Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141261/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00149371/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-09
- 2022/BZP 00156583/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00158481/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00188888/01 - Wynik z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492828479
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3
1.4.2.) Miejscowość: Staszkówka
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 18 3541124
1.4.8.) Numer faksu: 18 3541124
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica, Zespół Szkół w Staszkówce
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152351
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00141261/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwóch siedmiodniowych szkoleń wyjazdowych w formie warsztatów dla dzieci i rodziców dla łącznie maksymalnie 155 osób, uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
2. Uczestnikami szkoleń wyjazdowych będzie maksymalnie 60 rodziców, 90 dzieci w wieku 7-15 lat i 5 opiekunów (nauczycieli) ze strony Zamawiającego. Minimalna łączna liczba uczestników na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 60 dzieci i 3 opiekunów (nauczycieli).
3. Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach. W każdej edycji uczestniczyć będzie od co najmniej 20 do maksymalnie 40 rodziców, od co najmniej 35 do maksymalnie 80 dzieci oraz od co najmniej 1 do maksymalnie 3 opiekunów.
4. Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie pomiędzy 1- 30 września 2022 r.
5. Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
Warsztaty kompetencji wychowawczo – opiekuńczych dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych:
a) wychowanie dzieci, metody, systemy nagród i kar,
b) rola obojga rodziców w procesie wychowywania dzieci,
c) role rodziców w procesie wychowania na różnym etapie rozwoju osobowego dzieci,
d) rozpoznanie potrzeb dziecka, sposoby komunikowania potrzeb przez dzieci,
e) rozwój osobowy i społeczny dzieci w różnym wieku,
f) pojęcie /poczucie / budowa wartości własnej i dziecka
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia)
Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 7 do 11 r.ż.
3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
Warsztaty z zakresu zastępowania agresji oraz integracji emocjonalnej dla dzieci starszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 12 r.ż. do 15 rż
3. Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
6. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
2) dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
3) posiadania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 usługi/usług polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych, spełniających wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. a niniejszej SWZ,
4) przygotowania szczegółowego programu realizacji organizacji wyjazdu wraz z propozycją miejsca ich przeprowadzenia oraz przekazania go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Staszkówka/ Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica/Staszkówka,
6) zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
7) zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie lub w atrakcyjnym turystycznie kompleksie leśnym w województwie pomorskim w powiecie wejherowskim lub lęborskim lub słupskim lub puckim, zlokalizowanym do 500 m w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego oraz w odległości do 800 km podróży drogami krajowymi od siedziby Zamawiającego; Wykonawca zapewni, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w tym samym ośrodku w tym samym standardzie dla obu edycji.
8) zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu obejmujących zwiedzanie Słowińskiego Parku Narodowego i 2 inne atrakcje, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
9) zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
10) zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 3 grup uczestników – tj. 1 grupa dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
11) zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiadokolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w dniach od 2 do 6 dnia pobytu oraz śniadanie w 7 dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
12) zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce),
13) w terminie 30 dni od zakończenia realizacji usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
8. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
9. Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
11. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
a) materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
b) materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwóch siedmiodniowych szkoleń wyjazdowych w formie warsztatów dla dzieci i rodziców dla łącznie maksymalnie 155 osób, uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
2. Uczestnikami szkoleń wyjazdowych będzie maksymalnie 60 rodziców, 90 dzieci w wieku 7-15 lat i 5 opiekunów (nauczycieli) ze strony Zamawiającego. Minimalna łączna liczba uczestników na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 60 dzieci i 3 opiekunów (nauczycieli).
3. Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach. W każdej edycji uczestniczyć będzie od co najmniej 20 do maksymalnie 40 rodziców, od co najmniej 35 do maksymalnie 80 dzieci oraz od co najmniej 1 do maksymalnie 3 opiekunów.
4. Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie pomiędzy 1- 30 września 2022 r.
5. Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
Warsztaty kompetencji wychowawczo – opiekuńczych dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych:
a) wychowanie dzieci, metody, systemy nagród i kar,
b) rola obojga rodziców w procesie wychowywania dzieci,
c) role rodziców w procesie wychowania na różnym etapie rozwoju osobowego dzieci,
d) rozpoznanie potrzeb dziecka, sposoby komunikowania potrzeb przez dzieci,
e) rozwój osobowy i społeczny dzieci w różnym wieku,
f) pojęcie /poczucie / budowa wartości własnej i dziecka
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia)
Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 7 do 11 r.ż.
3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
Warsztaty z zakresu zastępowania agresji oraz integracji emocjonalnej dla dzieci starszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 12 r.ż. do 15 rż
3. Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
6. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
2) dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
3) posiadania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 usługi/usług polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych, spełniających wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. a niniejszej SWZ,
4) przygotowania szczegółowego programu realizacji organizacji wyjazdu wraz z propozycją miejsca ich przeprowadzenia oraz przekazania go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Staszkówka/ Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica/Staszkówka,
6) zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
7) zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie lub w atrakcyjnym turystycznie kompleksie leśnym w województwie pomorskim w powiecie wejherowskim lub lęborskim lub słupskim lub puckim, zlokalizowanym do 500 m w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego oraz w odległości do 900 km podróży drogami krajowymi od siedziby Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza realizację każdej z 2-ch (dwóch) edycji w innym ośrodku, przy czym Wykonawca składając ofertę w postępowaniu gwarantuje, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w ośrodku lub ośrodkach zapewniających ten sam standard dla obu edycji.
8) zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu obejmujących zwiedzanie Słowińskiego Parku Narodowego i 2 inne atrakcje, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
9) zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
10) zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 3 grup uczestników – tj. 1 grupa dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
11) zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiadokolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w dniach od 2 do 6 dnia pobytu oraz śniadanie w 7 dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
12) zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce),
13) w terminie 30 dni od zakończenia realizacji usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
8. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
9. Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
11. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
a) materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
b) materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:00
Po zmianie:
2022-05-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-11 12:00
Po zmianie:
2022-05-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-09
Po zmianie:
2022-06-11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.