eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTAWIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ ORAZ DOSTAWIE I ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTAWIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ ORAZ DOSTAWIE I ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lzuk.lodz.pl/przetargi/; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTAWIE STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ ORAZ DOSTAWIE I ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102f581a-de9a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001982/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 WYKONANIE ROBÓT POLEGAJACYCH NA DOSTAWIE ORAZ ZABUDOWANIU STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.1.4./2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258252,62 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej wewnętrznej na teren budowy w Łodzi przy ul. Tuwima 36 w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36”. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje dostawę drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych i toalet oraz drzwi wejściowych z klatki schodowej w lewej oficynie – łączna ilość drzwi: 37 kpl wraz z ościeżnicami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz Załącznikach Nr 1a i Nr 1c do OPZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10a do SWZ (wzór umowy dla części I).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422100-2 - Stolarka drewniana

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 72880,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36 w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz dostawie i zabudowaniu stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku użytkowym w Łodzi przy ul. Tuwima 36”. Przedmiotowa część zamówienia obejmuje dostawę i zabudowanie drzwi zewnętrznych oraz witryny zewnętrznej ze ściankami nr 1 i nr 2. Łączna ilość: 3 kpl drzwi zewnętrznych i 1 kpl witryny wraz ze ściankami nr 1 i nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz Załącznikach Nr 1b i Nr 1c do OPZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10b do SWZ (wzór umowy dla części II).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422100-2 - Stolarka drewniana

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 185372,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona dla części I zamówienia oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na brak opatrzenia Formularza ofertowego oraz pozostałych dokumentów stanowiących załączniki do złożonej oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Należy uznać, że w tym stanie rzeczy oferta złożona przez Wykonawcę MATERIAŁY BUDOWLANE Sp. z o. o. jest nieważna z uwagi na brak zachowania odpowiedniej formy jej złożenia, zgodnej z art. 63 ustawy Pzp w zw. z art. 78[1] § 1 k.c. Ofertę należało złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Złożenie oferty w niewłaściwej formie stanowi nieusuwalny brak oferty, a co za tym idzie oferta podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3 jako niezgodna z przepisami ustawy.
W świetle powyższego - wobec tego, że jedyna oferta złożona na części I zamówienia podlegała odrzuceniu – Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona dla części II zamówienia oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp z uwagi na to, że zawierała ona rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę GRAB Sp. z o. o. Sp. k. opiewała na kwotę 104.550,25 złotych brutto, podczas gdy kwota przewidziana przez Zamawiającego na sfinansowanie tej części zamówienia wynosiła 228.008,32 złote brutto. Dodatkowo, Zamawiający zwrócił uwagę na to, że w złożonym Kosztorysie ofertowym stanowiącym integralną część oferty Wykonawca przyjął jednakową cenę ofertową dla różnych rodzajów drzwi, w tym dla drzwi, ścianek wewnętrznych i witryny oraz jednakową cenę ofertową dla różnych rodzajów drzwi o różnym sposobie szklenia, różnym wyposażeniu w zamki i inne akcesoria, różnej konstrukcji, stopniu wypełnienia, stopniu zdobienia - co w szczególności wymagało złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień. W dniu 26 lipca 2021 roku Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp, które to wezwanie pozostało bez odpowiedzi ze strony Wykonawcy. Wykonawca miał obowiązek wykazania, że jego oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, którego nie wykonał w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - w związku z tym oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp.
W świetle powyższego - wobec tego, że jedyna oferta złożona na części II zamówienia podlegała odrzuceniu – Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.