eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szpęgawsk › "DOSTAWA I MONTAŻ NOWEJ PLATFORMY OSOBOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. DR. JÓZEFA MARCELEGO KOPICZA W SZPĘGAWSKU"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„DOSTAWA I MONTAŻ NOWEJ PLATFORMY OSOBOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. DR. JÓZEFA MARCELEGO KOPICZA W SZPĘGAWSKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Szpęgawsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszpegawsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA I MONTAŻ NOWEJ PLATFORMY OSOBOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. DR. JÓZEFA MARCELEGO KOPICZA W SZPĘGAWSKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b81eec8-b65a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011138/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zakup i montaż platformy osobowej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GA.273.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż nowej platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku” polegająca na:
a) wykonaniu robót konstrukcyjno-budowlanych
b) dostawie i montażu nowej platformy w miejsce zdemontowanej
c) wykonaniu zasilania platformy wraz z niezbędnym osprzętem i pomiarami
d) uzyskaniu niezbędnych zezwoleń i odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowej platformy osobowej o następującej charakterystyce:
Platforma musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami i normatywami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. Nr 199, poz. 1228), wprowadzającym do prawa krajowego przepisy dyrektywy maszynowej 2006/42/WE
Platforma powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigów osobom niepełnosprawnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - § 193 ust. 2a
Platforma musi spełniać wszelkie normy techniczne i sanitarne wymagane dla takich urządzeń,
Urządzenie fabrycznie musi być nowe z pełną rękojmią i gwarancją.
Wybrane, wymagane parametry urządzenia:
- udźwig min.: 400 kg
- prędkość podnoszenia: do 0,15 m/s
- wysokość podnoszenia: ok. 8 m
- ilość przystanków: 3
- napęd elektryczny
- drzwi teleskopowe
- szerokość drzwi: min. 900 mm
- wysokość drzwi: 2000 mm
- nowa ościeżnica
- drzwi o klasie odporności ogniowej: E120
- awaryjny zjazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia
- platforma powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigów osobom niepełnosprawnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - § 193 ust. 2a
- podłoga z materiału antypoślizgowego np. nakrapiana guma w kolorze czarnym
- oświetlenie LED
- poręcz: aluminiowa szczotkowana, na bocznej ścianie naprzeciwko panelu operacyjnego.
- panel ze stali nierdzewnej
- piętrowskazywacz
- strzałki kierunku jazdy
- przycisk alarmu
- wskaźnik przystanku przeznaczenia
- oznaczenie przycisków w panelu sterującym alfabetem Braille’a
- komunikaty głosowe w kabinie o jeździe i stanie dźwigu
- pętla indukcyjna w kabinie dla osób niedosłyszących.
Kasety wezwań:
- ze stali nierdzewnej
- przyciski mechaniczne w ościeżnicy
- położenie wyświetlacza w osobnej kasecie w ościeżnicy
- strzałka kierunku jazdy.
Urządzenie powinno być przystosowane do pracy w istniejącym szybie.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- transportu urządzeń do obiektu na swój koszt;
- zapewnienia serwisu gwarancyjnego urządzenia;
- zapewnienia wymaganej przepisami konserwacji dźwigu w okresie obowiązywania gwarancji.
W celu właściwego przygotowania oferty oraz rzetelnego wykonania umowy.
Zamawiający zaleca osobiste dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanego montażu dźwigu. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej.
W/w roboty należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Załącznik nr 5.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizowanego zadania przygotował wszelką dokumentację niezbędną w celu przeprowadzenia odbioru technicznego urządzenia dźwigowego tzw. UDT i reprezentował Zamawiającego w odbiorze technicznym urządzenia dźwigowego. Koszty rejestracji i odbioru technicznego urządzenia dźwigowego ponosi Zamawiający.
Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do 31 sierpnia 2022 roku.
Termin płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP.
Opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ i jest jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny. Ilość i opis poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót.
W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnej placówce, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania placówki oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego.
Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuję się wykonać zgodnie z poniższymi przepisami:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawno budowlane (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1065 ze zm.)
- innymi obowiązującymi przepisami, normami dotyczącymi i odbioru robót będących przedmiotem umowy.
Wszelkie materiały budowlane użyte lub zainstalowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, nieużywane, pełnowartościowe, kompletne, sprawne technicznie, pozbawione wad prawnych i dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elszyk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832957047

7.3.3) Ulica: Połęże 12

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-720

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181224,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.