eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesnoAktualizacja ewidencji gruntów i budynków



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532463350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pieloka 21

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatoleski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatoleski.pl/9/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1066688

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e71b399e-3cdd-428e-b6dd-12ed65e6b18a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044998/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna 160803_5 Olesno – obszar wiejski.

1.3.3 Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna 160802_5 Gorzów Śląski – obszar wiejski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. Uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych z grupy terenów zabudowanych i zurbanizowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych zgodnie z „Warunkami technicznymi”, w podziale na 2 zadania, rozumiane jako części:
Zadanie nr 1 – jednostka ewidencyjna: 160803_5 – Olesno – obszar wiejski
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72319000-4 - Usługi dostarczania danych

4.5.5.) Wartość części: 152000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. Uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz weryfikacja użytków gruntowych z grupy terenów zabudowanych i zurbanizowanych oraz gruntów rolnych zabudowanych zgodnie z „Warunkami technicznymi”,
Zadanie nr 2 – jednostka ewidencyjna: 160802_5 – Gorzów Śląski – obszar wiejski
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72319000-4 - Usługi dostarczania danych

4.5.5.) Wartość części: 89000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149998,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292986,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149998,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): UNIMAP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RGPROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528324596

7.3.3) Ulica: Gliwicka 127

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-855

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149998,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): UNIMAP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RGPROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528324596

7.3.3) Ulica: Gliwicka 127

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-855

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.