Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110978/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/194056/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60bb5945-db06-449c-ab42-6e46e118c8a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.4.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych:
- 160401_5.0007- BOREK
- 160401_5.0020 – GOŁKOWICE
- 160401_5.0055- SIEROSŁAWICE
w trybie dostosowania bazy EGiB do obowiązujących przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków poprzez:
- zaktualizowanie i uzupełnienie atrybutów punktów granicznych,
- aktualizacje użytków gruntowych i sposobu ich opisu do zgodności z przepisami,
- wyeliminowania z ewidencji gruntów i budynków działek o niejednorodnym stanie prawnym i ujawnienia w ich miejsce nowych działek ewidencyjnych o jednorodnym stanie prawnym – dotyczy głównie ujawnienia użytku Wp,
- wyeliminowania rozbieżności występujących na granicach sąsiadujących ze sobą obrębów ewidencyjnych objętych projektem poprawy jakości, w tym obrębów zlokalizowanych w sąsiednich powiatach doprowadzając do uzgodnienia granicy między powiatami: kluczborskim, wieruszowskim i oleskim,
- wyeliminowania rozbieżności pomiędzy powierzchnią ewidencyjną i geodezyjną działek ewidencyjnych.
2) Działania poprawy jakości danych ewidencji gruntów obejmować będą czynności:
a) analizę materiałów zasobu w całości zaewidencjonowane w formie elektronicznej i wykazane w załączniku nr 8 do SWZ,
b) weryfikację i modyfikację danych dotyczących użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, zgodnie z aktualnym stanem w terenu, a także na podstawie analizy materiałów źródłowych (mapy ewidencyjne, mapy klasyfikacji powszechnej i uzupełniającej, mapy kontroli terenowej czy uproszczony plan urządzania lasu, itp),
c) uzupełnienie wszystkich wymaganych atrybutów punktów granicznych, działek ewidencyjnych i budynków w bazie danych EGiB,
d) obliczenie powierzchni działek, celem wyeliminowania różnic powierzchni ewidencyjnych i geodezyjnych,
e) aktualizację danych dotyczących budynków,
f) wykonanie mapy z projektem rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych na podstawie art.220 ustawy Prawo Wodne (Dz.U.2024.1087 ze zm.)
3) Obszar przedmiotu zamówienia liczący 1979,7442 ha stanowią trzy obręby ewidencyjne gminy Byczyna to jest: Borek, Gołkowice i Sierosławice.
4) Całość prac należy wykonać w oparciu o wytyczne stanowiące:
a) Projekt poprawy jakości danych ewidencji gruntów i budynków - załącznik nr 8 do SWZ
b) Dobre praktyki stosowania §33a rozporządzenia w sprawie EGiB - załącznik nr 1 do Projektu poprawy jakości danych
5). Na wykonane prace Wykonawca udzieli minimum 36 a maksymalnie 60 miesięcy gwarancji (pełne miesiące). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Dokument gwarancyjny Wykonawca winien dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
6) Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2023 poz.1465 tj.) osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z Poprawą jakości ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy.
7). Wykonawca ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem powierzonej do wykonania roboty budowlanej i na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota określona w umowie, ważne w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287451,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597115,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287451,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOS - Geodezja i Nieruchomości Dariusz Szczepański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531680824
7.3.3) Ulica: Podolska 2e
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GEOS-GEODEZJA I NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287451,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa samochodu (mikrobus 1 szt.) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym.
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Posadowienie tymczasowych obiektów kontenerowych z niezbędną infrastrukturą w k. 4204 wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej i wykonawczej, z kosztorysem na terenie 33. BLTr
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi w ul. Małej w Kamiennej Górze
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.