eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej",



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,347363,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c1810a9-db11-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002706/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”, – etap II: Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Kazimierza Wielkiego 71, 32-700 Bochnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR – etap II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3070507,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej”, dofinansowanego z Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś 4 Regionalna
polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze
publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna
budynków użyteczności publicznej – SPR – etap II: Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Kazimierza
Wielkiego 71, 32-700 Bochnia
2. Zamówienie obejmuje m.in. wymianę okien, drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian
zewnętrznych, cokołu oraz ścian zewn. przy gruncie, ocieplenie stropodachu wentylowanego i
niewentylowanego, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie odprowadzenia
wód opadowych z rur spustowych, remont istniejących schodów z wykonaniem zadaszenia,
wykonanie i zamontowanie budek dla ptaków, wykonanie loga i napisu „Szkoła Podstawowa nr
5 im. Jana Matejki w Bochni” na elewacji.
Zamówienie obejmuje również:
• sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo finansowego w terminie 10 dni
roboczych od dnia zawarcia umowy,
• przedłożenie Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy wycenionego przedmiaru robót
pełniącego funkcję pomocniczą (formuła kosztorysu), a koniecznego do rozliczenia
dofinansowania,
• posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w stosunku do osób trzecich i ich
mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu
Ubezpieczeń na
kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto,
• przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
• zagospodarowanie odpadów pochodzących z placu budowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami;
• materiał pochodzący z rozbiórki to jest złom metalowy zostanie przekazany Zamawiającemu na
wskazane miejsce składowania,
• w trakcie realizacji zamówienia zapewnienie udziału zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa odpowiedniej kadry w tym kierownika budowy i kierowników robót w zakresie objętym
zamówieniem,
• przestrzeganie warunków i zaleceń w: decyzji konserwatorskiej, opinii o zasiedleniu przez
gatunki chronione, decyzji RDOŚ,
• kontrolę przewodów wentylacyjnych i kominowych, a w razie konieczności ich odgruzowanie.
3. Docelowa kolorystyka elewacji i innych elementów obiektu zostanie uzgodniona i
zatwierdzona z
Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera:
• Projekt budowlany;
• Projekt technologiczny instalacji centralnego ogrzewania;
• Przedmiary robót pełniące funkcje opisowe;
• Audyt energetyczny;
• Specyfikacje wykonania i odbioru robót;
• Zgłoszenie robót budowlanych wraz z potwierdzeniem o nie wniesieniu sprzeciwu;
• Opinię o zasiedleniu przez gatunki chronione ;
• Decyzję RDOŚ;
• Ogólne warunki umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3184470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3184470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3184470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS USŁUGI INŻYNIERSKIE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772382418

7.3.3) Ulica: ul. Praska 32B/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-328

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3184470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.