eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno"Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu, Gmina Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj (przetarg II)"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu, Gmina Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj (przetarg II)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957682031

1.5.8.) Numer faksu: 957682505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.drawno.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu, Gmina Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj (przetarg II)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d484f21-9f9e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036435/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, „Kształtowanie przestrzeni publicznej” oraz „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”. Projekt pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu, Gmina Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.4.2022.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania inwestycyjnego „Budowa świetlicy wiejskiej w Konotopiu, Gmina Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj", polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz realizacja robót budowlanych w zakresie budowy świetlicy wiejskiej w Konotopiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
− wykonanie prac projektowych w zakresie, o którym jest mowa w pkt. 2 PFU. W ramach realizacji tych działań Zamawiający przekaże koncepcje, która jest w jego posiadaniu, w oparciu, o które Wykonawca przygotuje kompleksowe projekty,
− uzyskanie pozwoleń na budowę na cały zakres prac projektowych, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zakresów robót budowlanych, które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (w szczególności przyłącze energetyczne oraz ogrodzenie).
− wybudowanie zaprojektowanych sieci i obiektów.
− pełnienie stałego nadzoru autorskiego na Kontrakcie.
Charakterystyka budynku:
-powierzchnia zabudowy: 110 m2;
-kubatura: 288,27 m3;
-powierzchnia użytkowa: 96,09 m2;
UWAGA:
Niniejsze postępowanie nie obejmuje wyposażenia budynku, które wskazano w PFU, Wykonawca powinien wyłączyć ten zakres przy obliczaniu ceny ofertowej.
3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) wraz koncepcją – Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERGOBUD-GDAŃSK Sp.z.o.o- lider Konsorcjum, pełnomocnik Tomasz Denis

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KMD Przemysław Mydlak, Średnia Wieś 69, 22-335 Żółkiewka- partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842785091

7.3.3) Ulica: Astronomów 14

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.