Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płytek Si
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/imif1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płytek Si2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-814f8d8f-b3f0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPMA.01.01.00-14-9873/17-00 „Centrum nanoelektroniki, mikrosystemów i fotoniki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: osi priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce” działania 1.1 „Działalność badawczo-rozwojowa jednostek naukowych” Regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F2/30/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa płytek Si, typu N, o średnicy 100 mm, orientacji 1-0-0, grubość 500 um, DSP, 3-5 kohmem, czas życia>1m2 - ilość 225 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 31712330-2 - Półprzewodniki
4.5.5.) Wartość części: 115194,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Dostawa płytek Si, typu N, o średnicy 100 mm, orientacji 1-0-0, grubość 300 um, DSP, 3-5 kohmem, czas życia>1m2 - ilość 275 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 31712330-2 - Półprzewodniki
4.5.5.) Wartość części: 134867,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
1. Oferta Wykonawcy - Semicon Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 43/43A, 04-761 Warszawa – oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał: Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca podał w ofercie termin 15-17 tygodni, który jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego.
2. Oferta Wykonawcy - MICRO-ACTIV COMPONENTS KRAWCZYK I WSPÓLNICY Sp. Jawna ul. Szkolna 64, 27-230 Brody - oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca zaznaczył w formularzu ofertowym: „Oświadczam, iż zapoznałem się z treścią SWZ (wraz
z załącznikami stanowiącymi jej integralną część) i akceptuję jej brzmienie z jednym zastrzeżeniem: Par.3 pkt.2 powinien brzmieć: Zamawiający w ciągu 7 dni od podpisania umowy dokona przedpłaty 100% wartości zamówienia na konto Wykonawcy. Po zaksięgowaniu wpłaty, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT zaliczkową.
Zmiana warunków zapłaty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
1. Oferta Wykonawcy - Semicon Sp. z o.o. Zwoleńska 43/43A, 04-761 Warszawa – oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał. Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca podał w ofercie termin 15-17 tygodni, który jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego.
2. Oferta Wykonawcy - MICRO-ACTIV COMPONENTS KRAWCZYK I WSPÓLNICY Sp. Jawna ul. Szkolna 64, 27-230 Brody- oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca zaznaczył w formularzu ofertowym: Oświadczam, iż zapoznałem się z treścią SWZ (wraz
z załącznikami stanowiącymi jej integralną część) i akceptuję jej brzmienie z jednym zastrzeżeniem: Par.3 pkt.2 powinien brzmieć: Zamawiający w ciągu 7 dni od podpisania umowy dokona przedpłaty 100% wartości zamówienia na konto Wykonawcy. Po zaksięgowaniu wpłaty, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT zaliczkową.
Zmiana warunków zapłaty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał. Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca nie podał w ofercie terminu realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





