eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-471d7da7-b1e7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remonty ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/WIR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ; dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w oparciu o dokumenty zamówienia.
. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:

1. Usuwanie uszkodzeń – likwidacja uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
- W ciągu 2 godzin po zgłoszeniu (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) przez przedstawiciela Zamawiającego lub Dyżurnego Technicznego Warszawy, Wykonawca ma obowiązek oznakować i zabezpieczyć teren uszkodzenia nawierzchni, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, udokumentować wykonane oznakowanie oraz powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego,
- W ciągu maksymalnie 12 godzin od momentu zgłoszenia (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) Wykonawca ma obowiązek usunąć uszkodzenia nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego,
- Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zakończenie naprawy uszkodzeń (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie).
- W przypadku, gdy zakres uszkodzenia lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają usunięcie uszkodzeń (awarii) zgodnie z technologią wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 godzin od otrzymania faxu lub zgłoszenia telefonicznego uzgodnić z Zamawiającym technologię i termin ich usunięcia.
2. Konserwację – naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
3. Remonty – wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie.
4. Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych oraz drogach wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Wykonawca ma obowiązek wykonywanie raz na 2 tygodnie, licząc od daty podpisania umowy, przeglądów technicznych stanu nawierzchni ulic według załączonego wykazu ulic potwierdzonych stosownym protokołem.
5. Wykonawca w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego wykona wytyczenie w terenie punktów geodezyjnych w ilości do 100 szt., niezbędnych do wykonania zleconych robót.
II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia

1.. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Wilanów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1.1. Roboty ziemne
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie
- naprawy dróg gruntowych – zagęszczanie
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm
1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy
- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe i piaskowe.
- podbudowa betonowa
- podbudowa z tłucznia kamiennego sortowanego
- wzmocnienie podbudowy przy zastosowaniu siatki z drutu stalowego typu ciężkiego
1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone
- nawierzchnie gruntowe
- nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego
Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia prac polegających na plantowaniu i tłuczniowaniu na odcinkach o szerokości 2,0 m.
1.4. Nawierzchnie ulepszone
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych
- nawierzchnie z asfaltu lanego, nawierzchnie z kostki brukowej, nawierzchnie z płyt betonowych sześciokątnych tzw. trylinka
- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – warstwa wiążąca
- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – warstwa ścieralna
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych
1.5. Krawężniki i obrzeża
- rozebranie ław pod krawężniki z betonu
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem
- krawężniki betonowe 20x30x100cm na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem
- obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej
- regulacja krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej
- regulacja obrzeży
1.6. Chodniki
- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej
- chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej
- chodniki z kostki granitowej gr. 12cm
1.7. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem ścinek
- rozebranie chodników z płyt betonowych z odwiezieniem gruzu, rozebranie nawierzchni z kostki
- rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie obrzeży trawnikowych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie progów zwalniających
1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- remonty cząstkowe z mieszanek mineralno - bitumicznych
- remonty cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z recyklera
1.9. Roboty naprawczo - konserwacyjne
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie, zagęszczenie i odwodnienie
1.10. Urządzenia odwodnieniowe
- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych
1.11. Regulacja urządzeń podziemnych
- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych
1.12. Budowa progów zwalniających
- progi zwalniające z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej
1.13. Dostęp osób niepełnosprawnych
- wykonawca wykona roboty budowlane według standardów i dostępności dla każdego bez względu na wiek i sprawność. Zarządzenie 1682/2017 z dnia 23.10.2017r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.

Szczegółowy wykaz prac przedstawiony został w załączonym kosztorysie ofertowym. Wielkość prac wynikająca z kosztorysu ofertowego jest wielkością orientacyjną. Zamawiający wyjaśnia, że ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może różnić się od przedstawionego kosztorysu ofertowego. Zlecony zakres robót wynikał będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zlecić roboty poza ilości wskazane w kosztorysie ofertowy przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innych robót wykazanych w kosztorysie ofertowym (zamienne zlecanie robót), przy czym ogólna wartość zlecanych robót nie przekroczy wartości całkowitej złożonej oferty.
III Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg.
1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.
- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.
- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.
- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.
1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych
1.3. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu wszelkie uszkodzenia nawierzchni drogowych na ulicach gminnych wyszczególnionych w załączonym wykazie stanowiącym zał. Nr 6 do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1855412,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2438946,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1855412,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251736549

7.3.3) Ulica: Szwedzka 9

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1855412,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.