eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Remont dróg gminnych w miejscowościach Radłów, Niwka, Wał-Ruda i Zabawa w Gminie Radłów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowościach Radłów, Niwka, Wał-Ruda i Zabawa w Gminie Radłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umradlow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowościach Radłów, Niwka, Wał-Ruda i Zabawa w Gminie Radłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f04637fa-c2cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004228/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi dojazdowej do pól nr 200116K Błonie-Zdarzec w miejscowości Zabawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.11.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358987,55 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część 1 pn. „Remont drogi dojazdowej do pól nr 200180K „Stara Targowica” - dz. nr 1208, w miejscowości Radłów – o dł. 250m.
1. W skład przedmiotu zamówienia w części 1 zamówienia wchodzi:
a) Przygotowanie nawierzchni:
 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - wytyczenie pasa drogowego – 0,250 km
 Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie – profilowanie –1000 m2
b) Naprawa uszkodzonej krawędzi podbudowy:
 Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km –73,5m3
 Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. I-II 73,5m3,
 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm- docelowo 35 cm kruszywo dolomitowe - 210m2
c) Nawierzchnia z kruszywa
 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - kruszywo dolomitowe - docelowo 10 cm 1000 m2
 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - kruszywo dolomitowe -- 950 m2
d) Pobocza ziemne
 Plantowanie skarp i korony nasypów - kat. gr. I – III - 250 m2

2. Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi.
3. Wszystkie roboty prowadzone będą w pasie drogowym.
4. Nie występują kolizje z sieciami: teletechnicznymi, energetycznymi i gazowymi, jak również uzgodniono zakres robót pod względem sieci wod – kan.
5. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.1 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 40471,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Cześć 2 - Remont drogi gminnej w miejscowości Niwka na dz. nr 41/1.
1. W skład przedmiotu zamówienia w części 2 zamówienia wchodzi:
a) Przygotowanie nawierzchni
 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym -– 0,300 km
 Plantowanie mechaniczne poboczy o grubości ścinania 10 cm – 300 m2
b) Wykonanie nawierzchni
 Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 900 m2
 Skropienie nawierzchni asfaltem - 900 m2
 Nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną o grubości po zagęszczeniu 3 cm – 900 m2
 Nawierzchnia z mieszanek mineralno –grysowych z warstwą ścieralną asfaltową - za każdy dalszy 1 cm ponad 3 cm grubości po zagęszczeniu - krotność = 2 cm – 900 m2
c) Uzupełnienie poboczy
 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 300 m2
 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym 8dm3/m2 o frakcji 5-8 – 300 m2
2. Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi.
3. Wszystkie roboty prowadzone będą w pasie drogowym.
4. Nie występują kolizje z sieciami: teletechnicznymi, energetycznymi i gazowymi, jak również uzgodniono zakres robót pod względem sieci wod – kan.
5. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.2 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.2 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 56418,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Część 3 - Remont drogi Błonie – Zdarzec 200116K w miejscowości Zabawa dz. nr 722, dł.630 m.
1. W skład przedmiotu zamówienia w części 3 zamówienia wchodzi:
a) Przygotowanie nawierzchni
 Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm
 Frezowanie nawierzchni
b) Nawierzchnia bitumiczna
 Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę wiążącą
 Wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej
 Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną
 Nawierzchnia z mieszanek min-bit o grubości 4 cm – warstwa ścieralna
c) Pobocza
 Pobocza z kruszyw łamanych gr. 15 cm
2. Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi.
3. Wszystkie roboty prowadzone będą w pasie drogowym.
4. Nie występują kolizje z sieciami: teletechnicznymi, energetycznymi i gazowymi, jak również uzgodniono zakres robót pod względem sieci wod – kan.
5. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.3 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.3 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 189352,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Część 4 - Remont drogi gminnej w miejscowości Wał Ruda na działce nr 1035.
1. W skład przedmiotu zamówienia w części 4 zamówienia wchodzi:
a) Przygotowanie nawierzchni
 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym -– 0,300 km
 Plantowanie mechaniczne poboczy o grubości ścinania 20 cm –300 m2
b) Wzmocnienie podbudowy z kruszyw łamanych
 Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV –960 m2
 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm – 960 m2
c) Wykonanie nawierzchni
 Skropienie nawierzchni asfaltem - 900 m2
 Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych standard I – warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 6 cm – 900 m2
d) Uzupełnienie poboczy
 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 300 m2
 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym 8dm3/m2 o frakcji 5-8 – 300 m2
2. Remont drogi nie spowoduje zmiany klasy drogi.
3. Wszystkie roboty prowadzone będą w pasie drogowym.
4. Nie występują kolizje z sieciami: teletechnicznymi, energetycznymi i gazowymi, jak również uzgodniono zakres robót pod względem sieci wod – kan.
5. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.4 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 4.4 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 72744,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno – Usługowy MAX-POL Wójcik Maksymilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733123688

7.3.4) Miejscowość: Lęka Siedlecka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66235,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65955,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-21-75-948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65955,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228123,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROAD SYSTEMS s.c. Jacek Niedojadło

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROAD SYSTEMS s.c. Jacek Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930637452

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79723,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROAD SYSTEMS s.c. Jacek Niedojadło

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROAD SYSTEMS s.c. Jacek Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930637452

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.