eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów LubelskiPoprawa gospodarki wodnej w Gminie Ostrów Lubelski



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ostrów Lubelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818520003

1.5.8.) Numer faksu: 818520642

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostrowlubelski@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ostrów Lubelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29b61e88-fe72-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109604/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ostrów Lubelski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowanejest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW 2014-2020). Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUI-271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2899075,29 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa gospodarki wodnej w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii.”
Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami
opisanymi w PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
- projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. 2020 poz.1609) - w
formie papierowej ( 5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na
płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów
robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. Nr 130, poz.1389 z 2004 r.) - w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze);
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu
funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013.1129) – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze). Wersja elektroniczna Dokumentacji powinna zostać
opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem
następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub
tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
- Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w
formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf),
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań
projektowych, decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia
(jeśli będzie wymagana) w zakresie wynikającym z przepisów ustaw
m.in. „Prawo geologiczne i górnicze”, „Prawo budowlane”, „Prawo
wodne”, ”Prawo ochrony środowiska” wraz z aktami wykonawczymi, a
także m.in. dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia/studni wraz z
zatwierdzeniem, operatu wodnoprawnego oraz wszystkich innych nie
wymienionych a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji
zamówienia,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych (jeśli dotyczy),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej
opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ w tym
w szczególności:
Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- wykonanie przebudowy budynku wewnątrz wraz z wymianą stolarki
okiennej i drzwiowej,
- przebudowa i rozbudowa połączeń międzyobiektowych sanitarnych
i elektrycznych,
- instalacje technologiczne,
- instalacje wewnętrzne,
- instalacje elektryczne,
- remont istniejącej studni oraz wykonanie nowej studni głębinowej.
Rozbudowa ujęcia wody w Kolechowicach Kolonii:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- wykonanie przebudowy budynku wewnątrz wraz z wymianą stolarki
okiennej i drzwiowej,
- przebudowa i rozbudowa połączeń międzyobiektowych sanitarnych
i elektrycznych,
- instalacje technologiczne,
- instalacje wewnętrzne,
- instalacje elektryczne,
- remont istniejącej studni oraz wykonanie nowej studni głębinowej.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej (jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1359914,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie.”
Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami
opisanymi w PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
- projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. 2020 poz.1609) - w
formie papierowej ( 5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na
płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów
robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. Nr 130, poz.1389 z 2004 r.) - w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze);
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu
funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013.1129) – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze). Wersja elektroniczna Dokumentacji powinna zostać
opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem
następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub
tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
- Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w
formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf),
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań
projektowych, decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia
(jeśli będzie wymagana) w zakresie wynikającym z przepisów ustaw
m.in. „Prawo geologiczne i górnicze”, „Prawo budowlane”, „Prawo
wodne”, ”Prawo ochrony środowiska” wraz z aktami wykonawczymi, a
także m.in. dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia/studni wraz z
zatwierdzeniem, operatu wodnoprawnego oraz wszystkich innych nie
wymienionych a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji
zamówienia,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych (jeśli dotyczy),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej
opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 b do SWZ w tym
w szczególności:
Rozbudowa wodociągu w miejscowości Rozkopaczew:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- budowa sieci wodociągowej z przyłączami o długości ok. 1350 m
będącej przedłużeniem istniejącej sieci na terenie miejscowości
Rozkopaczew.
Przebudowa i rozbudowa ujęcia wody w Rozkopaczewie:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- przebudowa i rozbudowa połączeń międzyobiektowych sanitarnych
i elektrycznych,
- instalacje technologiczne,
- instalacje wewnętrzne,
- instalacje elektryczne,
- remont istniejącej studni oraz wykonanie nowej studni głębinowej.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej (jeśli dotyczy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 923383,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa gospodarki wodnej w Jamach oraz Rozkopaczewie.”
Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z warunkami
opisanymi w PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
- projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. 2020 poz.1609) - w
formie papierowej ( 5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na
płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów
robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. Nr 130, poz.1389 z 2004 r.) - w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze);
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu
funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013.1129) – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2
egzemplarze). Wersja elektroniczna Dokumentacji powinna zostać
opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem
następujących formatów elektronicznych:
- Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub
tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
- Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w
formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf),
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań
projektowych, decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia
(jeśli będzie wymagana) w zakresie wynikającym z przepisów ustaw
m.in. „Prawo geologiczne i górnicze”, „Prawo budowlane”, „Prawo
wodne”, ”Prawo ochrony środowiska” wraz z aktami wykonawczymi, a
także m.in. dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia/studni wraz z
zatwierdzeniem, operatu wodnoprawnego oraz wszystkich innych nie
wymienionych a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji
zamówienia,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych (jeśli dotyczy),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej
opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 c do SWZ w tym
w szczególności:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rozkopaczew:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- budowa sieci wodociągowej o długości ok. 440m będącej
przedłużeniem istniejącej sieci i połączeniem jej z już istniejącym
odcinkiem sieci.
Rozbudowa ujęcia wody w Jamach:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- wykonanie przebudowy budynku wewnątrz wraz z wymianą stolarki
okiennej i drzwiowej,
- przebudowa i rozbudowa połączeń międzyobiektowych sanitarnych i
elektrycznych,
- instalacje technologiczne,
- instalacje wewnętrzne,
- instalacje elektryczne,
- remont istniejących studni nr 1 oraz nr 2.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej (jeśli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 615777,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 16 sierpnia 2021 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Tego samego dnia Zamawiający przystąpił do publikacji dokumentów zamówienia na stronie prowadzonego postępowania, dostępnej pod adresem https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl. Zamawiający, z uwagi na problemy z działaniem strony BIP nie był w stanie zamieścić na niej SWZ w dniu 16 sierpnia 2021 r., co jest równoznaczne z nieopublikowaniem tych dokumentów od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu i stanowi naruszenie art. 280 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, zgodnie z którym - Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 і 2.
Jednocześnie, w myśl art. 58 §1 kodeksu cywilnego, § 1 czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 16 sierpnia 2021 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Tego samego dnia Zamawiający przystąpił do publikacji dokumentów zamówienia na stronie prowadzonego postępowania, dostępnej pod adresem https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl. Zamawiający, z uwagi na problemy z działaniem strony BIP nie był w stanie zamieścić na niej SWZ w dniu 16 sierpnia 2021 r., co jest równoznaczne z nieopublikowaniem tych dokumentów od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu i stanowi naruszenie art. 280 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, zgodnie z którym - Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 і 2.
Jednocześnie, w myśl art. 58 §1 kodeksu cywilnego, § 1 czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 16 sierpnia 2021 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Tego samego dnia Zamawiający przystąpił do publikacji dokumentów zamówienia na stronie prowadzonego postępowania, dostępnej pod adresem https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl. Zamawiający, z uwagi na problemy z działaniem strony BIP nie był w stanie zamieścić na niej SWZ w dniu 16 sierpnia 2021 r., co jest równoznaczne z nieopublikowaniem tych dokumentów od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu i stanowi naruszenie art. 280 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, zgodnie z którym - Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 і 2.
Jednocześnie, w myśl art. 58 §1 kodeksu cywilnego, § 1 czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.