Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54/412 18 05
1.5.8.) Numer faksu: +48 54/412 18 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b85ab4a-b97a-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.08/07/04/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu minimum 40 pracowników z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, zwanego dalej „baza techniczna” do Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, zwanego dalej „RZUOK” i z powrotem, zatrudnionych w systemie dwuzmianowym, tj.:
- zmiana I - czas pracy: od godziny 600 do godziny 1400,
- zmiana II- czas pracy: od godziny 1400 do godziny 2200.
2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Łączna ilość dziennych kursów wynosi 3 kursy, które obejmują, m.in.:
a) dowóz pracowników I zmiany z bazy technicznej do RZUOK - 1 kurs,
b) dowóz pracowników II zmiany z bazy technicznej do RZUOK / przywóz pracowników I zmiany z RZUOK do bazy technicznej - 1 kurs,
c) przywóz pracowników II zmiany z RZUOK do bazy technicznej - 1 kurs.
2) Przewóz pracowników będzie odbywał się:
a) w dni robocze od poniedziałku do piątku, oraz
b) dodatkowo na każde pisemne zlecenie Zamawiającego, np. w przypadku pracy III zmiany - czas pracy od godziny 2200 do godziny 600 lub w soboty w RZUOK, wysłane na adres poczty wskazany przez Wykonawcę.
Uwaga:
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy przyjął 1512 kursów w dni robocze oraz 56 kursów na dodatkowe zlecenie. Jest to ilość szacunkowa, przyjęta do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający nie gwarantuje realizacji kursów w powyższej ilości. Ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia w ilości 90% łącznej ilości kursów.
3) Przewóz pracowników przedsiębiorstwa winien być realizowany przez autobusy posiadające minimum 40 miejsc siedzących i sprawne techniczne.
4) Miejscem, przystankowym do wsiadania i wysiadania pracowników będzie baza techniczna, tj. ul. Komunalna, 87-800 Włocławku oraz teren RZUOK, tj. Machnacz 41a, 87-880 Brześć Kujawski. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych miejsc przystankowych na trasie baza techniczna - RZUOK - baza techniczna w uzgodnieniu z Wykonawcą.
5) Godziny odjazdu autobusu będą na bieżąco ustalane z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252322,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387797,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252322,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341266700
7.3.3) Ulica: Wieniecka 39
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252322,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe w ramach działania "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Transport uczestników wydarzenia "Otwarcie Ośrodka Badań Lotniczych i Kosmicznych na lotnisku w Przasnyszu" w dniu 28 maja 2024 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału MEiL PW
- Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych
- Obsługa dwóch wyjazdów zagranicznych uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu ERASMUS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.