Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00643430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd7efd5b-c0c8-405a-91a9-cdb641a1735d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7efd5b-c0c8-405a-91a9-cdb641a1735d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096286/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.262.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 616037,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi gastronomicznej w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w zakresie:
1) przygotowywania i wydawania od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) dwudaniowych posiłków w jednym lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (spożywanie wydanych posiłków odbywa się w tym lokalu),
2) przygotowania od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) dwudaniowych posiłków, zapakowania ich w pojemniki jednorazowego użytku i przygotowania do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
3) przygotowania w piątek (z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień) i dni, o których mowa w pkt 5, 2 (dwóch) dwudaniowych posiłków oraz zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 2 dni od ich przygotowania i przygotowanie do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
4) przygotowanie w dzień roboczy (tj. w dniach 30.04.2025 r., 18.06.2025 r., 10.11.2025 r.), poprzedzający następujące święto: 01.05.2025 r., 19.06.2025 r., 11.11.2025 r. 1 (jednego) dwudaniowego posiłku i zapakowania go w pojemniki hermetyczne, umożliwiające jego spożycie w terminie minimum 2 dni od przygotowania i przygotowanie do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem,
5) przygotowanie:
- w dzień roboczy (tj.: w dniach 03.01.2025 r., 18.04.2025 r., 14.08.2025 r.), poprzedzający następujące święto: 06.01.2025 r., 21.04.2025 r., 15.08.2025 r. 3 (trzech) dwudaniowych posiłków,
- w dzień roboczy (tj. w dniu 24.12.2025 r.) poprzedzający święto 25.12.2025 r. i 26.12.2025 r. 4 (czterech) dwudaniowych posiłków,
i zapakowania ich w pojemniki hermetyczne, umożliwiające ich spożycie w terminie minimum 4 dni od ich przygotowania i przygotowanie ich do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania osób uprawnionych, które decyzją administracyjną mają przyznane posiłki wraz z dowozem.
2. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.:
1) liczba posiłków wydawanych w lokalu Wykonawcy z wyłączeniem świąt - maksymalnie 10 330 szt. (średnio 41 (czterdzieści jeden) dziennie),
2) liczba posiłków przygotowanych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych MOPS – maksymalnie 7 560 szt. (średnio 30 (trzydzieści) dziennie),
3) liczba posiłków przygotowanych w piątek z wyłączeniem świąt, przypadających w ten dzień (t.j 15.08.2025 r. i 26.12.2025 r.) i dni, o których mowa w pkt 5, do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych MOPS – max. 2 880 szt. (średnio 30 (trzydzieści) dziennie),
4) liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy (tj. 30.04.2025, 18.06.2025, 10.11.2025) poprzedzający następujące święto: 01.05.2025, 19.06.2025, 11.11.2025 do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych MOPS – max. 90 szt. (średnio 30 (trzydzieści) dziennie),
5) liczba posiłków przygotowanych w dzień roboczy (tj.: 03.01.2025, 18.04.2025, 14.08.2025, 24.12.2025), poprzedzający następujące święto: 06.01.2025, 21.04.2025, 15.08.2025, 25.12.2025, 26.12.2025 do odebrania przez pracowników MOPS do dostarczenia do miejsca zamieszkania podopiecznych MOPS – max. 390 szt. (średnio 30 (trzydzieści) dziennie).
Łączna maksymalna liczba posiłków: 21 250 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616037,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616037,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616037,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Primo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521608400
7.3.3) Ulica: os. Ogrody 28
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587569,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-20 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego "Budowa boiska piłkarskiego w osiedlu Koszary" w systemie zaprojektuj - wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Usługa restauracyjna oraz usługa hotelowa dla gości w związku z organizowanym seminarium "Intergenerational Pedagogies of Remembrance: Arts, Curatorship and Youth Participation" w IFA WN
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w internacie IV Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.07.2025 do 30.09.2025
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.