eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Zakup zamiatarki ulicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zamiatarki ulicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81

1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zamiatarki ulicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e4c4df-e497-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114391/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245543,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednej fabrycznie nowej małej zamiatarki ulicznej. Główną funkcją urządzenia ma być zamiatanie uliczne z funkcją odkurzania.
Urządzenie musi być fabrycznie wyposażone w regulowaną dodatkową lub dodatkowe szczotki zamiatające, moduł kosiarki, posypywarkę oraz pług śnieżny w postaci szczotki wymiatającej.
2. Dopuszczalne wymiary uzbrojonego urządzenia:
a) szerokość max 2100 mm,
b) wysokość max 2100 mm,
c) długość max 4000 mm,
d) szerokość zamiatania do 2100 mm.
3. Zamiatarka musi być wyposażona w:
a) moduł zamiatający z dodatkowymi regulowanymi lub regulowaną szczotką - z funkcją zraszania podczas zamiatania (zmniejszenie zakurzania podczas pracy),
b) moduł koszący o regulowanej wysokości koszenia,
c) moduł pług śnieżny - szczotka,
d) moduł posypywarki,
e) klimatyzację,
f) ogrzewanie,
g) panoramiczną kabinę,
h) zbiornik na odpady (z modułu zamiatającego), o pojemności minimum 450 litrów,
i) zbiornik na świeżą wodę, o pojemności minimum 100 litrów,
j) możliwość wejścia do kabiny kierowcy z dwóch stron,
k) oświetlenie z przodu i tyłu,
l) lusterka boczne widokowe,
m) urządzenie przegubowe,
n) wąż ssący do ręcznego zbierania śmieci z trudno dostępnych miejsc,
o) napęd na 4 koła.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z urządzeniem:
a) instrukcji obsługi w języku polskim,
b) książki serwisowej,
c) wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie urządzenia w ruchu drogowym,
d) dwóch kompletów kluczyków,
e) harmonogramu przeglądów serwisowych,
f) katalogu części zamiennych wraz z rysunkami poglądowymi.
5. Urządzenie musi spełniać normy emisji PM10 i PM2,5 oraz aktualne normy spalin. Minimalna ładowność zbiornika to 280 kg. Moc silnika nie mniejsza niż 24 kW.
6. Wykonawca udzieli min. 2-letnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia instruktażu oraz przeszkolenia osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie budowy i użytkowania pojazdu, okresowej obsługi technicznej, konserwacji pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Clean Tomasz Malanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382278529

7.3.3) Ulica: Mikulczycka

7.3.4) Miejscowość: Ziemięcice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-675

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.