Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525956/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2022/BZP 00526202/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00015031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00023909/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00149723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00149774/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00149894/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00149919/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00126043/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu
"Dostępność Plus dla zdrowia".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sukiennicza
1.4.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149870
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00147899
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 15 (Część 15) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 15) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakup holtera ciśnienia - 2 szt. oraz rejestrator holterowski 1 szt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 15) Przed zmianą:
Po zmianie:
Urządzenia do elektrokardiografii
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 18 (Część 18) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 18) Przed zmianą:
18. Dostawa wag medycznych ze wzrostomierzem 2 szt. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 2/18 do swz.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 18) Przed zmianą:
Wagi elektroniczne i akcesoria
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7791278674
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Olsztyn
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Dopiewo
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
warmińsko-mazurskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Sklep Medyczny Marta Kadziewicz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Naturfarm Piotr Wojciechowski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-02-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2023-02-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
19148,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
3024,00
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
3024,00
Po zmianie:
19148,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
- 2 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Zakup aparatu USG okulistycznego, tomografu okulistycznego oraz aparatu RTG ramię C
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.