eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa płytek Si



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płytek Si

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/imif

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płytek Si

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-814f8d8f-b3f0-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPMA.01.01.00-14-9873/17-00 „Centrum nanoelektroniki, mikrosystemów i fotoniki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: osi priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce” działania 1.1 „Działalność badawczo-rozwojowa jednostek naukowych” Regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F2/30/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa płytek Si, typu N, o średnicy 100 mm, orientacji 1-0-0, grubość 500 um, DSP, 3-5 kohmem, czas życia>1m2 - ilość 225 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712330-2 - Półprzewodniki

4.5.5.) Wartość części: 115194,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Dostawa płytek Si, typu N, o średnicy 100 mm, orientacji 1-0-0, grubość 300 um, DSP, 3-5 kohmem, czas życia>1m2 - ilość 275 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712330-2 - Półprzewodniki

4.5.5.) Wartość części: 134867,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
1. Oferta Wykonawcy - Semicon Sp. z o.o., ul. Zwoleńska 43/43A, 04-761 Warszawa – oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał: Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca podał w ofercie termin 15-17 tygodni, który jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego.

2. Oferta Wykonawcy - MICRO-ACTIV COMPONENTS KRAWCZYK I WSPÓLNICY Sp. Jawna ul. Szkolna 64, 27-230 Brody - oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca zaznaczył w formularzu ofertowym: „Oświadczam, iż zapoznałem się z treścią SWZ (wraz
z załącznikami stanowiącymi jej integralną część) i akceptuję jej brzmienie z jednym zastrzeżeniem: Par.3 pkt.2 powinien brzmieć: Zamawiający w ciągu 7 dni od podpisania umowy dokona przedpłaty 100% wartości zamówienia na konto Wykonawcy. Po zaksięgowaniu wpłaty, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT zaliczkową.
Zmiana warunków zapłaty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu zostały złożone oferty:
1. Oferta Wykonawcy - Semicon Sp. z o.o. Zwoleńska 43/43A, 04-761 Warszawa – oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał. Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca podał w ofercie termin 15-17 tygodni, który jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego.

2. Oferta Wykonawcy - MICRO-ACTIV COMPONENTS KRAWCZYK I WSPÓLNICY Sp. Jawna ul. Szkolna 64, 27-230 Brody- oferta odrzucona.
• Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 - jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
• Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca zaznaczył w formularzu ofertowym: Oświadczam, iż zapoznałem się z treścią SWZ (wraz
z załącznikami stanowiącymi jej integralną część) i akceptuję jej brzmienie z jednym zastrzeżeniem: Par.3 pkt.2 powinien brzmieć: Zamawiający w ciągu 7 dni od podpisania umowy dokona przedpłaty 100% wartości zamówienia na konto Wykonawcy. Po zaksięgowaniu wpłaty, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT zaliczkową.
Zmiana warunków zapłaty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał. Termin wykonania zamówienia: Maksymalnie do 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca nie podał w ofercie terminu realizacji zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.