta¿ pracy:
Punkty dla ka¿dej oferty w ramach kryterium sta¿ pracy zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
Ka¿da osoba przewidziana przez wykonawcê do wykonania zamówienia, otrzyma w zale¿no¶ci od wykazania ilo¶ci lat sta¿u pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (informacja zawarta w za³±czniku nr 3 do SWZ – wykaz osób) nastêpuj±ca ilo¶æ punktów:
0,5-3 lat sta¿u 10 pkt A
4-6 lat sta¿u 20 pkt B
7-9 lat sta¿u 30 pkt C
10 i wiêcej lat sta¿u 40 pkt D
Gdzie A, B, C, D to liczba osób przewidzianych do wykonania zamówienia z odpowiednio d³ugim sta¿em pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
Nastêpnie liczba punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
E(oferty badanej) = suma 10xA + 20xB + 30xC + 40xD
F(oferty o najwy¿szej liczbie punktów) = suma 10xA + 20xB + 30xC + 40xD
Sta¿ Pracy = E / F x 100 x 40%
a) Za najkorzystniejsz± ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê z najkorzystniejszym bilansem ww. kryteriów.
b) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
c) W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
d) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sta¿ pracy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 150.000,00z³. brutto.
2) zdolno¶ci technicznej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
wykona³ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o warto¶ci brutto minimum 150.000 PLN ka¿da (w ramach jednej umowy).
Wykonawca sk³ada wstêpne O¶wiadczenie ¿e spe³nia warunek wg wzoru Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) zdolno¶ci zawodowej:
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ min. 15 osobami, które bêd± skierowane do wykonania zamówienia oraz, ¿e osoby te posiadaj± kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 wrze¶nia 2005r. w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby skierowane do realizacji us³ug posiada³y:
- uprawnienia do wykonywania zawodu pielêgniarki/pielêgniarza,
- certyfikat lub inny dokument potwierdzaj±cy uczestnictwo w szkoleniu na temat specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- co najmniej pó³roczny sta¿ pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi, udokumentowany w jakiej lub w jakich instytucjach zosta³ wypracowany.
Wykonawca sk³ada O¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunek wg Wzoru Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowieñ umownych, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu i specyfikacji warunków zamówienia, oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-24 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.