eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Wykonanie dostawy: urządzeń firewall, serwera, laptopów i monitorów.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie dostawy: urządzeń firewall, serwera, laptopów i monitorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1305/dostawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujazd@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ujazd.com.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Będków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Będków

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedkow.com.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 142

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnocin.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lelów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492172992

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18

1.5.2.) Miejscowość: Lelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lelow.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771 23 05 343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat-piotrkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-piotrkowski.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222391168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-ostrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-ostrowski.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dostawy: urządzeń firewall, serwera, laptopów i monitorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5a7901c-9560-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009069/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu IT na potrzeby konsorcjum "Gmina bliżej mieszkańców"

1.2.3 Dostawa urządzeń firewall (w ramach programu Cyfrowa Gmina)

1.2.4 Dostawa laptopów i monitorów (w ramach realizacji projektu: Kompleksowa promocja i wsparcie w rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie 1 (Cz. I) dof. jest ze środków EFRR w ramach konkursu Cyfrowa Gmina Oś V Dz. 5.1. Część 2 Zam. dof. jest ze środków EFRR w ramach projektu: „Kompleksowa promocja i wsparcie w rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem potencjału gospodarczego powiatu piotrkowskiego jako klucz do zwiększenia międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego”, Oś II, Dz. II.2.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067641/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIF.271. 1 .2022.WD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 523577,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Zamówienia – Dostawa urządzeń firewall pracujących w trybie Active-Active (w ramach programu Cyfrowa Gmina) oraz dostawa serwera (w ramach konsorcjum: Gmina Bliżej Mieszkańców).
Zadanie 1: Dostawa urządzeń firewall pracujących w trybie Active-Active.
W ramach zamówienia Zamawiający żąda dostawy dwóch fizycznych urządzeń pełniących funkcję urządzeń bezpieczeństwa, które zastąpią istniejący obecnie klaster Palo Alto PA-3020 pracujący w trybie Active-Active. Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie wsparcia Zamawiającemu w zakresie przeniesienia istniejącej konfiguracji, na nowo dostarczone urządzenia, obejmującej:

1) Reguły bezpieczeństwa, w tym reguły korzystające z kontrolerów domen AD z co najmniej 6 różnych domen AD
2) Polityk routingu
3) Ustawień sieciowych poszczególnych interfejsów
4) Połączeń VPN Site To Site do obecnych partnerów Zamawiającego (JST z czterech województw- 15 połączeń)
5) Ustawień połączeń VPN typu klient serwer obecnie bazujących na oprogramowaniu Global Protect, w tym import certyfikatów będących w posiadaniu Zamawiającego

Obecnie klaster firewalli wdrożony jest w dwóch odległych lokalizacjach połączonych siecią optyczną. Dostarczone rozwiązanie także ma zostać uruchomione w tym środowisku. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć odpowiednią liczbę dedykowanych wkładek umożliwiających zestawienie połączeń od HA- do HA3 na odległość ponad 40 km. Urządzenie musi zostać dostarczone i być w pełni operacyjne najpóźniej w ciągu 20 tygodni od daty podpisania umowy. Zmawiający dopuszcza w okresie od 14 do 20 tygodni od podpisania umowy na bezpłatne wypożyczanie urządzeń zastępczych od Wykonawcy o parametrach nie gorszych od Zamawianych urządzeń. Takie podejście ma umożliwić wdrożenie urządzeń bezpieczeństwa najpóźniej do 20 tygodni od podpisania umowy i przeniesienia stworzonej konfiguracji.
Przedmiotem zadania jest dostawa dwóch urządzeń firewall, z których każde spełniać będzie wymagania określone w SWZ.

Warunki serwisu technicznego i procedura zgłoszeń
Wsparcie techniczne musi być świadczone w języku polskim przez producenta lub oficjalnego partnera producenta urządzeń w zakresie świadczenia pomocy serwisowej.
Wsparcie techniczne musi być świadczone przez okres 36 miesięcy . W ramach świadczenia gwarancyjnego, w wypadku wystąpienia awarii zamawiający otrzyma część zamienną/urządzenie objęte gwarancją w trybie następnego dnia roboczego. Wraz z dostarczonym sprzętem będzie świadczony dostęp do strony pomocy technicznej producenta oraz możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania związanego z oferowanym sprzętem.
Zamawiający rości sobie możliwość weryfikacji parametrów urządzeń na podstawie dokumentacji producenta przedstawionej przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do weryfikacji parametrów urządzeń na podstawie testów (decyzja o przeprowadzeniu testów zostanie podjęta podczas analizy otrzymanych ofert). Wszelkie testy będą przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Każdy z wezwanych Wykonawców będzie miał możliwość okazania oferowanych urządzeń tylko jeden raz w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga gotowości oferenta do przeprowadzenia testów w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych liczonym od dnia otwarcia ofert.

Zadanie 2: Dostawa serwera – realizacja w ramach konsorcjum GBM
Minimalne wymagania serwera RACK zdefiniowano w SWZ.
Wraz z serwerem należy dostarczyć urządzenie UPS, które spełnia następujące minimalne wymagania:
1) czas podtrzymania zasilania dla serwera 40 minut
2) zarządzanie UPS oraz monitorowanie stanu UPS poprzez interfejs LAN
3) urządzenie musi posiadać wyświetlacz prezentujący aktualny stan naładowania oraz jego obciążenia
4) montaż urządzenia szafa RACK
5) wraz z urządzeniem należy dostarczyć oprogramowania pozwalające na zarządzanie maszynami wirtualnymi uruchomionymi na serwerze Windows Server - system Hyper V
6) obecnie Zamawiający korzysta z systemu PowerChute do zarządzania grupą istniejących UPS (w tym powiadomieniami, pomiarami temperatury i wilgotności otoczenia), w przypadku dostarczenia innego rozwiązania, Zamawiający żąda, by współpracowało ono z istniejącymi obecnie pięcioma UPS i nie wymagało zakupienia żadnych dodatkowych licencji.
7) Zamawiający żąda, aby Wykonawca skonfigurował na maszynach wirtualnych na serwerze dostarczonym w ramach przedmiotowego Zamówienia maszyny wirtualne i usługi służące do komunikacji pomiędzy dostarczonymi urządzeniami firewall a kontrolerami domen, tak by możliwe było budowanie na firewall reguł bazujących na kontach i grupach użytkowników w istniejących domenach bazujących na Active Directory. Obecnie Zamawiający korzysta z kontrolerów dla 5 różnych domen AD.

Zamawiający dysponuje rozległą siecią komputerową do której podłączone są wszystkie jego jednostki organizacyjne w tym szkoły, GOPS, GZOZ, GOKIS itp.. Zarządzanie bezpieczeństwem całej sieci, w tym dostępem do zasobów odbywa się na bazie serwerów Windows Server i m.in. wdrożonej na nich usłudze Active Directory. Zamawiający w świetle prawa jest operatorem telekomunikacyjnymi wpisanym w UKE do rejestru JST. Zatem ciążą na nim m.in. obowiązki związane z logowaniem ruchu sieciowego. Obecnie obowiązek ten realizowany jest m.in. przy pomocy dwóch urządzeń firewall PaloAlto pracujących trybie Active Active, które integrują się z usługą Active Directory i wykazem istniejących tam kont użytkowników oraz grup użytkowników. Na tej podstawie tworzone są reguły bezpieczeństwa sieci i monitorowany jest ruch sieciowy. Zmawiający żąda, aby cały dostarczony sprzęt komputerowy w tym systemy operacyjne, w pełni integrowały się z istniejącymi u Zamawiającego usługami Active Directory, w tym GPO (m.in. automatyzacja procesów instalacji oprogramowania). Całe dostarczone oprogramowanie musi być w najnowszej dostępnej wersji. Wykonawca ma obowiązek w ramach zamówienia dostawy licencji Windows Server DC GOV. Ich liczbę ma obowiązek dobrać do parametrów dostarczonego sprzętu. Jednocześnie licencja Servera Windows musi umożliwiać uruchomienie na hoście dowolnej liczby maszyn wirtualnych z Windows Server.

Termin dostawy serwera nie później niż 10 tygodni od dnia podpisania umowy

Wykonawca ma obowiązek świadczyć usługę 30h wsparcia technicznego w miejscu dostawy serwera w siedzibie Zamawiającego.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w zadaniach 1a lub 1b użyto nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

Zamawiający wymaga, aby gwarancja na dostarczony sprzęt wynosiła minimum 36 miesięcy, chyba, że przy specyfikacji technicznej parametrów wskazano okres dłuższy.

Termin wykonania części I zamówienia:
- Zadanie 1: 20 tygodni od daty podpisania umowy
- Zadanie 2: 10 tygodni od daty podpisania umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30214000-2 - Stacje robocze

4.5.5.) Wartość części: 512195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zamówienia – Dostawa laptopów i monitorów
W ramach niniejszego zamówienia należy dostarczyć:

Dostawa dwóch laptopów o minimalnych parametrach:
Procesor: 4 rdzenie, od 1.80 GHz do 4.90 GHz, 8MB cache, osiągający wynik minimum 7955 w teście PassMark – CPU Benmarks opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
Pamięć RAM Minimum 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz)
Dyski SSD minimum 256 GB, HDD 5400 obr. 1TB
Ekran Typ ekranu Matowy, LED, WVA, Przekątna ekranu 15,6", Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna Karta graficzna dedykowana, osiągająca wynik minimum 2599 w teście PassMark – Videocard Benchmarks opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, Pamięć karty graficznej 2048 MB
Multimedia Wbudowane głośniki stereo. Wbudowane dwa mikrofony, wbudowana kamera o rozdzielczości minimum 1.0 Mpix

Łączność LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
Złącza USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery) - 1 szt. HDMI - 1 szt., Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Bateria 3-komorowa, 3500 mAh, Li-Ion,
Obudowa Aluminiowa
Klawiatura, Touchpad Białe podświetlenie klawiatury, wydzielona klawiatura numeryczna, wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Bezpieczeństwo Możliwość zabezpieczenia linką, szyfrowanie, czytnik linii papilarnych.
System operacyjny W pełni będzie integrował się z istniejącą usługą Active Directory, w tym GPO (m.in. automatyzacja procesów instalacji oprogramowania). Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt z systemem operacyjnym Windows, wraz z odpowiednią ilością licencji CAL per device. Dostarczone oprogramowanie musi być w najnowszej dostępnej wersji.

Dostawa dwóch monitorów:
Ekran LED Przekątna ekranu [cal] 55, Przekątna ekranu [cm] 139, Format HD 4K (Ultra HD), Rozdzielczość 3840 x 2160, Optymalizacja obrazu 400 Hz kąt widzenia poziomy/pionowy [stopnie] 178/ 178
Tuner analogowy DVB, DVB-C, DVB-S, DVB-S2, DVB-T, DVB-T2, MPEG-4
Funkcje Smart TV, Nagrywanie na USB, Tryb hotelowy
Łączność WiFi
Złącza HDMI, (min. 3 szt.)
Montaż ścienny - 600 x 300 mm
Wysokość/szerokość z podstawą 76,96/124,42 cm
Waga z podstawą do 16 kg,

Dwa dostarczone monitory będą zestawione obok siebie z istniejącymi monitorami u Zamawiającego (Sharp 55’’ HD Aquos) w celu utworzenia dużego telebimu. W ramach zadania Wykonawca ma obowiązek dostawy urządzenia pozwalającego na wyświetlanie obrazu z urządzenia przenośnego (np. laptopa) jednocześnie na czterech monitorach (urządzenia musi pozwalać na wyświetlanie tego samego obrazu na każdym z urządzeń, bądź rozszerzenie obrazu jednocześnie na cztery z nich).
Zamawiający wymaga, aby gwarancja na dostarczony sprzęt wynosiła minimum 24 miesiące, chyba, że przy specyfikacji technicznej parametrów wskazano okres dłuższy.

Cały dostarczony przez Wykonawcę Sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego źródła, być zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta i objęty standardowym pakietem usług gwarancyjnych w cenie urządzenia oraz świadczonych poprzez sieć serwisową producenta na terenie Polski, sprzęt i akcesoria muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt wraz z naklejkami, zgodnymi z projektem rządowym o nazwie „Zdalna szkoła”.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826967,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826967,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826967,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altpi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221840364

7.3.3) Ulica: 100-lecia Odzyskania Niepodległości nr 3

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826967,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w zakresie części II zamówienia - Dostawa laptopów i monitorów (w ramach realizacji projektu: Kompleksowa promocja i wsparcie w rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem potencjału gospodarczego powiatu piotrkowskiego jako klucz do zwiększenia międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego) zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.