Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących opraw na oprawy LED oraz budowa wydzielonego oświetlenia na terenie Gminy Piszczac
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49efffcc-9d60-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejących opraw na oprawy LED oraz budowa wydzielonego oświetlenia na terenie Gminy Piszczac2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49efffcc-9d60-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana istniejących opraw na oprawy LED oraz budowa wydzielonego oświetlenia na terenie Gminy Piszczac”
4.2. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
Opis inwestycji ujęty we wniosku o dofinansowanie: Projekt zakłada wymianę istniejących opraw na oprawy LED na słupach stanowiących własność PGE, na słupach oświetlenia wydzielonego oraz budowę nowych linii oświetlenia wydzielonego z oprawami LED (około 75 szt.) na terenie Gminy Piszczac. Liczba wymienionych opraw oświetlenia ulicznego około – 731 kpl. Realizacja projektu wpłynie pozytywnie na mieszkańców i użytkowników dróg i oświetlonych przestrzeni publicznych. Nastąpi poprawa jakości powietrza, poprzez ograniczenie emisji zanieczyszczeń szczególnie szkodliwych dla życia ludzi oraz poprawi się bezpieczeństwo po zmroku na drogach poprzez zwiększenie widoczności uczestników ruchu.
Przedmiotem zamówienia obejmuje :
4.2.1. Zadanie 1 - Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piszczac; w tym w szczególności:
a) Demontaż 787 szt. istniejących opraw oświetlenia drogowego, oraz 19szt naświetlaczy na boisku Orlik
b) Demontaż przewodów zasilających oprawy oświetleniowe i zabezpieczeń w ilości 525 szt.
c) Odnowienie poprzez pomalowanie 471szt wysięgników, a wymienienie 54szt w ramach wymiany opraw oświetleniowych;
d) Montaż 806 szt. Opraw (w tym 113szt. opraw typu ulicznego redukcją mocy, 674 oprawy bez redukcji mocy, 19 szt. opraw typu naświetlacz LED do terenów sportowych) opraw z diodami LED w ramach wymiany opraw;
e) Zasilanie opraw poprzez montaż przewodów i zabezpieczeń na słupach sieci;
f) Modernizację 58 szt. istniejących zegarów sterowania oświetleniem ulicznym; + 2 zegary do sterowania oświetleniem boisk.
g) Opracowanie projektów zajęcia pasa drogowego;
h) Utylizację zdemontowanych opraw, źródeł światła i pozostałych zdemontowanych materiałów lub transport wskazanych materiałów z demontażu do właściciela, w zależności od decyzji właściciela demontowanego majątku. Wykonawca ma obowiązek tak wykonać demontaż opraw oświetleniowych, aby elementy te nie zostały uszkodzone lub zniszczone;
i) Wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji, uzyskania wymaganych odbiorów technicznych.
j) Prace na liniach napowietrznych należy prowadzić w technologii PPN, przy udziale przeszkolonych załóg posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Dopuszczenie do wykonywania zamówienia w technologii PPN przez służby eksploatacyjne PGE odbywa się każdorazowo na wniosek podmiotu (Wykonawcy) zgłaszającego wykonanie prac w technologii PPN, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami. Koszt dopuszczenia do prac należy uwzględnić w ofercie.
4.2.2. Zadanie 2 - Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w systemie zaprojektuj -wybuduj; w tym w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
3) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ w tym:
a) Rozbudowa oświetlenia wydzielonego w ciągach ulic Sportowa i Polna, w tym w szczególności:
dobudowa siedmiu stanowisk oświetleniowych, zasilanych z ostatnich istniejących słupów oświetleniowych zlokalizowanych na ulicach prostopadłych do ulicy Sportowej tj.: Piwnej i Żwirowej,
wymiana istniejącej szafki oświetleniowej z układem pomiarowym, zasilającej istniejące oświetlenie zlokalizowanej naprzeciwko stacji transformatorowej St-25 Piszczac na ulicy Polnej;
a) Budowa oświetlenia wydzielonego w ciągach ulic Widok i Nowatorska, w tym w szczególności:
wybudowanie szafki oświetleniowej,
budowa pierwszego obwodu zasilającego oświetlenie na ulicy Nowatorskiej na długości około 350mb., na których planowane jest postawienie 8 stanowisk oświetlenia,
budowa drugiego obwodu zasilającego oprawy oświetleniowe w całym ciągu ulicy Widok, całkowita długość trasy kablowej na ulicy Widok wynosi około 580m, zakładana ilość stanowisk oświetleniowych to 13 sztuk;
b) Budowa oświetlenia wydzielonego w ciągu ulicy Brzozowa, w tym w szczególności:
wybudowanie szafki oświetleniowej,
budowa dwóch obwodów o długości około 600mb., na których planowane jest postawienie 13 stanowisk oświetlenia,
4) wykonanie obsługi geodezyjnej;
5) pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach;
6) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
8) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
Uwaga:
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi udzielone Wykonawcom w poprzednim postępowaniu (Znak sprawy: INW.271.19.2022), które stanowią Załącznik Nr 7 do SWZ są integralną częścią treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1755210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1755210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERES Piotr Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060660528
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 12
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1755210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI PISZCZAC
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg w Jarocinie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Wykonanie dokumentacji projektowej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.