eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie, Gmina Janowiec Wielkopolski w km 0+000,00+0+658,00



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie, Gmina Janowiec Wielkopolski w km 0+000,00+0+658,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3023 034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.raczynska@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn.janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie, Gmina Janowiec Wielkopolski w km 0+000,00+0+658,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27a9e9fa-b003-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013512/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie, Gmina Janowiec Wielkopolski w km 0+000,00+0+658,00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 524291,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie w km 0+000,00+0+658,00 oraz odcinka dodatkowego na połączeniu drogi powiatowej nr 2320C w km 0+000,00+0+90,40 w Gminie Janowiec Wielkopolski.
2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod Główny CPV 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę;
45233140-2 – roboty drogowe;
34922100-7 – oznakowanie drogowe; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi gminnej w Wybranowie na odcinku podstawowym od km 0+000,00 do km 0+658,00 (odcinek nr 2 L=658,00 m) o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,00 m z mijanką o szerokości 1,00 m oraz odcinku dodatkowym na połączeniu drogi powiatowej nr 2320C (odcinek nr 1 L1=90,40 m).
L=658,00 m+ 90,40 m

ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE:
1) ODCINEK PODSTAWOWY nr 2 L=658,00 mb:
a) mechaniczne ścinanie pobocza z darnią grubości 10 cm z transportem ponad 0,5 km;
b) nawierzchnie bitumiczną szerokości 4,00 m, gr. 7 cm (warstwa ścieralna AC11S h=3 cm i wiążąca AC16W h=4 cm);
c) 1 mijankę dł. 25,0 mb o szerokości 1,00 m o nawierzchni bitumicznej;
d) skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2;
e) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
f) warstwę amortyzacyjną z tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5mm , h= 7cm:
-nasiąkliwość WA24-2;
-mrozoodporność F-2;
-odporność na rozdrabnianie LA<=30;
g)pobocze tłuczniowe:
-warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o nasiąkliwości WA24 2, mrozoodporności F2 i odporności na rozdrabnianie LA<=30, h=10 cm szerokości 2*0,75m;
h) wykonanie podbudowy metodą głębokiego remixingu za pomocą mieszarki doczepnej- kombajnu drogowego grubości 25 cm z materiału istniejącego j.w. metodą stabilizacji cementem 5% z dodatkiem stabilizatora chemicznego w ilości 0,16 1/m3 mieszanki gruntowo-tłuczniowej lub stabilizatora środkiem jonowymiennym lub jonowowymiennym hydrofobowym w płynie po zagęszczeniu i wyprofilowaniu 25 cm;
i) zjazdy o powierzchni 99 m 2 z nawierzchnią bitumiczną (warstwa ścieralna AC11S h=3 cm i wiążąca AC16W h=4 cm);

2) ODCINEK DODATKOWY nr 1 L=90,40 mb:
a) mechaniczne ścinanie pobocza z darnią grubości 10 cm z transportem ponad 0,5 km;
b) nawierzchnie bitumiczną szerokości 4,00 m, gr. 7 cm (warstwa ścieralna AC11S h=3 cm i wiążąca AC16W h=4 cm);
c) skropienie warstwy amortyzującej emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2;
d) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
e) warstwę amortyzacyjną z tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5mm , h= 7cm:
-nasiąkliwość WA24-2;
-mrozoodporność F-2;
-odporność na rozdrabnianie LA<=30;
f)pobocze tłuczniowe:
-warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o nasiąkliwości WA24 2, mrozoodporności F2 i odporności na rozdrabnianie LA<=30, h=10 cm szerokości 2*0,75m;
g) wykonanie podbudowy metodą głębokiego remixingu za pomocą mieszarki doczepnej- kombajnu drogowego grubości 25 cm z materiału istniejącego j.w. metodą stabilizacji cementem 5% z dodatkiem stabilizatora chemicznego w ilości 0,16 1/m3 mieszanki gruntowo-tłuczniowej lub stabilizatora środkiem jonowymiennym lub jonowowymiennym hydrofobowym w płynie po zagęszczeniu i wyprofilowaniu 25 cm;
h) zjazdy o powierzchni 44 m 2 z nawierzchnią bitumiczną (warstwa ścieralna AC11S h=3 cm i wiążąca AC16W h=4 cm);
i) instalowanie znaków drogowych;
4.Przedmiot zamówienia (zakres rzeczowy dotyczący odcinka nr 1 i 2) opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:

1) Projekt budowlany pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 130416C w Wybranowie, Gmina Janowiec Wielkopolski” ;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót;
3) Przedmiar robót;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych tj.:
1)przygotowania terenu pod budowę i robót ziemnych;
2)nawierzchni dróg, zjazdów, mijanek;
3)instalowania znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
4) robót wykończeniowych;
6.Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
7.W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np.: oświadczenie zatrudnionego pracownika; lub oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę wraz z ich wykazem.;
8. Zasady zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zawarte są w & 5 projektu umowy.
9.Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów trzecich, na zasadach określonych w art. 118–123 ustawy Pzp.
10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest:
1) złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu 10 dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
2) złożyć wraz z ofertą ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków”, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
11.. Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
12. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
14. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiającego może:
1) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawił w ofercie, jeżeli jest to uzasadnione względami organizacyjnymi, technicznymi należytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnować z podwykonawstwa;
3) zmienić Podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658580,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773900,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658580,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891796463

7.3.3) Ulica: Polna 1B

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658580,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.