Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110069/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopiskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002767183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Konopiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343282030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@konopiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopskonopiska.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.konopiska.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51f7b5b-4dd2-43ed-8e45-6be0952a4287
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa cateringowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„A w sercu ciągle maj” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działania: FESL.07.04-Usługi społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187748 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa cateringowa dla 24 osób w wieku 60+, przebywających w Dziennym Domu Pomocy w Konopiskach. Posiłki dostosowane będą do potrzeb osób je spożywających i zalecanej dla nich diety (w tym dieta związana z cukrzycą, dną moczanową, zaburzeniami kardiologicznymi), ze szczególnym uwzględnieniem pełnowartościowych, wysokiej jakości składników z wykorzystaniem sezonowych warzyw i owoców. Posiłki przyrządzane będą przez podmiot zewnętrzny i dostarczane do dziennego domu pomocy w pojemnikach wielorazowego użytku
4.2 Catering obejmuje pełne wyżywienie – 3 posiłki dla 24 osób przebywających w Dziennym Domu Pomocy : drugie śniadanie, obiad, podwieczorek. Obiad składał się będzie z dwóch dań - zupa, drugie danie (w tym zawierające produkty mięsne, przy czym możliwe jest zastąpienie mięsa produktami wegańskimi lub wegetariańskimi).
4.3 Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji osób przebywających w Dziennym Domu Pomocy
4.4 O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie na bieżąco najwcześniej do godziny 9:00 dnia poprzedzającego dzień wydania posiłku. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków do godziny 7:45 dnia bieżącego – śniadanie i podwieczorek oraz do godziny 12:30 – obiad.
4.5 Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych, wielorazowych pojemnikach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4.6 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach ustalonych w umowie
4.7 Jadłospis, zawierający informację na temat wartości kalorycznej posiłków, układany będzie przez dietetyka Wykonawcy, na okres 10 dni roboczych (2 tygodnie) i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. Dzienny jadłospis obejmuje:
1) Pierwszy posiłek: w formie śniadania np: chleb lub bułki ( min. 100 g/os), płatki zbożowe, jaja ( 2 szt. na osobę), zupy mleczne (min. 300 ml/os), wędliny (min. 50g/os), owoce, warzywa, dżemy, miód, mleko i jego przetwory, sery itp.
2) drugi posiłek: zupa (min. 300ml/os.), drugie danie, kompot (min. 200 ml/os.). Pod pojęciem drugie danie należy rozumieć posiłek mięsny/rybny (min.200 g/os.) z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (min.150 g/os). Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron (min. 150 g/os). Drugie danie mogą stanowić również pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety itp. (min. 300 g/os).
3) trzeci posiłek w formie podwieczorku np: bułka słodka, bułka lub chleb (min 100g/os), dżemy, miód, naleśniki (min. 2 szt/os.), jogurt, kisiel, budyń, owoce np. sezonowe, ciasteczka lub ciasta własnego wypieku, ciasta drożdżowe, racuchy z jabłkami lub innymi owocami (min. 3 szt/os.), koktajl owocowy (min. 300 ml/os.),
4.8 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania kawy rozpuszczalnej i mielonej, herbaty, kakao i soków do przygotowania na miejscu w zbiorczych opakowaniach w ilościach min. 2 torebki herbaty/ os., 5g kawy/ os. oraz 15g kakao/ os. i 300 ml soku/ os. na jeden dzień.
4.9 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od
indywidualnych potrzeb osób, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, aby w ramach realizowanego zamówienia zapewnił również posiłki dla osób na specjalnej (bezglutenowej, ze skazą białkową, z alergią pokarmową lub innymi schorzeniami pokarmowymi). Osoby uczulone na produkty mleczne będą otrzymywały zupę bezmleczną. Produkty nabiałowe zastępowane będą innymi produktami np. mleko – herbatą, ser – wędliną. Osoby uczulone na inne pokarmy będą musiały mieć przygotowane posiłki alternatywne. Przygotowanie posiłków dla osób specjalnej diety wykonywane jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i po zaoferowanej cenie w ofercie dla poszczególnych rodzajów posiłków w ramach standardowej ceny śniadania, obiadu i podwieczorku.
4.10 Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę.
4.11 Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcje we własnych pomieszczeniach termosów i pojemników, w których będą dostarczane posiłki.
4.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
4.13 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
4.14 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w Dziennym Domu Pomocy, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni w których nie odbywają się zajęcia dla osób przebywających w Dziennym Domu Pomocy.
4.15 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia próbki każdej składowej części potrawy, określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. 2017 Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w uzasadnionych przypadkach próbek.
4.16 Do obowiązków Zamawiającego realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku,
4.17 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zabieranie odpadów.
4.18 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki po zakończeniu miesiąca na podstawie faktury obejmującą należność wyliczoną w oparciu o ilość rzeczywiście wydanych osobom posiłków i cenę określoną w ofercie
4.19 Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi
dla przedmiotu zamówienia,
4.20 Zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych śniadań,
obiadów i podwieczorków.
4.21 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.22 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach progra-mu Fundusze Europejskie w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze
Europejskie dla społeczeństwa, Działania: FESL.07.04-Usługi społeczne
4.23 Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 art. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kmicic Barbara Kożuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730020650
7.3.3) Ulica: Leśna 14
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jasionówce
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca ponad granicami - edukac
- Dożywianie uczniów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Bobrowniki
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.