eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie 12 miesięcy tj. od 1 marca 2023r. do 29 lutego 2024. Część I i część II (...)".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie 12 miesięcy tj. od 1 marca 2023r. do 29 lutego 2024. Część I i część II (...)".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 815-41-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie 12 miesięcy tj. od 1 marca 2023r. do 29 lutego 2024. Część I i część II (...)".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed44ca24-9cb7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi ( ... )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2.2023.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 553365,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie 12 miesięcy tj. od 1 marca 2023r., do 29 lutego 2024r.

CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi .Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
i posiadanego mienia, w tym z tytułu administrowania drogami.
2. Ubezpieczenie mienia w systemie wszystkich ryzyk.
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.
4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Sandomierz: 1. Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego 3, 2.Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz ul. Cieśli 2, 3. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Koseły 3A, 4.Świetlica Środowiskowa 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 15, 5. Placówka Wsparcia Dziennego "Przystanek Błonie" 27-600 Sandomierz ul. Błonie 55, 6. Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 17A, 7. Środowiskowy Dom Samopomocy 27-600 Sandomierz ul. Katedralna 5,
8. Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy 27-600 Sandomierz
ul. Przemysłowa 2, 9.Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 6, 10.Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 9, 11.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej 27-600 Sandomierz ul. Flisaków 30, 12.Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 39, 13.Przedszkole Samorządowe nr 1 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 8, 14.Przedszkole Samorządowe Nr 3 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 9, 15. Przedszkole Samorządowe Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28,16. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28, 17. Przedszkole Samorządowe Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, 18. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3
19. Przedszkole Samorządowe Nr 7 27-600 Sandomierz ul. Armii Krajowej 5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dla części I : Zał. nr 7 do SWZ ( z załącznikami) oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 525415,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie 12 miesięcy tj. od 1 marca 2023r., do 29 lutego 2024r.

CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych.
2. Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco.
3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
4. Ubezpieczenie assistance.

Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Sandomierz: 1. Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego 3, 2.Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz ul. Cieśli 2, 3. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Koseły 3A, 4.Świetlica Środowiskowa 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 15, 5. Placówka Wsparcia Dziennego
"Przystanek Błonie" 27-600 Sandomierz ul. Błonie 55, 6. Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 17A, 7. Środowiskowy Dom Samopomocy 27-600 Sandomierz ul. Katedralna 5,
8. Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy 27-600 Sandomierz
ul. Przemysłowa 2, 9.Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 6, 10.Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 9, 11.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej 27-600 Sandomierz ul. Flisaków 30, 12.Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 39, 13.Przedszkole Samorządowe nr 1 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 8, 14.Przedszkole Samorządowe Nr 3 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 9, 15. Przedszkole Samorządowe Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28,16. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28, 17. Przedszkole Samorządowe Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, 18. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3
19. Przedszkole Samorządowe Nr 7 27-600 Sandomierz ul. Armii Krajowej 5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dla części II : Zał. nr 7 do SWZ ( z załącznikami) oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 27950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641850,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641850,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641850,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pool koasekuracyjny: Koasekurant wiodący-Generali TU S.A.;Wienner TU S.A. Vienna Insurance Group-koasekurant

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Bałchanowski- Dyrektor Regionalny Zespołu Ubezpieczeń Korporacyjnych w Kielach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262359108

7.3.3) Ulica: ul. Okrzei 18

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-525

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641850,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2024-02-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16702,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16702,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. H.Raabego 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-973

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16702,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2024-02-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.