Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091871/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a1b64ca-14f2-4e1e-b7a8-2eb083b5fe75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010877/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.3.2025.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - ZNAKI DROGOWE I URZĄDZENIA BRDPRZEDMIAR
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
CZĘŚĆ 1 - ZNAKI DROGOWE I URZĄDZENIA BRD
Lp. Wyszczególnienie - opis Typ folii Wielkość Ilość sztuk
1 2 3 4 5
1 Kategoria znaku: A II 900 50
2 Znak drogowy: A-7 II 900 8
3 Kategoria znaku: B II 800 25
4 Znak drogowy: B-2 II 800 8
5 Znak drogowy: B-20 II 800 6
6 Kategoria znaku: C II 800 16
7 Znak drogowy: C-9 (Mały) II 600 8
8 Kategoria znaku: D II 600*600 12
9 Znak drogowy: D-1 (mini) II 400*400 6
10 Znak drogowy: D-6, D-6a, D-6b II 600*600 8
11 Znak drogowy: D-15 itp. II 600*750 8
12 Drogowskaz (rys.6.3.3.5)- np.napis "Szpital" II 1000*300 4
13 Znak drogowy: D-42, D-43 II 1200*530 8
14 Kategoria znaku: E-17A,E-18A,E-4 itp. II m2 8
15 Bariera harmonijkowa biało-czerwona 1
16 Znak D-6 łacznie z zn.T-27 na tle folii fluoroscen-cyjnej żółto-zielonej II/fluor 900*1500 8
17 Znak D-6 na tle folii fluoroscencyjnej żółto-zielonej II/fluor 900*900 8
18 Znak drogowy: F-5 (np.15t.,4,0km) II 900*900 4
19 Znak drogowy: F-6 II 1200*900 4
20 Znak G-1a do G-1f II 300*1000 8
21 Tabliczka T-1 do T-5 II m2 8
22 Tabliczka T-6 II 600*600 4
23 Tabliczka T-24 II 8
24 Tabliczka t-25a-c II 2
25 Tablica U-3a, U-3b II 600*600 8
26 Tablica U-6a, U-6b II 8
27 Zapora drogowa U-20a II 1750x250 2
28 Zapora drogowa U-20b II 1750x500 2
29 Urządzenie BRD: U-18a, Ø 800 6
30 Urządzenie BRD: U-18b, 600 x 800 2
31 Urządzenie BRD: U-21a,U-21b, dwustronna PCV, II 20
32 Słupek blokujący U-12c 10
33 Słupek elastyczny U-12c, fi 110, h=750 10
34 Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 25 kg, ok.700x400 16
35 Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 17 kg, ok.350x350 4
36 Pachołek drogowy U-23c wys. 50cm 10
37 Punktowe elementy odblaskowe, kotwione, jed-nostrone, białe, czerwone 50
38 Punktowe elementy odblaskowe, kotwione, dwu-strone, białe, czerwone, biało-czerwone 10
39 Uchwyt typu ,,zacisk" (komplet) (montaż za kra-wędź znaku) 100
40 Uchwyt typu ,,ząbek" (komplet) - (montaż do profi-lu montażowego) 100
41 Urządzenie BRD U-5a II 10
42 Urządzenie BRD U-5b jednostronny fi400 II 10
43 Urządzenie BRD U-9a, U-9b, - tablice skrajni II 500x1250 5
44 Urządzenie BRD U-4a - tablice rozdzielające II 600x1200 5
45 Urządzenie BRD U-3c, U - 3d - tablice prowadzące II 1800x600 5
46 Tuleja montażowa żeliwna do słupków fi 60,3 (komplet) 10
Grupa wielkości średnie (S) lub małe poz.-7 i mini -poz.9, tablice znaków podwójnie gięte, folia II generacji.
Do każdego znaku należy doliczyć komplet pasujących mocowań
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 75723,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - RURY DO ZNAKÓW DROGOWYCHPRZEDMIAR
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
CZĘŚĆ 2 - RURY DO ZNAKÓW DROGOWYCH
Lp. Wyszczególnienie - opis Jednostka miary Ilość
1 2 3 4
1 rura ocynkowana konstrukcyjna średnicy 60,3, grubość ścianki 2,7-3,0mm - długość rury 7m szt. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 29566,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - BARIERY OCHRONNE DROGOWEPRZEDMIAR
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
CZĘŚĆ 3 - BARIERY OCHRONNE DROGOWE
Lp. Wyszczególnienie - opis Jednostka miary Ilość
1 2 3 4
1 Kompletne bariery stalowe N2W4A (prowadnice dł. 4m, słupki 100x1900mm - 26szt., śruby, nakrętki, podkładki, elementy odblaskowe) mb 100
2 Dodatkowe słupki 100x1900mm szt. 20
3 Zakończenia barier (łącznik czołowy pojedynczy) szt. 10
4 Łącznik ukośny prawy 4,5 stopnia szt. 5
5 Łącznik ukośny lewy 4,5 stopnia szt. 5
6 Łącznik ukośny prawy 9 stopni szt. 5
7 Łącznik ukośny lewy 9 stopni szt. 5
8 Dodatkowe elementy odblaskowe U-1c szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 27320,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - URZĄDZENIA ZABEZPIECZAJĄCE RUCH PIESZYCH I ROWERÓWLp. Wyszczególnienie - opis Jednostka miary Ilość
1 2 3 4
1 Balustrada U-11a wygrodzeniowa szczeblinkowa, rurowo prętowa z rury fi 60,3/40,8 mm z wypełnieniem pionowym z rury fi 20 mm, długość 2m, wysokość po zamontowaniu 1,2m, ocynkowana ogniowo, grubość ścianki rury 1,5mm szt. 50
2 barierka U-12a (typ gdański) z rur fi 60,3/48,3 długości 2m i wysokości po zamontowaniu 1,2m ocynkowane ogniowo, grubość ścianki rury 1,5mm szt. 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928000-8 - Obudowa drogowa
4.5.5.) Wartość części: 35164,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65508,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89139,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65508,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57E
7.3.4) Miejscowość: Łysomice,
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65508,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21679,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21679,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Ślusarsko Instalacyjny Janusz Chroł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411336326
7.3.3) Ulica: Mostnika 23A
7.3.4) Miejscowość: Lębork,
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD ŚLUSARSKO-INSTALACYJNY JANUSZ CHROŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD ŚLUSARSKO-INSTALACYJNY JANUSZ CHROŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21679,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27993,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22755,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SetOne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7211146069
7.3.3) Ulica: Kolejowa 13
7.3.4) Miejscowość: MIłomłyn
7.3.5) Kod pocztowy: 14-140
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22755,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50307,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERPLAST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856
7.3.3) Ulica: ul. Witebska 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-778
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie
- Opracowanie projektów oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - etap 2.
- Rozbudowa drogi gminnej w Parlezie Wielkiej
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok w latach 2025-2028 w Rejonie w Augustowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2244W Siennica - Łękawica - Cegłów od km 1+972 do km 2+962
więcej: Obudowa drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.