eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej" w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486210194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405c4662-cc81-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047629/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi zarejestrować się na platformie pod adresem: gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
● numer infolinii dla Wykonawców +48 (22) 257 22 23

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Garbatka-Letnisko ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko tel. 48/ 62 10 194.
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja i modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej” nr RIB.IZP.271.1.4.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz w celu archiwizacji.
4) Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan prawo:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana,
b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z ROD przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadanie pn.:

1) „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Garbatce-Letnisko” oraz wymiana kotłów centralnego ogrzewania w następujących budynkach:
- PSP w Garbatce-Letnisko, ul. Hanki Lewandowicz 2
- Ośrodek Zdrowia w Garbatce-Letnisko, ul. Spacerowa 2
- Remont dachu na budynku Stacji uzdatniania Wody w Garbatce-Letnisko

2) „Termomodernizacja budynku GOPS i RGK w Garbatce-Letnisko”.
3) „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogucinie Gmina Garbatka-Letnisko”

2. Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Garbatce-Letnisko” obejmuje:
 Ściany zewnętrzne przyziemia i piętra budynku grubości 50cm i 36 - projektowane ocieplenie – styropianem,
 Wykonanie elewacji z elementami drewnianymi w nawiązaniu do stylu nadświdrzańskiego, czyli drewnianej architektury letniskowej charakterystycznej dla Garbatki-Letnisko.
 Ocieplenie ścian piwnic oraz ścian stykających się z gruntem – minimum 1,0m p.p.t. – projektowane ocieplenie styropianem
 Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją – wełną mineralną
 Wymiana daszków z poliwęglanu na daszki ze szkła hartowanego.
 Wymiana orynnowania wraz z pasem podrynnowym
 Chorągiewka na dachu – montaż, remont
 Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku
 Montaż instalacji klimatyzacji
 Wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach
 Wymiana kotła gazowego na nowy w budynku Urzędu Gminy.
 Wymiana kotła gazowego na nowy w budynku Ośrodka Zdrowia w Garbatce -Letnisko, PSP
w Garbatce-Letnisko o podobnej mocy grzewczej.
1) Budynek Stacji Uzdatniania Wody
 Zakres robót:
1. Oczyszczenie i zagruntowanie podłoża, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej.
2. Układanie papy podkładowej metodą zgrzewania gazem propan-butan z mocowaniem mechanicznym do podłoża a w przypadku braku możliwości wykonać ze styropapy.
3. Kształtowanie papy wierzchniego krycia przy obróbkach i układanie metodą zgrzewania.
4. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej.
5. Obrobienie krawędzi uchwytów, odgromników, włazów dachowych itp.
6. Zamocowanie rynien dachowych z blachy ocynkowanej. Kantówki do mocowania rynhaków i rynny impregnowane lub inne równoważne. Kominy - wykonać obróbki blacharskie, obróbki gzymsów. Montaż wylewek bez rur spustowych ( rury spustowe z zakresie wykonawcy elewacji).
7. Obsadzenie, nadbudowanie i wykonanie nasad wentylacyjnych blaszanych.
8. Przełożenie instalacji odgromowej (demontaż i montaż).
9. Trwają prace polegające na wykonaniu obróbek blacharskich dachu w związku z ociepleniem ścian zewnętrznych . Obróbki związane z elewacją są w zakresie odrębnej umowy. Prace należy prowadzić
w porozumieniu z Wykonawcą będącym na budowie.

3. Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku GOPS i RGK w Garbatce-Letnisko” obejmuje:
 Ściany zewnętrzne przyziemia i piętra budynku grubości 44cm - projektowane ocieplenie – styropianem,
 Wykonanie elewacji z elementami drewnianymi w nawiązaniu do stylu nadświdrzańskiego, czyli drewnianej architektury letniskowej charakterystycznej dla Garbatki-Letnisko.
 Ocieplenie ścian piwnic oraz ścian stykających się z gruntem – minimum 1,0m p.p.t. – projektowane ocieplenie styropianem
 Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją , stropodachu – wełną mineralną
 Wymiana daszka nad tarasem w poziomie piętra z poliwęglanu na szklany ze szkła hartowanego
 Wymiana pokrycia dachu na pokrycie z blachy płaskiej na rąbek stojący wraz z obróbkami blacharskimi.
 Wymiana orynnowania wraz z pasem podrynnowym
 Wymiana balustrad na nowe ze stali, ocynkowanej i powlekanej w kolorze wg kolorystyki budynku.
 Wymiana okładziny schodów z kostki brukowej i tarasów z gresu na nowe .
 Wymiana okładziny posadzki z gresu tarasu na piętrze wraz z wykonaniem odwodnienia i izolacji wodochronnej.
 Montaż instalacji klimatyzacji

4. Zakres prac termomodernizacyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bogucinie gmina Garbatka-Letnisko” obejmuje:
- Docieplenie stropu i stropodachu na budynku najstarszym, dwukondygnacyjnym. Docieplenie wełną mineralną wraz z paroizolacją i wiatroizolacja. Przed wykonaniem docieplenia należy rozebrać istniejące pokrycie z blachy płaskie, istniejące warstwy docieplenia, sprawdzić stan więźby drewnianej i ewentualnie wymienić zużyte elementy na nowe.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku najstarszym, dwukondygnacyjnym , nowe pokrycie wykonać z blachy płaskiej na rąbek stojący zgodnie z technologią układania producenta.
- Docieplenie stropodachu części dobudowanych / parterowej mieszczącej WC i parterowej podpiwniczonej mieszczącej sale lekcyjne/wełną mineralną stosowaną do docieplenia dachów płaskich .
- Grubość docieplenia ma wynikać z wykonanych obliczeń współczynnika przenikania ciepła U.
- Pokrycie dachów części dobudowanych /parterowej mieszczącej WC i parterowej podpiwniczonej mieszczącej sale lekcyjne/ blachą stalową płaską na rąbek stojący ,na podkonstrukcji z belek drewnianych. Pokrycie wykonać zgodnie z wytycznymi producenta.
- Docieplenie ścian zewnętrznych całego budynku - wszystkich części budynku. Ściany zewnętrzne przyziemia i piętra budynku dwukondygnacyjnego grubości 45cm , części parterowej 40cm - projektowane ocieplenie ścian – styropianem,
- Wykonanie elewacji całego budynku – wszystkich części budynku , tynk cienkowarstwowy, barwiony
w masie silikonowy.
- Ocieplenie ścian piwnic oraz ścian stykających się z gruntem – minimum 1,0m p.p.t. – projektowane ocieplenie styropianem
- docieplenie stropu między piwnicą i parterem /od strony piwnicy/.
- Wymiana orynnowania wraz z pasem podrynnowym
- Wykonanie instalacji odgromowej dla całego budynku
- Wykonanie obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych całego budynku
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- Dobudowa w poziomie parteru pomieszczenia kotłowni o powierzchni użytkowej około 18,0m2 wraz z wyposażeniem technologicznym i nowym kotłem, przebudową instalacji gazowej.

Zakres robót określony w pkt 1-4 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 10. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 będą polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie prac, o których mowa w ust. 1 SWZ i dotyczących robót:
- rozbiórkowych
- ziemnych,
- budowlanych,
- montażowych,
- instalacyjnych,
Zamówienie zostanie udzielone na zasadach i warunkach określonych dla zmówienia podstawowego do wysokości 20 wartości zamówienia podstawowego. Realizacja polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie następować w ten sam sposób i na warunkach jak zamówienie podstawowe określone w dokumentach zmówienia (SWZ, wzorze umowy, dokumentacji projektowej).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:

a) że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na wykonaniu termomodernizacji budynku w zakresie co najmniej obejmującym: ocieplenie/docieplenie ścian zewnętrznych budynku i /lub stropodachu i/lub dachu o wartości brutto 500 tys.
b) dysponuje osobą/ami, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanymi zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami.
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w ww. zakresie.
Uwaga:
1) Osoby, o których mowa powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym inżynierów budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r poz. 1117) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.
b) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 2 I 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w trakcie realizacji umowy, postanowienia mogą ulec zmianom pod warunkiem ze zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zakres zmian określono w załączniku nr 9 do SWZ paf. 17

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.