Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00109904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: (23) 662-35-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d4f8b46-b4c0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż betonowej kostki brukowej wraz z dostawą transportem Wykonawcy na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 lub na teren budowy w msc. Płońsk (miejsce dostawy zostanie wskazane dla pojedynczej dostawy).
2. Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę:
1) Kostki brukowej o wymiarach 20 cm x 20 cm x 8 cm; typ krawędzi: bezfazowa; kolor: grafitowy; w ilości 5 000,00 m2;
2) Zestawu kostki brukowej multiwymiarowej (o wymiarach 20 cm x 15 cm x 6 cm oraz 30 cm x 15 cm x 6 cm); typ krawędzi: mikrofaza; kolor: szary; w ilości: 1 500,00 m2.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom EN 1339:2003 oraz EN 1339:2003/AC:2006 lub normom równoważnym.
4. Wykonawca udzieli 72 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały, licząc od dnia odbioru ostatniej partii kostki brukowej.
5. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
6. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 48 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).
7. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.
9. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
10. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 9.
11. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
12. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od otrzymania wyników badań właściwego laboratorium, które potwierdza brak właściwości materiałowych kostki brukowej, określonych przez Wykonawcę. Jeżeli badania nie potwierdzą wady materiałowej, dostawę tej partii kostki brukowej uważa się wykonaną należycie.
13. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub widocznych wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy na własny koszt brakującą ilość kostki brukowej lub kostkę brukową wolną od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.
14. Do wyliczeń kosztów transportu należy przyjąć środek transportu bez HDS-u, rozładunek sprzętem Zamawiającego.
15. Palety na których dostarczana będzie kostka muszą być fakturowane, lecz na osobnej fakturze i podlegają zwrotowi do Wykonawcy.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113100-6 - Materiały chodnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114200-4 - Produkty betonowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461157,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461157,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461157,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTUS Technologie Budowlane Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242446268
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CERTUS TECHNOLOGIE BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CERTUS TECHNOLOGIE BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461157,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, DZP.261.14.2025
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3033W Sarbiewo - Goszczyce Średnie - Dziektarzewo wraz z rozbiórką i budową mostu JNI 30002821 przez rzekę Raciążnica".
- Przebudowa drogi gminnej nr 300723W w miejscowości Cholewy, gm. Płońsk
- Modernizacja Hali Sportowej przy Zespole Szkół w Raciążu
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2025 roku
- Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Długosiodło w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do (z) szkół/placówek w roku szkolnym 2025/2026 łącznie ze sprawowaniem opieki nad uczniami podczas wykonywania usługi"
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Tyszowce w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.