Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00115146/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00124693/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizację wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT POLICKI, POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W POLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811781372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.police.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/869b2d7c-2ff4-499e-b138-4abfcc49d4e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizację wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc00ad3-e544-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005484/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizację wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115146/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354900 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” w podziale na części:Część I - Organizacja wyjazdów doskonalących umiejętności społeczne Uczestników Projektu „Dorosłość, samodzielność, rodzina”, opisana szczegółowo w pkt 9.1., 9.2. i 9.3. Załącznika nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 274930 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdów rozwijających kompetencje społeczne Uczestników projektów: „Dorosłość, samodzielność, rodzina” oraz „Rodzina Razem się Trzyma” w podziale na części:Część II - Organizacja wyjazdów doskonalących umiejętności społeczne Uczestników Projektu „Rodzina Razem się Trzyma”, opisana szczegółowo w pkt. 9.4. i 9.5. Załącznika nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 79970 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274930 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274930 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Moc Biznesu Joanna Pisula - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Izabela Pisula psycholog, dietetyk - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022472006, 368418875
7.3.3) Ulica: Robotnicza 70 J
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274930 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Moc Biznesu Joanna Pisula - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Izabela Pisula psycholog, dietetyk - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022472006, 368418875
7.3.3) Ulica: Robotnicza 70 J
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-29INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku na cele utworzenia Centrum Usług Społecznych w Policach
- "Remont lok.mieszkalnego komunalnego nr 6 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w bud. przy ul. J. Piłsudskiego 20 wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach"
- Budowa dojścia/dojazdu do przystanku kolejowego Szczecin Północny w ramach budowy infrastruktury drogowej na potrzeby budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Podgórnej 15 w Policach wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach.
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Remont lok. kom. nr 6 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rogowa 4 w Policach oraz lok. kom. nr 9 wraz z rob. towarzyszącymi w bud.-ul. Rycerskiej 15 w Policach, admin. przez ZGKiM w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciu dwudniowych szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych oraz zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Organizacja usługi wyjazdu 2024-1-PL01-KA121-VET-000204604 ZSCKR-34-340-03-25
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.