Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093303/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
”Dostawa artykułów i produktów spożywczych
– mięso i wędliny
w 2023 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BURSA MIĘDZYSZKOLNA NR 2 W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951078980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczebrzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 084 64 12 486
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.bursa2@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa2zamosc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aa526dd-abb8-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Dostawa artykułów i produktów spożywczych– mięso i wędliny
w 2023 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa526dd-abb8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020935/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2023 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BM2.2412.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153223,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych –
w postaci mięsa i wędlin
do prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół Ponadpodstawowych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji oraz ferii dla kwaterowanych grup zorganizowanych.
Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: ”Dostawa artykułów i produktów spożywczych – mięso i wędliny w 2023 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do SWZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Mięso i wędliny Formularz cenowy nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145496,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145496,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145496,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASARNIA SIKORA ZYGMUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366928253
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 24
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA SIKORA ZYGMUNT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA SIKORA ZYGMUNT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145496,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi organizacji wyjazdu
- Remont chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych
- Remont nawierzchni placu w zakresie 2 cz.: Cz.1: Remont nawierzchni placu w kompl. wojsk. w Woli Uhruskiej; Cz.2: Przyg. terenu i placu post. dla poj. wojsk. oraz GN w kompl. wojsk. w Hrubieszowie.
- "Zakup łodzi ratowniczej" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu.
- Rob. bud. 2 części: Cz. nr 1: Remont pom. w bud. nr 168 w kompl. wojsk. przy ul. Nowy Świat w Lublinie; Cz. nr 2: Remont pom. sanitarnych w bud. nr 5 w kompl. wojsk. przy Radziszewskiego w Lublinie.
- Remont pobocza drogi powiatowej Nr 3248L Płoskie - Żdanów - Pniówek w m. Zwódne
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.