Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00118820/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dcopih.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1954471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f19f0861-7e69-410a-bb29-bf11dfb6ece4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/10/25/LD/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.3.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący Załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 253 ust.1 pkt. 2) oraz art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w imieniu Zamawiającego, tj. Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii informuje, że w niniejszym postępowaniu pn.: usługa hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapią w filii DCOPiH w Jeleniej Górze, znak sprawy ZP/TP/10/25/LD/KK, o udzieleniu zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie oraz odrzuca ofertę firmy Bartosz Gęca, Piłsudkiego 22A/2, 58-500 Jelenia Góra.Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Bartosz Gęca, Piłsudkiego 22A/2, 58-500 Jelenia Góra złożył ofertę, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym. Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawą, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 p.z.p. Zgodnie z art. 63 ust. 2 n.p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 n.p.z.p. ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 n.p.z.p., składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z tym jednym z elementów badania oferty jest weryfikacja czy podpisy złożone przez wykonawcę są prawidłowe. Proces ten określa się mianem uwierzytelnienia. Uwierzytelnianie jest procesem wykonywanym przez stronę ufającą (w tym wypadku zamawiającego) samodzielnie lub z wykorzystaniem zewnętrznych usług tj. weryfikacja, walidacja. Natomiast podpis elektroniczny umożliwia wykonanie tego procesu przez stronę ufającą, dostarczając dane potwierdzające źródło pochodzenia i dane pozwalające na rozpoznanie zmian podpisanych danych. Jak podkreśla KIO w wyroku z 08.01.2019 r. (sygn. akt KIO 2639/18), kwestia uwierzytelnienia w sposób określony w przepisach decyduje o skuteczności złożenia określonego dokumentu. Jak wyjaśnia KIO w wyroku z 18.06.2019 r. KIO 1029 /19: Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawą, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 n.p.z.p. jako niezgodnej z ustawą. Do prowadzonego postępowania zastosowanie mają zastosowanie przepisy wymienione w rozdziale 2 pkt. 2.3 SWZ tj.: ,,Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie) (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zwane dalej Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej oraz zapisy w rozdziale 12 pkt. 12.4 SWZ mówiące o sposobie przygotowania oferty tj.: ,,Ofertę powinna być sporządzona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności tj. powinna być złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę umocowaną do działania w imieniu Wykonawcy’’.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367499,50 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostosowanie toalet do potrzeb osób niepełn. oraz modernizacja pomieszczeń rej. ogólnej i tel., gabinetu kardiologa, gabinetu diagnostyki kardiologicznej, gabinetu pediatry i gabinetu szczepień
- Usługi syntezy oligonukleotydów dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- Wykonanie REMONTÓW CZĄSTKOWYCH POBOCZY polegających na umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg wojewódzkich z podziałem na zadania.
- Remont budynku przy ul. Karmelkowej 6 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
- Pojazd dla Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu - Strachowicach do kontroli ruchu granicznego w części operacyjnej lotniska
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu edukacyjnego dla uczestników projektu pn. "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Świadczenie usług hotelarskich w apartamentach na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 20 czerwca 2025 r. - 1 stycznia 2026 r.
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
- Organizacja dwóch 3 - dniowych turnusów szkoleniowych w ramach projektu "Wygrana rodzina - gdański model przeciwdziałania dziedziczeniu biedy"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.