Og³oszenie z dnia 2023-03-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00261218/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Pilzno – etap II” w formule zaprojektuj i wybuduj POWTÓRZENIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Pilzno – etap II” w formule zaprojektuj i wybuduj POWTÓRZENIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95ecaad6-ca3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00150488
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95ecaad6-ca3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdz. IX SWZ, komunikacja miêdzy zamawiaj±-cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elek-tronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektro-niczn±, tj.:
a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
c) ePUAPu – https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa odbiorcy na ePUAP: /wisloka/skrytka)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
• inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora od-powiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespon-dencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towa-rowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: Budowa sieci wodoci±gowej w m. Dobrków.
Zakres tej czê¶ci zamówienia obejmuje zaprojektowanie (w tym zaprojektowanie odga³êzieñ sieci do budynków mieszkalnych – na ca³ym odcinku do budynków), tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej i budowê sieci wodoci±gowej o d³ugo¶æ ok. 3540 m wraz z uzbrojeniem oraz odga³êzieniami do budynków mieszkalnych ok. 443 m (do zasuw).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: Budowa sieci wodoci±gowej w m. Strzegocice.
W ramach tej czê¶ci zamówienia zadanie polega na zaprojektowaniu (w tym zaprojektowanie odga³êzieñ sieci do budynków mieszkalnych – na ca³ym odcinku do budynków), tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej i budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶æ ok. 1510 m wraz z uzbrojeniem oraz odga³êzieniami do budynków mieszkalnych ok. 248 m (do zasuw).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: Budowa sieci wodoci±gowej w m. Zwiernik.
W tej czê¶ci zamówienia zadanie obejmuje zakresem zaprojektowanie (w tym zaprojektowanie odga³êzieñ sieci do budynków mieszkalnych – na ca³ym odcinku do budynków), tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej i budowê sieci wodoci±gowej o d³ugo¶æ ok. 2890 m wraz z uzbrojeniem oraz odga³êzieniami do budynków mieszkalnych ok. 930 m (do zasuw)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1 000 000 z³.
4. Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
a) zdolno¶æ techniczna:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojektowanych sie-ci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudo-wy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 1 mln z³ netto
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojektowanych sie-ci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowa-dzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 za-mówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudo-wy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 250 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1,5 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojek-towanych sieci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1,5 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebu-dowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 500 tys. z³ netto.
zdolno¶æ zawodowa:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 2 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 2 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±-dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równo-wa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê.
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±-dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równo-wa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê,
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 1,5 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 1,5 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±-dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równo-wa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê,
Uwaga: Przez uprawnienia budowlane wskazane powy¿ej nale¿y rozumieæ uprawnienia budow-lane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5. Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wykazu us³ug projektowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat oraz wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, za³±cznik nr 4a, 4b, 4c;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 3;
- polisy OC potwierdzaj±cej, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na co najmniej 1 000 000 z³.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
- o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
- o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ciCzê¶æ I – 16 000 z³ (s³ownie: szesna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ II – 5 500 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset z³otych 00/100)
Czê¶æ III – 11 000 z³ (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±-cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu 11.04.2023r. o godz. 11:00
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy numer:
• Bank Spó³dzielczy w Pil¼nie Nr 03 9477 0001 0000 1720 2000 0050, z zaznacze-niem w tytule przelewu: „Wadium zabezpieczaj±ce - Rozbudowa sieci wodoci±go-wej w Gminie Pilzno etap II cz………….”
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez platformê e-Zamówienia – w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kon-traktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 5a, 5b, 5c do SWZ.Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty udostêpnionego na e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-10
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa drobnego sprzêtu/materia³ów medycznych jednorazowych.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddzia³u ZUS w Ja¶le i podleg³ych inspektoratów
- Przebudowa drogi ulicy bocznej od ulicy Sobniowskiej oraz rozbudowa drogi gminnej nr 112970R - ul. Zielona wraz z budow± miejsc postojowych oraz drogi dla pieszych w mie¶cie Ja¶le
- Opracowanie dokumentacji projektowej kompleksu sportowego, obejmuj±cego zadaszon± trybunê, budynki zaplecza szatniowego i biur wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±
- Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych".
- "Budowa i renowacja zbiorników s³u¿±cych ma³ej retencji, w obrêbie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla zadania dotycz±cego budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4) zlokalizowanych w miejscowo¶ci Smólsko (Gmina Resko).
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obrêb Lubiatów
- Opracowanie wielobran¿owych dokumentacji projektowych dla trzech zadañ dotycz±cych budowy budynków mieszkalnych jednorodzinnych (nr 2a) zlokalizowanych w miejscowo¶ciach Drawno i Resko.
- Remont pracowni w budynku Zespó³ Szkó³ Ekonomii i Us³ug w £odzi
- Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Radosze w Gminie Barciany
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.