Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00214976/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT BOISKA PIŁKARSKIEGO „ORLIK” W LASKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.4.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151075
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00134724
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-08-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:
a) wykonywana była w ramach odrębnego zamówienia;
b) obejmowała swoim zakresem remont boiska o nawierzchni syntetycznej trawiastej;
c) obejmowała swoim zakresem wykonanie co najmniej 1 500 m2 nawierzchni syntetycznej trawiastej;
d) o wartości brutto co najmniej 450 000 zł brutto.
Po zmianie:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane:
a) wykonane w ramach odrębnych zamówień;
b) obejmujące swoim zakresem budowę, modernizację lub remont boiska o nawierzchni syntetycznej trawiastej;
c) obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni syntetycznej trawiastej - jedna co najmniej 1200 m2, druga co najmniej 1500 m2;
d) każda o wartości brutto co najmniej 450 000 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
3. Dodatkowo, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami zamawiającego, do oferty należy dołączyć przedmiotowe środki dowodowe.
1) Zamawiający wymaga załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów:
a) Raport z badań specjalistycznego laboratorium na zgodność z normą PN-EN 15330-1, potwierdzający wszystkie parametry oferowanego systemu nawierzchni (trawa + podkład) wymagane w dokumentacji. Wszystkie parametry oferowanej nawierzchni muszą być potwierdzone w jednym raporcie;
b) Badanie reakcji na ogień dla oferowanej trawy syntetycznej, wg normy EN 13501-1 wykonane przez akredytowane laboratorium, potwierdzające trudnozapalność dla klasy min. Bfl-sl dla oferowanej trawy syntetycznej (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy);
c) Atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej oraz zastosowanego podkładu amortyzującego;
d) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;
e) Karta techniczna oferowanej trawy syntetycznej oraz podkładu potwierdzona przez jej producenta;
f) Raport z badań testu Lisport na min. 500.000 cykli dla włókna prostego oferowanej trawy syntetycznej, przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania" (dopuszcza się badania dla innego modelu trawy wykonanej z dokładnie tego samego rodzaju włókna co oferowana nawierzchnia);
2) W związku z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje wezwanie wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca ich nie złoży, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstąpi od wezwania, jeżeli oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe, które nie zostały złożone wraz z ofertą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-21 10:00
Po zmianie:
2025-03-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-21 10:10
Po zmianie:
2025-03-25 10:10
INNE PRZETARGI IZABELIN C
- DOSTAWA 2 AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH Z SILNIKIEM WYSOKOPRĘŻNYM
- Wykonanie zagospodarowania Polany Jakubów, ścieżki edukacyjnej "Do leśnego ogródka botanicznego" oraz rewitalizacji Leśnego ogródka botanicznego w trybie projektuj i buduj
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
- Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
- Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
- Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
- Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
- Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





