Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089331/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg - remonty dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021
1.5.8.) Numer faksu: 48 3213021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg - remonty dróg na terenie Gminy Jedlińsk w 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f45cdd4-8dc8-4d10-a89b-1840b6baacf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046871/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Bieżące utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200772,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Bieżące remonty poprzez utwardzania dróg gminnych na terenie Gminy Jedlińsk w roku 2025 przy użyciu kruszywa oraz remonty przepustów.a) Bieżąca robota utwardzania dróg gruntowych przy użyciu kruszywa odcinki dróg w ramach zadań:
- Utwardzenie kruszywem drogi , dz. 117 w Jankach.
- Utwardzenie dróg gminnych kruszywem w sołectwie Jedlanka.
- Utwardzenie drogi tłuczniem dz. ew. nr 157, 125 w Jeziornie.
- Profilowanie wraz z utwardzeniem kruszywem drogi, dz. nr ew. 88 w miejscowości Stare Zawady.
b)Bieżąca robota utwardzania dróg gruntowych w ciągu 2025r. przy użyciu kruszywa odcinki dróg -doraźne uzupełnianie kruszywa w różnych miejscach na terenie gminy, zależnie od bieżących potrzeb.
c)Bieżące remonty przepustów drogowych w 2025r. na obszarze gminy Jedlińsk
d)Bieżące remonty przepustów drogowych w ciągu roku 2025, to doraźne remonty w różnych miejscach na terenie gminy, zależnie od potrzeb.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących cząstkowych remontach odcinków nawierzchni dróg gruntowych uzupełnieniu ubytków nawierzchni gruntowych, obejmujące zakup kruszywa, dostarczenie w miejsce wbudowania, równanie nawierzchni drogi, równomierne rozgarnięcie kruszywa sprzętem mechanicznym z zagęszczeniem na odcinkach dróg na terenie gminy Jedlińsk, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie, profilowanie nawierzchni gruntowych, formowanie poboczy, uzupełnienie i umocnienie ubytków w poboczach kruszywem.
Remonty przepustów obejmują dwie kategorie przepustów: na drogach utwardzonych bez nawierzchni asfaltowej i na drogach o nawierzchni asfaltowej.
W przypadku zadań z funduszu sołeckiego wykonawca do odbioru końcowego przedłoży zestawienie (obmiar) wykonanych napraw (oddzielnie dla każdej miejscowości) wraz z potwierdzeniem ich wykonania przez sołtysa wsi, w której prace były wykonywane. Dla pozostałych zadań bieżących wykonawca do odbioru końcowego przedłoży potwierdzenie materiałowe, przewozowe.
Dla pozostałych zadań bieżących wykonawca do odbioru końcowego przedłoży potwierdzenie materiałowe, przewozowe.
Zakres robót dla Części I zawierający przykładowe ilości zawarty jest w OPZ w Tabeli nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 150432,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Oczyszczenie i udrożnienie odcinków rowów przydrożnych na terenie Gminy Jedlińsk w 2025r.a) Bieżąca roboty oczyszczenia i udrożnienia rowów wzdłuż odcinków dróg będą odbywać się w ramach zadań:
Czyszczenie rowów przy drodze dz. ew. nr 125 w Jeziornie
Czyszczenie rowów przy drodze dz. ew. nr 54 w Jeziornie
Czyszczenie rowów przy drodze dz. ew. nr 229 w Jeziornie
Odtworzenie rowów przy drodze gminnej, dz. ew. nr 28/1 i 29/1
Czyszczenie rowu wraz z remontem przepustu działki nr ew.468 w Kruszynie
b)Bieżąca roboty oczyszczenia i udrożnienia rowów w ciągu roku 2025 to doraźne remonty w różnych miejscach na terenie gminy, zależnie od potrzeb.
Polega na oczyszczeniu rowów z namułu zapewnienie udrożnienia koryta rowu, wycinka drobnej roślinności, które umożliwią swobodny przepływ wód w rowie wraz w tym: oczyszczenie rowów z namułów bez odkładów – z wywiezieniem urobku, do głębokości max 50 cm z wywozem urobku wraz z przepustami na tych rowach, długość według załącznika.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
-usunięcie roślinności zarastającej rów ze skarp rowów i dna rowu;
-odmulanie dna rowów;
-wyprofilowania rowów;
-wywóz wydobytego namułu, porostów oraz zanieczyszczeń komunalnych i jego unieszkodliwienie na terenie do którego wykonawca dysponuje prawem korzystania
Zakres robót dla Części II zawierający przykładowe ilości obmiarowe, zawarty jest w OPZ w Tabelach 2 i 2A
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 50340,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185031,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356441,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185031,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYKO-DRÓG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962310807
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 3,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185031,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61918,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166482,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61918,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYKO-DRÓG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962310807
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61918,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JEDLIŃSK
- Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwest.: Budowa oświet. - Bierwiecka Wola (Czekajów) działka nr 354/1 oraz Budowa oświet. ulicznego w Piastowie na ul. Pogodnej
- Budowa sieci wodociągowej na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwestycyjnych: Budowa sieci wod. na terenie płn części gminy Jedlińsk oraz Budowa sieci wod. na terenie płd części gminy Jedlińsk
- "Budowa kanalizacji na terenie gminy Jedlińsk"
- "Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich w Starych Zawadach" w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi JEDLIŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Międzybórz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zad
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Dowóz i odwóz dzieci w roku szkolnym 2025/2026 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kotlicach oraz Szkoły Podstawowej w Miączynie
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.