Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131302/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00133525/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00149100/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00228977/01 - Wynik z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa oraz modernizacja dróg na terenie gminy Brzuze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 62
1.4.2.) Miejscowość: Brzuze
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-517
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150838
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00131302
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
a) dla części Nr 1 – 460.000,00 zł
b) dla części Nr 2 – 900.000,00 zł
c) dla części Nr 3 – 610.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na kilka części powinien posiadać środki finansowe w wysokości łącznej dla wybranych części zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej po dwie roboty budowlane polegające na :
Dla Części Nr 1 : budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości łącznej co najmniej 900.000 zł brutto – w jednym lub kilku zadaniach,
Dla Części Nr 2 : budowie lub przebudowie drogi jednej o nawierzchni jezdni asfaltowej, a drugiej o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 zł brutto – w jednym lub kilku zadaniach,
Dla Części Nr 3 : budowie drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 zł brutto – w jednym lub kilku zadaniach,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
Dla Części Nr 1, 2 i 3 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia i więcej powinien dysponować dodatkowo co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
a) dla części Nr 1 – 460.000,00 zł
b) dla części Nr 2 – 900.000,00 zł
c) dla części Nr 3 – 610.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na kilka części powinien posiadać środki finansowe w wysokości łącznej dla wybranych części zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 zł brutto – w jednym lub kilku zadaniach,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia i więcej powinien dysponować dodatkowo co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium :
Na Część Nr 1 w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Na Część Nr 2 w kwocie 15.000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych)
Na Część Nr 3 w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, w takiej sytuacji wadium należy wnieść odrębnie na każdą z części
z dopiskiem:
Budowa oraz modernizacja dróg na terenie gminy Brzuze
Część Nr ……….
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 05.05.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite
Nr rachunku : 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium :
Na Część Nr 1 w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Na Część Nr 2 w kwocie 15.000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych)
Na Część Nr 3 w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, w takiej sytuacji wadium należy wnieść odrębnie na każdą z części
z dopiskiem:
Budowa oraz modernizacja dróg na terenie gminy Brzuze
Część Nr ……….
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.05.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite
Nr rachunku : 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-06 12:00
Po zmianie:
2023-04-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 06.04.2023 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl
Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 07.04.2023 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-06 12:15
Po zmianie:
2023-04-07 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-05
Po zmianie:
2023-05-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1899K ul. Słoneczna w Polance Wielkiej - etap II".
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1867N w miejsc. Drygały ul. Kościuszki.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr geod. 339 w obrębie Koski-Wypychy.
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kosewo
- Remont nawierzchni chodnika przy ul. Tęczowej po stronie północnej we Wrocławiu
- Przebudowa odcinka ulicy Poznańskiej i remont odcinka ulicy Kasprzaka
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.