Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106165/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00106165/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00106965/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTAWIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ ORAZ DOSTAWIE I ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.lzuk.lodz.pl/przetargi/; https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTAWIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ ORAZ DOSTAWIE I ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 362.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102f581a-de9a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001982/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 WYKONANIE ROBÓT POLEGAJACYCH NA DOSTAWIE ORAZ ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.4./2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258252,62 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej wewnętrznej na teren budowy w Łodzi przy ul. Tuwima 36 w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36”. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje dostawę drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych i toalet oraz drzwi wejściowych z klatki schodowej w lewej oficynie – łączna ilość drzwi: 37 kpl wraz z ościeżnicami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz Załącznikach Nr 1a i Nr 1c do OPZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10a do SWZ (wzór umowy dla części I).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422100-2 - Stolarka drewniana
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 72880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36 w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36”. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje dostawę i zabudowanie drzwi zewnętrznych oraz witryny zewnętrznej ze ściankami nr 1 i nr 2. Łączna ilość: 3 kpl drzwi zewnętrznych i 1 kpl witryny wraz ze ściankami nr 1 i nr 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz Załącznikach Nr 1b i Nr 1c do OPZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10b do SWZ (wzór umowy dla części II).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422100-2 - Stolarka drewniana
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 185372,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona dla części I zamówienia oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na brak opatrzenia Formularza ofertowego oraz pozostałych dokumentów stanowiących załączniki do złożonej oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Należy uznać, że w tym stanie rzeczy oferta złożona przez Wykonawcę MATERIAŁY BUDOWLANE Sp. z o. o. jest nieważna z uwagi na brak zachowania odpowiedniej formy jej złożenia, zgodnej z art. 63 ustawy Pzp w zw. z art. 78[1] § 1 k.c. Ofertę należało złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Złożenie oferty w niewłaściwej formie stanowi nieusuwalny brak oferty, a co za tym idzie oferta podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3 jako niezgodna z przepisami ustawy.
W świetle powyższego - wobec tego, że jedyna oferta złożona na części I zamówienia podlegała odrzuceniu – Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona dla części II zamówienia oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp z uwagi na to, że zawierała ona rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę GRAB Sp. z o. o. Sp. k. opiewała na kwotę 104.550,25 złotych brutto, podczas gdy kwota przewidziana przez Zamawiającego na sfinansowanie tej części zamówienia wynosiła 228.008,32 złote brutto. Dodatkowo, Zamawiający zwrócił uwagę na to, że w złożonym Kosztorysie ofertowym stanowiącym integralną część oferty Wykonawca przyjął jednakową cenę ofertową dla różnych rodzajów drzwi, w tym dla drzwi, ścianek wewnętrznych i witryny oraz jednakową cenę ofertową dla różnych rodzajów drzwi o różnym sposobie szklenia, różnym wyposażeniu w zamki i inne akcesoria, różnej konstrukcji, stopniu wypełnienia, stopniu zdobienia - co w szczególności wymagało złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień. W dniu 26 lipca 2021 roku Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp, które to wezwanie pozostało bez odpowiedzi ze strony Wykonawcy. Wykonawca miał obowiązek wykazania, że jego oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, którego nie wykonał w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - w związku z tym oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp.
W świetle powyższego - wobec tego, że jedyna oferta złożona na części II zamówienia podlegała odrzuceniu – Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa kładek pieszych i przejścia nad ciekiem wodnym w ramach zadania pn. Rozbudowa kładki edukacyjnej prowadzącej do zabytkowego grodziska w Tumie
- Dostawa wyposażenia (5 części) do szkolnych pracowni zawodowych w Zespole Szkół Elektroniczno -Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Dostawa sprzętu IT i sprzętu sieciowego w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Dostawa przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Wymiana automatyki sceny Teatru Wielkiego w Łodzi - I ETAP
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na remoncie obiektów Służby Ochrony Państwa (cz. I-IV)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynku Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi.
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu, remont instalacji c.o i cwu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 10 w miejscowości Zabrodzie gm. Kąty Wrocławskie
- Wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Malczycach przy ul. Dworcowej 12
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Chirurgii Onkologicznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rewitalizacja Zabytkowego Dworu Obronnego i Parku w Siemkowicach
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.