Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz ścieków dla odc. dróg krajowych w zarządzie GDDKiA Katowice 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 258 62 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz ścieków dla odc. dróg krajowych w zarządzie GDDKiA Katowice 2022-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1fe95e0-747d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz ścieków dla odcinków dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA Katowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253007,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia brzmi: "Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz ścieków dla odcinków dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA Katowice w latach 2022-2023"
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów wodnoprawnych stanowiących podstawę do wystąpienia w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnych wraz z uzyskaniem decyzji. Uregulowanie spraw formalno-prawnych związanych z gospodarką wodnościekową w ramach bieżącego utrzymania systemu odwodnienia dróg krajowych, polegających na opracowaniu operatów wodnoprawnych i uzyskaniu decyzji administracyjnych, w związku z upływem terminu ważności obowiązujących pozwoleń wodnoprawnych w okresie 2022 – 2023.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) opracowanie operatu wodnoprawnego (zwanego dalej Operat) zgodnie z art. 407-409 Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021r. poz. 2233), dla wszystkich wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ (TOM III SWZ) odcinków dróg krajowych i urządzeń wodnych służących, zgodnie z punktem 4 OPZ (TOM III SWZ);
2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym (zwanej dalej Decyzja) dla wszystkich wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ (TOM III SWZ) odcinków dróg krajowych i urządzeń wodnych;
3) udział w wizjach terenowych, spotkaniach, rozprawach administracyjnych na wezwanie Zamawiającego;
4) udzielenie odpowiedzi, wyjaśnień, uzupełnień na etapie procedury uzyskania Decyzji;
5) potwierdzenie uprawomocnienia Decyzji;
6) uzyskanie, na własny koszt, wszystkich niezbędnych zgód, opinii oraz uzgodnień w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, jak również innych dokumentów niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy;
7) udzielanie Zamawiającemu bezpośrednich informacji i danych co do postępu realizacji Przedmiotu umowy, a w przypadku zgłoszenia do Wykonawcy uwag lub zastrzeżeń, zawiadomienie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni
o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach;
8) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu za pismem przewodnim wraz z protokołem odbioru kompletną i ostateczną wersję Operatów, dołączając uprawomocnioną Decyzję, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5 OPZ (TOM III SWZ);
9) Wykonawca dołączy do każdego kompletnego i ostatecznego Operatu oświadczenie, że został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz został wykonany w stanie kompletnym z punktu
widzenia celu, któremu ma służyć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182778 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295238,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182778 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownią Analiz Środowiskowych EKOVENTUS – Szymańczyk i Węclewski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 080335735
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182778 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Remontu z termomodernizacją budynku położonego we Wrocławiu przy ul. Opolskiej nr 53, 55, 95, 99 oraz ul. Traugutta 68.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Białych Błotach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.