Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102930/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dukla
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Popardy 44
1.5.2.) Miejscowość: Równe
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-451
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13-43-73-950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dukla@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dukla.krosno.lasy.gov.pl/witamy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dukla/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa71ce0-d9d3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012646/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 321730,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109673,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Iwonicz- Remont szlaku zrywkowego na długości około 5300 m
- Montaż płyt drogowych( 3m x1m) w ilości 36 szt.
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Iwonicz;
oddz. 186b; oddz. 186d; oddz. 185a; oddz. 183d; oddz. 183c; oddz. 184a; oddz. 178h; oddz. 178g; oddz.137Db; oddz. 137Dc; oddz. 137Da; oddz.141Dc; oddz.141Dd; oddz. 141Db; oddz. 141Da; oddz. 138Df.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 43420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Cergowa- Kruszywo kamienne z dowozem i wbudowaniem - 10t
- Montaż płyt drogowych( 3m x 1m) w ilości 20 szt.
3. Opis technologii w/w prac:
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 38f;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 19300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Franków- Remont szlaku zrywkowego na długości około 1150 m
- Montaż płyt drogowych w ilości (3mx1m) - 40 szt.
- Montaż rur Ø 40 w ilości 1 szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Franków;
oddz. 164Da; oddz. 156Db; oddz. 155Da; oddz. 14b; oddz. 14Ag; oddz. 154Di
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 26950,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Folusz- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 450 m
- Remont szlaku zrywkowego na długości około 980 m
- Montaż płyt drogowych w ilości(3m x1m) 12szt.
- Montaż rur Ø 50, dł. 6m w ilości 2 szt;
Ø 60 dł. 6m w ilości 1 szt;
Ø 60 dł. 9m w ilości 1 szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Folusz;
oddz. 69a; oddz. 77b; oddz. 77g; oddz. 69a; oddz. 70a; oddz. 70c; oddz. 70d
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 28990,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Mszana- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 500 m
- Remont szlaku zrywkowego na długości około 2300 m
- Montaż płyt drogowych (3m x1m) w ilości 41 szt.
- Montaż rur Ø 60 , 6m w ilości 2 szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Mszana;
oddz. 112f; oddz. 112d; oddz. 127c; oddz. 154di; oddz. 129Aa; oddz. 129Ab
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 41040,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Żmigród- Remont szlaku zrywkowego na długości około 400 m
- Montaż płyt drogowych z dowozem i wbudowaniem (3mx1m) w ilości 10szt.
- Montaż płyt drogowych (3mx1m) w ilości 20 szt. ( płyty dostarczy
Nadleśnictwo)
- Montaż rur Ø 40 6m w ilości 1szt;
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Żmigród;
oddz. 156a; oddz. 160a;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15840,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Barwinek- Remont szlaku zrywkowego na długości około 2100 m
- Budowa rowu - 200mb
- Montaż rur Ø 60, 8m w ilości 2szt;
Ø 40, 6m w ilości 2szt;
- Dylowanka - 40 mb
3. Opis technologii w/w prac:
- Remont szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
4. Lokalizacja: teren leśnictwa Barwinek;
oddz. 257b; oddz. 257a; oddz. 256c; oddz. 262a; oddz. 261b; oddz. 268b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 27100,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaków zrywkowych w leśnictwie Daliowa- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 100 m
- Remont szlaku zrywkowego na długości około 3450 m
- Montaż płyt drogowych w ilości 30 szt. (wym. 1m x 3m)
- Montaż rur karbowanych Ø 40 w ilości 7 szt;
- Dowóz kruszywa kamiennego wraz z wbudowaniem w ilości 65 ton
1. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
2. Lokalizacja: Obręb Tylawa, teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 77a; oddz. 77f; oddz. 77b; oddz. 77g; oddz. 76a; oddz. 76b; oddz. 76c; oddz. 75a; oddz. 85c; oddz.82a, oddz.71b; oddz. 83b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 52800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i remont szlaku zrywkowego w leśnictwie Piotruś1. Opis zamówienia
- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 1050 m
- Naprawa szlaku zrywkowego na długości około 1750 m
- Montaż płyt drogowych (3m x1m) w ilości 32 szt.
- Montaż rur Ø 50, 6m w ilości 14 szt;
2. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
3. Lokalizacja: teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 60g; oddz. 60f; oddz. 59h; oddz. 60d; oddz. 57a; oddz. 60b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 56640,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa szlaku zrywkowego w leśnictwie Zyndranowa1. Opis zamówienia
- Budowa szlaku zrywkowego na długości około 1050 m
- Naprawa szlaku zrywkowego na długości około 1750 m
- Montaż płyt drogowych w ilości 32 szt.
- Montaż rur Ø 50 w ilości 14 szt;
2. Opis technologii w/w prac:
- Budowa szlaku zrywkowego obejmuje:
odspojenie gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym (nie licząc nasypów) i przemieszczenie go na wymaganą odległość w zależności od konfiguracji terenu oraz wyprofilowanie gruntowej powierzchni szlaku o nachyleniu podłużnym nie przekraczającym 18% i poprzecznym 3% w kierunku stoku oraz zagęszczenie gruntu w nasypie ,odprowadzenie wody gruntowej oraz opadowej poza przebieg szlaku przez wykonanie poprzecznych spływek min co 50 m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach ,przebieg szlaku zrywkowego powinien być zgodny z trasą wytyczoną przez Zamawiającego.
- Naprawa szlaku zrywkowego obejmuje:
bieżące odprowadzenie, poza szlak, wody gruntowej i opadowej. Usunięcie poprzez ścinkę, przeszkadzających drzew i krzewów, wyrównanie nierówności, kolein, poszerzenie szlaku w miejscach zwężeń do szerokości 3m w gruncie rodzimym ( nie licząc nasypów), odprowadzenie wody gruntowej poprzez wykonanie poprzecznych spływek min co 50m oraz dodatkowo we wskazanych miejscach, sprzętem mechanicznym lub ręcznie.
- Montaż płyt drogowych obejmuje:
odspojenie gruntu w gruncie rodzimym, wyprofilowanie gruntowej powierzchni
z zachowaniem norm w spadku podłużnym oraz poprzecznym, ułożenie płyt sprzętem mechanicznym,
- Montaż rur obejmuje:
roboty przygotowawcze, wykonanie wykopów, ułożenie rur w wykopie, wykonanie zasypki i odpowiednie jej zagęszczenie.
3. Lokalizacja: teren leśnictwa Piotruś;
oddz. 60g; oddz. 60f; oddz. 59h; oddz. 60d; oddz. 57a; oddz. 60b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 9650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37739,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37739,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37739,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.4) Miejscowość: Rzepnik 4
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37739,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.4) Miejscowość: Rzepnik 4
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28514,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28514,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.4) Miejscowość: Rzepnik 4
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Sprzętowy R-BUD Józef Raś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841045760
7.3.4) Miejscowość: Rzepnik 4
7.3.5) Kod pocztowy: 38-471
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty wyższa od kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.