Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083814/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72fc8912-c90e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010991/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont sieci kanalizacji deszczowej w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie
1.1.10 Remont budynku nr 3 w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie
1.1.21 Robota budowlana-WBK 532 w Braniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Remont budynku nr 3 w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie.
Charakterystyka obiektu:
Budynek garażowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Budynek nr 3 został wybudowany w 1935 roku, do budynku prowadzi wewnętrzna droga brukowa zakończona placem manewrowym. Wokół budynku znajdują się tereny zielone. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach czterospadowy drewniany, pokryty blachodachówką. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowym, dołem cokół z cegły ceramicznej licowanej, w ścianie frontowej częściowo pokryty tynkiem. Przed budynkiem plac manewrowy z kostki kamiennej wysokości 18,0cm.
Budynek wyposażony w instalację: elektryczną i odgromową.
Budynek podczas wykonywania robót nie będzie użytkowany.
Dane liczbowe budynku:
Długość budynku: - 74,81 m
Szerokość budynku: - 11,45 m
Wysokość budynku: - 4,15 m
Powierzchnia zabudowy: - 856,57 m²
Kubatura zewnętrzna: - 3 554,784 m³
Kąt nachylenia połaci dachu: - 38º
Zakres robót:
1. Roboty budowlane
Uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych wraz z odnowieniem malatury farbami elewacyjnymi w kolorze szarym.
Naprawa uszkodzeń w stropie ceramiczno-stalowym.
Przecieranie tynków z zeskrobaniem starej farby ze ścian wewnętrznych, wykonanie powłok malarskich z farb wapiennych z dodatkiem farby emulsyjnej.
Wymiana bram garażowych stalowych rozwieralnych na bramy stalowe segmentowe, przemysłowe, podnoszenie ręczne, sześć bram z drzwiami serwisowymi, kolor szary.
Wymiana bramy drewnianej rozwieralnej, dwuskrzydłowej z naświetlem na bramę stalową, segmentową.
Wymiana stolarki okiennej stalowej na okna z pcv uchylne.
Rozebranie krawężników kamiennych i ponowne ich ustawienie z wykonaniem ław betonowych z oporem.
Przełożenie i uzupełnienie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej, szarej, wysokości 18 cm z wymianą podbudowy.
Wymiana wpustów ściekowych ulicznych.
Wymiana płyty żelbetowej ze skrzynką żeliwną dla włazu i pierścieniem odciążającym o średnicy wewnętrznej 1000mm.
Regulacja pionowa wpustów ściekowych ulicznych i włazów kanałowych.
Wywiezienie i utylizacja gruzu.
2. Roboty elektryczne
Częściowa wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej 230V
z oprawami na przewodach typu YDYp 3*1,5 mm² wraz z osprzętem instalacyjnym.
Częściowa wymiana instalacji gniazd wtykowych 230V przewodami typu YDYp i 2,5mm² wraz z osprzętem instalacyjnym.
Badania odbiorcze instalacji elektrycznej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 870115,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Remont sieci kanalizacji deszczowej w KNW przy ul. Wojska Polskiego
w Braniewie.
Charakterystyka obiektu:
Kompleks Nieruchomości Wojskowej usytuowany jest na terenie miasta Braniewo i figuruje w gminnej ewidencji zabytków m. Braniewo jako ,, Zespół Koszar” z układem przestrzennym, starodrzewem i małą architekturą”.
Lokalizacja, nazwa użytkownika:
Adres: 14-500 Braniewo, ul. Aleja Wojska Polskiego nr 7
Działka o nr geod. 146/4 w obr. ewid. Nr 6 jednostka ewidencyjna
m. Braniewo, KW EL1B/00012331/6 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Braniewie.
Użytkownicy: 4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej
Zakres robót: czyszczenie, wyrzynanie korzeni, inspekcja TV, punktowe naprawy metodą bezwykopową za pomocą specjalistycznego sprzętu sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej o przekrojach rur betonowych i kamionkowych DN 150 - 400mm na odcinku ok. 3 596m.
Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 400 – odcinek 116m;
Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru z wycięciem korzeni drzew łącznie,
Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej , które podlegają naprawie,
Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie do 2% odcinka o długości 116m metodą pakerowania = 2 szt. na wskazanym odcinku,
Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.
Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 300 – odcinek 236m;
Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru z wycięciem korzeni drzew łącznie,
Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej , które podlegają naprawie,
Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie do 4% odcinka o długości 236m metodą pakerowania = 9 szt. na wskazanym odcinku,
Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.
Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 200–odcinek 1170m;
Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru
Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej , które podlegają naprawie,
Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie ok. 4 % odcinka o długości 1170m metodą pakerowania = do 47 szt. na wskazanym odcinku,
Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.
Roboty obejmują: dla kanałów z rur kamionkowych DN 150, odcinek 2074m, odcinki proste od studzienki do studzienki kontrolnej oraz przykanaliki odprowadzające wody dachowe z budynków;
Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru z wycięciem korzeni drzew łącznie
Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej , które podlegają naprawie,
Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie ok 2% odcinka o długości łącznej 20 74m metodą pakerowania = do 41 szt. na całym wskazanym odcinku,
Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu packerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD,
Roboty obejmują: wbudowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. DN 1000mm z włazem kanałowym typu lekkiego;
Wbudowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych DN 1000mm o głębokości do 3m na istniejącym kolektorze kanalizacji deszczowej,
Włączenie do studni odcinków kolidujących to jest zarwanego kanału kanalizacji deszczowej DN 200 z rur betonowych,
Włączenie do studni odcinka kolidującego to jest zarwanego drenażu placu z rur kamionkowych o średnicy do 100mm.
Teren po wbudowaniu studni doprowadzić do stanu poprzedniego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 694484,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robota budowlana – WBK 532 w Braniewie1.Ogólna charakterystyka wojskowej bocznicy kolejowej
Wojskowa bocznica kolejowa (wbk) nr 532 zlokalizowana jest na terenie zamkniętym będącym w zarządzie MON, użytkowana przez Jednostkę Wojskową 2980. Tory bocznicowe zakwalifikowane są do klasy V, przy dopuszczalnej, maksymalnej prędkości manewrowej 5 km/h. Nawierzchnia torowa zbudowana z szyn typu S42 S 49. Podkłady drewniane, strunobetonowe. Rozjazdy wyłącznie zwyczajne, nastawiane ręcznie.
Długość ogólna 1 654m.
Długość budowlana 1 385m.
Rozjazdy zwyczajne 3szt.
Przejścia kolejowe publiczne 1szt.
Przejazd kolejowy publiczny 1szt.
Rampy wolnostojące 2szt.
2. Umiejscowienie punktu początkowego wbk, graniczącego z linią PKP
• wbk 532 Braniewo : koniec Rz5+40 m
3. Wyszczególnienie robót objętych zamówieniem, do wykonania na wbk w 2021 r.
UWAGA: w etapie 1 dokonać jak najwcześniej przesmarowania rozjazdów na wbk objętych zamówieniem.
a) Czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych oraz części trących w rozjazdach smarem letnim i zimowym. Rozjazdy zwyczajne S49 – 1:9 – 190 nr 9,10 i 11 – w I i II etapie (20 płyt na 1 rozjazd).
b) Oliwienie śrub łubkowych i śrub stopowych ręcznie w rozjazdach zgodnie z opisem zawartym w tablicy KNR – w 1 etapie (3 rozjazdy).
c) Oliwienie śrub łubkowych ręcznie w stykach toru zgodnie z opisem zawartym w tablicy KNR – w 1 etapie ( 86 styków)
d) Dokręcanie śrub i wkrętów w torach na całej długości bocznicy – w I etapie.
e) Wymiana uszkodzonego podkładu drewnianego o dł 2,60 m, km 0,046, przy wykolejnicy nr 2 na nowy – w I etapie.
f) Wymiana 30 śrub stopowych z nakrętkami i pierścieniami sprężystymi podwójnymi na nowe na całej dł. bocznicy – w I etapie.
g) Wymiana pojedynczych podkładów betonowych typu BL3 na strunobetonowe betonowe staroużyteczne w torze nr 101 z wymianą wierzchniej warstwy podsypki żwirowej grubości 20 cm, na długości wymiany i szerokości 3,0 m – w I etapie (25 -szt.).
h) Zagospodarowanie, utylizacja odpadu budowlanego uzyskanego z wymiany wraz z załadunkiem, wyładunkiem i transportem – w I etapie.
i) Wartość złomu uzyskanego z wymiany Wykonawca odliczy od wynagrodzenia za konserwację – w I etapie.
4. Termin realizacji całości zamówienia :
Realizacja robót.
Wykonanie robót zaplanowano na 2 etapy. Terminy wykonania poszczególnych etapów:
• etap 1: 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy
• etap 2: 20 dni kalendarzowych od dnia 10.10. 2021r.
Zakresy robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach przedstawia harmonogram robót – załącznik.
5. Realizacja opłat za wykonane roboty.
Opłata za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana fakturami częściowymi tj.
- za etap 1 - 90% kwoty ryczałtowej brutto
- za etap 2 -10% kwoty ryczałtowej brutto
Do faktur za wykonanie poszczególnych etapów należy załączyć protokoły odbiorów robót w zakresie wymienionym w harmonogramie robót dla właściwego etapu.
Wykonanie robót na każdym etapie potwierdza w protokole Kierownik SOI lub osoba przez niego upoważniona, przedstawiciel Głównego Użytkownika, przedstawiciel wykonawcy wymieniony w umowie lub posiadający pisemne jego upoważnienie. Wzory protokołów według załączników.
6. Warunki wykonania odbioru robót.
Warunki wykonania i odbioru robót objętych niniejszym zamówieniem przedstawia specyfikacja techniczna.
7. Warunki techniczne smarowania złączek szyn i rozjazdów zgodnie z zaleceniami zawartymi w informatorze – MON I warunki techniczne utrzymania infrastruktury kolejowej wojskowych bocznic kolejowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych
4.5.5.) Wartość części: 27366,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Gontarz Firma JAK-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821068409
7.3.3) Ulica: Wiejska 34
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34803,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34803,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34803,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Gontarz Firma JAK-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821068409
7.3.3) Ulica: Wiejska 34
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34803,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I - 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy
Etap II - 20 dni kalendarzowych od dnia 10.10.2021 r.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Budowa drogi leśnej z placem składowym nr 201 DSD ppoż nr 45 Leśnictwo Dębica
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.