Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZAWODÓW MEDYCZNYCH I SPOŁECZNYCH - SZKOŁA POLICEALNA WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-027
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1oz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czmis.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.sp1oz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/dostawy/zakup-sprzetu-komputerowego.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5055e4f2-c79a-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025374/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Zakup sprzętu komputerowego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141807/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CZMIS.26.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – obejmująca komputer typu ALLinOne dla nauczyciela 1 szt., komputery uczniowskie typu ALLinOne 24 szt., system operacyjny i oprogramowanie biurowe do tych komputerów oraz 25 kpl. klawiatury oraz myszy USB4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Skaner 3D 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm., dalej Pzp), Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania przed terminem wyznaczonym na otwarcie ofert.
Zamawiający, w dn. 9 maja przygotował do publikacji zmianę ogłoszenia, modyfikującą pierwotne ogłoszenie o zamówieniu w zakresie składania wadium oraz przedłużenia terminu składania, otwarcia i związania ofertami. Analogiczna zmiana, jako zmiana SWZ została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Pomimo podejmowanych prób i kontaktu z administratorem rządowego systemu e-Zamawiający, zmiana ogłoszenia z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Szkoły nie została upubliczniona w Biuletynie Zamówień Publicznych, co stanowi naruszenie art. 286 ust. 9 Pzp oraz stanowi naruszenie art. 16 Pzp poprzez niezapewnienie odpowiedniej przejrzystości postępowania.
Przedmiotowe postępowanie zostanie w najbliższym czasie powtórzone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm., dalej Pzp), Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania przed terminem wyznaczonym na otwarcie ofert.
Zamawiający, w dn. 9 maja przygotował do publikacji zmianę ogłoszenia, modyfikującą pierwotne ogłoszenie o zamówieniu w zakresie składania wadium oraz przedłużenia terminu składania, otwarcia i związania ofertami. Analogiczna zmiana, jako zmiana SWZ została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Pomimo podejmowanych prób i kontaktu z administratorem rządowego systemu e-Zamawiający, zmiana ogłoszenia z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Szkoły nie została upubliczniona w Biuletynie Zamówień Publicznych, co stanowi naruszenie art. 286 ust. 9 Pzp oraz stanowi naruszenie art. 16 Pzp poprzez niezapewnienie odpowiedniej przejrzystości postępowania.
Przedmiotowe postępowanie zostanie w najbliższym czasie powtórzone.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.