Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.zydor@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ac9569-8c4f-483f-818e-219e865b98d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/2/TP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1000000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych tomografu kompterowego SOMATOM go.Top o numerze seryjnym 172564 oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy.W ramach zamówienia wykonywane prace polegać będą na serwisie sprzętu medycznego i serwera zgodnie z zaleceniem producenta oraz utrzymywaniu w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej aparatury i sprzętu medycznego i obejmować będą:
- regularne przeglądy okresowe i konserwacje – interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta zawartych w dokumentacji sprzętu,
- sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego,
- kontrolę występowania usterek zewnętrznych,
- inspekcję zużycia części,
- oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
- smarowanie ruchomych części mechanicznych,
- sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
- konserwację software’u systemowego i aplikacyjnego przy użyciu dedykowanego oprogramowania serwisowego,
- porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
- sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
- dokumentację przeglądów.
Zakres prac jest uzależniony od wymogów producenta sprzętu medycznego i serwera. Świadectwo autoryzacji zgodne z deklaracją producenta. Części użyte do napraw muszą być fabrycznie nowe, oryginalne i w oryginalnych opakowaniach.
Wykonawcy świadczyć muszą usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego oraz zatrudniać pracowników posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone przez wytwórców (importerów, dystrybutorów) zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620), udokumentowane certyfikatem, zaświadczeniem itp.
Świadczenie usług musi być realizowane zgodnie z wymogami producenta określonymi w instrukcji używania, obowiązującymi normami, instrukcjami oraz odpowiednimi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P-poż. oraz Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620).
Wykonawca wspólnie z Przedstawicielem Zamawiającego jest obowiązany prowadzić w siedzibie Zamawiającego dokumentację określającą terminy następnych przeglądów, konserwacji i działań serwisowych, wynikające z instrukcji użytkowania i zaleceń producenta (planowe wymiany części, zestawy przeglądowe).
Wykonanie przeglądu technicznego, naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego wraz z czytelnym podpisem Wykonawcy oraz wystawieniem protokołu serwisowego (karty pracy) z pełnym opisem prac i wyszczególnieniem części wymiennych.
Wykonawca oświadcza, że dysponuje określonym przez wytwórcę sprzętu, dla którego będzie świadczony serwis pogwarancyjny, zapleczem technicznym, fabrycznie nowymi i oryginalnymi częściami zamiennymi oraz komponentami specjalnymi.
Pakiet nr 1 – Tomograf Komputerowy SOMATOM go.Top S/N 172564
Dalszy i dokładny opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 750000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych tomografu kompterowego SOMATOM go.Top o numerze seryjnym 172564 oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy.W ramach zamówienia wykonywane prace polegać będą na serwisie sprzętu medycznego i serwera zgodnie z zaleceniem producenta oraz utrzymywaniu w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej aparatury i sprzętu medycznego i obejmować będą:
- regularne przeglądy okresowe i konserwacje – interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta zawartych w dokumentacji sprzętu,
- sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego,
- kontrolę występowania usterek zewnętrznych,
- inspekcję zużycia części,
- oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
- smarowanie ruchomych części mechanicznych,
- sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
- konserwację software’u systemowego i aplikacyjnego przy użyciu dedykowanego oprogramowania serwisowego,
- porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
- sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
- dokumentację przeglądów.
Zakres prac jest uzależniony od wymogów producenta sprzętu medycznego i serwera. Świadectwo autoryzacji zgodne z deklaracją producenta. Części użyte do napraw muszą być fabrycznie nowe, oryginalne i w oryginalnych opakowaniach.
Wykonawcy świadczyć muszą usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego oraz zatrudniać pracowników posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone przez wytwórców (importerów, dystrybutorów) zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620), udokumentowane certyfikatem, zaświadczeniem itp.
Świadczenie usług musi być realizowane zgodnie z wymogami producenta określonymi w instrukcji używania, obowiązującymi normami, instrukcjami oraz odpowiednimi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P-poż. oraz Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2024 poz. 1620).
Wykonawca wspólnie z Przedstawicielem Zamawiającego jest obowiązany prowadzić w siedzibie Zamawiającego dokumentację określającą terminy następnych przeglądów, konserwacji i działań serwisowych, wynikające z instrukcji użytkowania i zaleceń producenta (planowe wymiany części, zestawy przeglądowe).
Wykonanie przeglądu technicznego, naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego wraz z czytelnym podpisem Wykonawcy oraz wystawieniem protokołu serwisowego (karty pracy) z pełnym opisem prac i wyszczególnieniem części wymiennych.
Wykonawca oświadcza, że dysponuje określonym przez wytwórcę sprzętu, dla którego będzie świadczony serwis pogwarancyjny, zapleczem technicznym, fabrycznie nowymi i oryginalnymi częściami zamiennymi oraz komponentami specjalnymi.
Pakiet nr 2 – Serwer Syngo.via
Dalszy i dokładny opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw) wraz z formularzem asortymentowo - cenowym znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809987,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809987,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809987,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809987,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270216 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270216 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270216 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680
7.3.4) Miejscowość: warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270216 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego substancję czynną Inotuzumabum ozogamicini do stosowania w ramach programu lekowego NFZ na terapię pacjenta Oddziału Hematologii na okres 6 miesięcy
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb Chwaliszów, gm. Stare Bogaczowice
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu w roku 2025
- Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem ostatecznych pozwoleń wodnoprawnych dla wybranych odcinków dróg w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
- "Remont elewacji, dachu budynku, schodów zewnętrznych oraz muru oporowego budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 28/2025 Usługa wykonania pełnej, autoryzowanej obsługi serwisowej i utrzymania w ruchu: Angiografu Siemens Artis zee ceiling wraz ze stacją roboczą syngo X-WP i aparatów USG w WSZ
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opieka serwisowa systemu TK GE Revolution Evo
- Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Zamawiającego
- przeglądy techniczne, naprawy i serwisowanie aparatu kardiograf ARTIS Q FLOOR SIMENS i stacji hemodynamicznej SENSIS VIBE HEMO SIMENS dla "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Serwis zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii z biopsją śródpiersia, serwis myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.