eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiOdwodnienie dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odwodnienie dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 109

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6a295d-ca6f-4db1-be6d-2fe449f645a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000292/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odwodnienie dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na cztery zadania:
- Zadanie nr 1 odwodnienie drogi powiatowej nr 1130W na odcinku Niedabyl – Boże
Karczowanie krzaków 1000,00m2, ścinka poboczy 500,00m2, rozebranie przyczółków 20,0szt., wykonanie przepustów pod zjazdami z rur karbowanych o śr. 40cm - 60,0m, montaż przyczółków dla rur o śr. 40cm 20,0 szt., oczyszczenie rowów przydrożnych 6700,0m, wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa gr. 15cm – 250,0m2.

- Zadanie nr 2 odwodnienie drogi powiatowej nr 1118W w miejscowości Siekluki
Rozebranie umocnienia rowu z płyt ażurowych 75,20m2, ścinka poboczy 50,0m2, rozebranie przyczółków bet. prefabrykowanych 3,0szt, wykonanie rurociągu z rur karbowanych o śr. 40cm 60,00m, wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 80cm wraz z przykryciem 2,0 kpl., wykonanie kratek ściekowych 2,0kpl., wykonanie drenażu z rur perforowanych w otulinie wraz z wykonaniem kominka filtracyjnego 15,0m, przełożenie nawierzchni z kostki brukowej 140,00m2, wykonanie pobocza z kruszywa o gr. 10cm 50,00m2.

- Zadanie nr 3 odwodnienie drogi powiatowej nr 1114W w miejscowości Bukówno
Rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego 12,00m2, rozbiórka krawężnika 4,0m, rozbiórka obrzeży betonowych 4,0m, rozbiórka przepustu o śr. 50 cm 10,0m, wykonanie przepustu o śr, 50cm 10,0m, montaż przyczółków prefabrykowanych dla rur o śr. 50cm 2,0 kpl., wykonanie warstwy wiążącej z BA AC16W gr. 6cm 12,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA AC11S gr. 4cm 12,0m2, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem 4,,0m, ustawienie obrzeży bet. 4,0m, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm gr. 25cm 18,0m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej 6,0m2, montaż barier U-12 10,0m, wykonanie poboczy z kruszywa gr. 10cm 3,0m2.

- Zadanie nr 4 odwodnienie drogi powiatowej nr 1112W w miejscowości Grotki
Karczowanie krzaków 100,00m2, ścinka poboczy 100,00m2, rozebranie przyczółków 2,0szt., wykonanie przepustów pod zjazdami z rur karbowanych o śr. 40cm - 6,0m, montaż przyczółków dla rur o śr. 40cm 2 szt., oczyszczenie rowów przydrożnych 700,0m. wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa gr. 15cm – 20,0m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197348,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342737,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197348,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-AND Andrzej Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 798-102-57-69

7.3.3) Ulica: Rogolin 30

7.3.4) Miejscowość: Radzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197348,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.