eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewZakup wyposażenia na potrzeby pracowni CNC w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby pracowni CNC w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48627429652

1.5.8.) Numer faksu: +48627429665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia na potrzeby pracowni CNC w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d705e125-eb80-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012967/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia na potrzeby pracowni CNC w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Poprawa infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim – modernizacja i doposażenie Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124844/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NR.272.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup tokarki sterowanej numerycznie z osią C i napędzanymi narzędziami dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
1). Tokarka dwu osiowa z osią C. 2). Parametry minimalne: - sterowanie obrabiarki z interfejs operate 4.8 lub nowszym, - język programowania zgodny z ISO 6983/DIN 66025 lub normą równoważną oraz zaproponowanym standardem sterowania CNC, - sterowanie posiadające cykle: cykle toczenia dowolnych konturów, obróbka zgrubna i wykańczająca równolegle do konturu i poprzecznie do konturu, obróbka powierzchni czołowych, obróbka resztek pozostałych po obróbce wstępnej, wybór dowolnych przygotówek, cykle wiercenia, wiercenie głębokich otworów, otwory po okręgu na powierzchni czołowej i bocznej przy pomocy osi C, gwintowanie otworów (sztywne gwintowanie), cykle toczenia gwintów, gwinty zewnętrzne i wewnętrzne o stałym lub zmiennym skoku, gwinty czołowe i po stożku, gwinty wielokrotne (wielozwojne), regeneracja gwintów, cykle wybrania i podcięcia, cykle wybrania wzdłuż linii prostej i ukośnej, podcięcia wg kształtu E i F, podcięcia pod gwint wg DIN, - system pomiarowy metryczny, - układ współrzędnych kartezjański, biegunowy, cylindryczny, - maszyna wyposażona w pakiet narzędzi startowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo

4.5.5.) Wartość części: 345728,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup czwartej osi CNC / podzielnica sterowana numerycznie dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
1). Parametry minimalne: - stół obrotowy/podzielnica sterowany numerycznie wykorzystywany i programowalny jako czwarta oś, przystosowany i kompatybilny z maszyną: centrum obróbkowym DMC 635V DECKEL MAHO ze sterowaniem Heidenhain iTNC 530; - napęd / złącza zmontowane po prawej stronie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek

4.5.5.) Wartość części: 176743,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup frezarki uniwersalnej dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.
1). Parametry minimalne: - pulpit sterowniczy z cyfrowym wyświetlaczem i odczytem pozycji trzech osi: X , Y , Z ; - uniwersalna obrotowa głowica, posiadająca automatyczne posuwy w 3 osiach: X, Y, Z; - płynna regulacja posuwów realizowana przez servonapęd; - Gabaryty frezarki: szerokość: w przedziale od 1500 mm do 2100 mm, długość: w przedziale od 1700 mm do 2100 mm; - Rozmiar stołu roboczego: długość: w przedziale od 1200 mm do 1350 mm; szerokość: w przedziale od 300 mm do 360 mm; - Obciążenie stołu w zakresie od 200 kg do 300 kg, - Dodatkowe wyposażenie: trzpienie do frezowania poziomego z podtrzymką (okular) i do mocowania głowicy frezarskiej, oprawki, imadło maszynowe, narzędzia obsługowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki

4.5.5.) Wartość części: 61266,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505757,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505757,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505757,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DMG MORI Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250976090

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505757,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert t.j. do dnia 03.08.2021, godz. 10:00 , w postępowaniu dla zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95478,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95478,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95478,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. WOLSEN Agnieszka Wolicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367116416

7.3.3) Ulica: Potarzyca ul. Gajowa 1

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95478,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.