eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu lubelskiego w celu ich powrotu na rynek pracy.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu lubelskiego w celu ich powrotu na rynek pracy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430719876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okw_lublin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu lubelskiego w celu ich powrotu na rynek pracy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74dc3975-b4fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047425/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osadzonych ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne Polityki Publiczne dla Rynku Pracy, Gospodarki i Edukacji Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055729/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OI/KI.2230.POWER.1.2021/LUB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 522711,06 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NOWOCZESNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZ (kod zawodu: 712904)
– 5 cykli szkoleniowo – aktywizacyjnych (w ramach prawa opcji – dodatkowo do 6 cykli)
Moduł merytoryczny obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie technologa robót wykończeniowych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie wykonania prac związanych z wykańczaniem budynków zgodnie z projektem budowlanym; prowadzenia robot murarskich, wykonania okładziny ściennej z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonania podłogi z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowania ściany pomieszczeń techniką emulsyjną, klejową i olejną posługując się odpowiednimi narzędziami i urządzeniami.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• nabycie przez słuchaczy praktycznych umiejętności do wykonywania prac budowlanych i wykończeniowych z zastosowaniem najnowszych technologii materiałów;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe oraz ochrona środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy;
• elementy dokumentacji technicznej, posługiwanie się dokumentacją techniczną;
• montowanie zespołów konstrukcyjnych;
• prace tynkarskie, malarskie, układanie wykładzin ściennych i podłogowych;
• posługiwanie się elektronarzędziami;
• technologia i materiałoznawstwo dla technologa robót wykończeniowych;
• organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych;
• wykonywanie robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym;
• wykonywanie tynków zwykłych lub cienkowarstwowych;
• wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli;
• wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli;
• wykonywanie dociepleń budynków;
• malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną;
• wykonywanie remontów i konserwacji pomieszczeń;
• wykonywanie odbioru i kosztorysowanie robót wykończeniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 293858,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BRUKARZ (kod zawodu: 711205)
– 4 cykle szkoleniowo – aktywizacyjne
Moduł merytoryczny obejmuje 100 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie brukarza. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie układania, naprawy, rozbiórki i wykończenia ulic i ciągów pieszych.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• nabycie przez słuchaczy teoretycznych i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania prac w zawodzie brukarza tj. w zakresie wykonywania podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, rodzajów tej podbudowy, rodzajów i elementów dróg, chodników i podjazdów, rodzajów nawierzchni brukowych, zasad doboru materiałów do wykonania podbudowy i nawierzchni brukowej, zasad wykonywania pomiarów w robotach brukarskich, elementów i znaczenia odwodnienia dróg, rodzajów maszyn wykorzystywanych w brukarstwie stosowanych obecnie technologii;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy;
• elementy dokumentacji technicznej, posługiwanie się dokumentacją techniczną;
• materiałoznawstwo, w tym poznanie właściwości i zastosowania poszczególnych materiałów;
• zagadnienia z zakresu doboru materiałów brukarskich;
• zasady wykonywania przedmiarów i obmiarów robót brukarskich;
• zasady kontrolowania i oceny jakości wykonania robót brukarskich;
• posługiwanie się elektronarzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 105843,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

STOLARZ MEBLOWY (kod zawodu: 752208)
– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku stolarza meblowego. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie wykonania, na podstawie dokumentacji lub szkiców, mebli skrzyniowych, szkieletowych i innych przeznaczonych do wyposażenia mieszkań, biur, sklepów, szkół i innych lokali itp.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• zapoznawanie się z rysunkami technicznymi obrabianych i montowanych drewnianych elementów;
• dobór drewna wg gatunków i usłojenia, przygotowywanie drewna do obróbki mechanicznej i ręcznej;
• ustawianie i obsługę prasy oraz innych urządzeń służących do klejenia i montowania drewnianych elementów;
• wykonywanie obróbki mechanicznej drewna oraz ręcznej obróbki przez skrawanie, struganie i piłowanie;
• dopasowywanie i sklejanie lub łączenie w inny sposób podzespołów lub zespołów w elementy instrumentów;
• technologii i materiałoznawstwa dla stolarza meblowego;
• wykonywanie montażu kompletu meblowego (m.in.: biurka, szafki, regały);
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 25137,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIEKUN/ ASYSTENT OSÓB STARSZYCH, PRZEWLEKLE CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH (kody zawodów: 341202, 341201) – 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny szkolenia obejmuje 100 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku opiekuna/asystenta osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie świadczenia osobom starszym usługi opiekuńczo - wspierającej oraz ułatwienia osobie niepełnosprawnej wykonywania czynności dnia codziennego.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej osoby starszej;
• posługiwanie się dokumentacją dotyczącą sytuacji zdrowotnej i społecznej osoby starszej i niepełnosprawnej;
• organizowanie prac opiekuńczo - wspierających u osoby starszej, w tym: rozpoznawanie warunków życia i poziomu możliwości psychofizycznych osoby starszej, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej dla osoby starszej, prowadzenie dokumentacji itp.;
• wykonywanie czynności opiekuńczo - wspierających u osoby starszej i niepełnosprawnej, w tym: przeciwdziałanie zagrożeniom zdrowia i życia, udzielanie pierwszej pomocy, wykonywanie czynności opiekuńczych i higienicznych, itp.;
• aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej;
• pomaganie osobie starszej w użytkowaniu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych;
• przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
• pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej, jej rodziny oraz najbliższego otoczenia celem udzielania jak najefektywniejszej pomocy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 22246 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH (kod zawodu: 611306)
– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny szkolenia obejmuje 100 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie ogrodnika terenów zieleni. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie zakładania i pielęgnacji trawników, kwietników, rabat oraz sadzenia, przesadzania i pielęgnacji drzew i krzewów.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• przygotowywanie terenu – uprawa gleby, przygotowanie podłoża pod sadzonki;
• wysiewanie nasion;
• sadzenie i przesadzanie roślin;
• przycinanie roślin;
• nawożenie roślin;
• nawadnianie roślin;
• zakładanie trawników;
• pielęgnowanie trawników;
• usuwanie chwastów;
• wykonywanie zabiegów z zakresu ochrony roślin;
• narzędzia i maszyny wykorzystywane w ogrodnictwie;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 20908,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GLAZURNIK (kod zawodu: 712202)
– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny szkolenia obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie glazurnika. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie okładania ściany płytkami ceramicznymi szkliwionymi (glazurą), płytkami kamionkowymi i terakotowymi, płytkami szklanymi (marblitowymi), mozaiką szklaną, płytkami kamiennymi i z tworzyw sztucznych imitujących materiały ceramiczne lub kamienne przy zastosowaniu narzędzi do przygotowania ścian oraz zapraw i klejów, do ich nanoszenia na powierzchnię ściany i płytki, do obróbki płytek (przycinanie, wycinanie otworów, doszlifowywanie krawędzi itp.), do spoinowania szczelin między ułożonymi płytkami oraz maszyn i urządzeń do transportu materiałów na placu budowy.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót okładzinowych, potrzebnych materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn;
• przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek;
• przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów;
• układanie płytek szkliwionych przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach płaskich;
• formowanie spoin między płytkami;
• układanie płytek mozaikowych terakotowych naklejonych na papierze;
• układanie okładzin ściennych z witromozaiki; układanie pojedynczych płytek terakotowych lub mozaiki szklanej we wzory; okładanie wypukłych lub wklęsłych fragmentów ścian glazurą, terakotą, witromozaiką itp.;
• okładanie filarów i kolumn płytkami ceramicznymi, szklanymi, kamiennymi i z tworzyw sztucznych;
• poznanie maszyn służących do docinania płytek okładzinowych, ich szlifowania, do wycinania w płytkach otworów itp.;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 26007,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH
(kod zawodu: 712703) – 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny obejmuje 96 godzin, w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie montera/konserwatora instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie prawidłowego instalowania, konfiguracji, eksploatacji i konserwacji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Szkolenie zakończy się egzaminem zgodnym z wytycznymi UDT.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• sporządzenie zapotrzebowania materiałowego w oparciu o czytanie dokumentacji technicznej instalacji wentylacyjnej;
• wykonania montażu systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych opartych na nowoczesnych systemach dystrybucji powietrza;
• konserwacja, naprawa i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
• montaż instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach budowlanych;
• zabezpieczenie terenu prowadzenia robót przed dostępem osób postronnych;
• przeprowadzenie prób szczelności oraz uruchomienie i regulacja instalacji;
• organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.
Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją egzaminacyjną zatwierdzoną przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 28708,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305844 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305844 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305844 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305844,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111196,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111196,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111196,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111196,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32004,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32004,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32004,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27799,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27799,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27799,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27799,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-809

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część postępowania unieważniona ze względu na brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.