Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
- 2021/BZP 00119754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zamiatarki ulicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zamiatarki ulicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e4c4df-e497-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114391/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245543,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednej fabrycznie nowej małej zamiatarki ulicznej. Główną funkcją urządzenia ma być zamiatanie uliczne z funkcją odkurzania.
Urządzenie musi być fabrycznie wyposażone w regulowaną dodatkową lub dodatkowe szczotki zamiatające, moduł kosiarki, posypywarkę oraz pług śnieżny w postaci szczotki wymiatającej.
2. Dopuszczalne wymiary uzbrojonego urządzenia:
a) szerokość max 2100 mm,
b) wysokość max 2100 mm,
c) długość max 4000 mm,
d) szerokość zamiatania do 2100 mm.
3. Zamiatarka musi być wyposażona w:
a) moduł zamiatający z dodatkowymi regulowanymi lub regulowaną szczotką - z funkcją zraszania podczas zamiatania (zmniejszenie zakurzania podczas pracy),
b) moduł koszący o regulowanej wysokości koszenia,
c) moduł pług śnieżny - szczotka,
d) moduł posypywarki,
e) klimatyzację,
f) ogrzewanie,
g) panoramiczną kabinę,
h) zbiornik na odpady (z modułu zamiatającego), o pojemności minimum 450 litrów,
i) zbiornik na świeżą wodę, o pojemności minimum 100 litrów,
j) możliwość wejścia do kabiny kierowcy z dwóch stron,
k) oświetlenie z przodu i tyłu,
l) lusterka boczne widokowe,
m) urządzenie przegubowe,
n) wąż ssący do ręcznego zbierania śmieci z trudno dostępnych miejsc,
o) napęd na 4 koła.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z urządzeniem:
a) instrukcji obsługi w języku polskim,
b) książki serwisowej,
c) wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie urządzenia w ruchu drogowym,
d) dwóch kompletów kluczyków,
e) harmonogramu przeglądów serwisowych,
f) katalogu części zamiennych wraz z rysunkami poglądowymi.
5. Urządzenie musi spełniać normy emisji PM10 i PM2,5 oraz aktualne normy spalin. Minimalna ładowność zbiornika to 280 kg. Moc silnika nie mniejsza niż 24 kW.
6. Wykonawca udzieli min. 2-letnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia instruktażu oraz przeszkolenia osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie budowy i użytkowania pojazdu, okresowej obsługi technicznej, konserwacji pojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921100-0 - Zamiatarki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Clean Tomasz Malanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382278529
7.3.3) Ulica: Mikulczycka
7.3.4) Miejscowość: Ziemięcice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-675
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.