Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00073905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072388927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scr@scr-ustron.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0820c6b1-acd9-4aae-b600-91a33a9c1c451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0820c6b1-acd9-4aae-b600-91a33a9c1c45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073400/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚCR/EDO/01/2025/LP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232602,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych przez okres 12 miesięcy na rzecz ŚCRiP z siedzibą w Ustroniu jak również w Istebnej (Kubalonka), wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SWZ (ilości przedstawione w załączniku dot. orientacyjnej miesięcznej ilości bielizny przekazanej do pralni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
39512000-4 - Bielizna pościelowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia, w tym właściwakomunikacja w zakresie przekazania dokumentów zamówienia z naruszeniem przepisów
ustawy Pzp niewątpliwie jest działaniem sprzecznym z prawem. Jeśli waga tych naruszeń
jest taka, że uznać trzeba, iż wpłynęły one na wynik postępowania, to przepisy nakazują Zamawiającemu unieważnienie postępowania
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny - zamówienie nr 4
- Modernizacja odcinka ok. 0,4 km drogi powiatowej nr 2605 S ul. Wiejska
- Wykonanie naprawy bezwykopowej sieci kanalizacyjnej przy ul. Szerokiej w Ustroniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście"
- Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja obiektu mostowego na drodze bocznej ul. Cieszyńskiej"
- Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., tj. aparatu USG - zamówienie nr 2
- Utworzenie zielonej przestrzeni przy boisku w Ustroniu Hermanicach
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pozostałego wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
- Świadczenie usługi specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą pościeli w ilości do 450 kompletów.
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia mała - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej, najem bielizny pościelowej, poduszek, kołder oraz wdrożenie radiowego systemu RFID UHF lub równoważnego.
- Świadczenie usług porządkowych w siedzibie WFOŚiW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczeniach w budynku przy ul. Wita Stwosza 2 i ul. Jagiellońskiej 13 w Katowicach.
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.