Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LOKUM - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430857087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modrzewiowa
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs-lokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbs-lokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37847c86-eff5-4690-9ef2-c1205d2e43fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37847c86-eff5-4690-9ef2-c1205d2e43fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. Modernizacja obejmuje wykonanie i wymianę 2 szt. fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe w budynku Modrzewiowa 3 oraz 2 szt. fasad (klatka I i III) w budynku Modrzewiowa 3A. Wykonanie 2 szt. fasad (klatka I i III) w budynku Modrzewiowa 3A jest opcjonalne.
Opcja obejmuje możliwość zlecenia wykonania 1 albo 2 szt. fasad w budynku Modrzewiowa 3A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. Modrzewiowej 3 w Świdniku należącego do Lokum TBS Sp. z o.o., poprzez wykonanie i wymianę 2 szt. fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe. Zadanie dotyczy wymiany drewnianej stolarki fasad na aluminiową w kolorze EISCHE DUNKEL 009 wg. firmy SIKKENS (RAL 8023 (do sprawdzenia w terenie przed zamówieniem)) lub równoważnym, ciepłym pakietem okiennym z ramką, klamkami, o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z aktualną normą, odpowiednia szczelność wiatrowa i wodna zgodna z obowiązującymi normami, właściwa izolacyjność akustyczna zgodna z obowiązującymi normami. Stolarka ustawiona na L 65x42, który zamontowany jest w posadzce na głębokości 22 mm. Nowa stolarka powinna mieć po 3 szt. uchylanych okien (na każdym piętrze, w miejscach dostępnych z poziomu spocznika) na każdą boczną stronę fasady klatki tj. po 6 szt. okien U na jedną fasadę. Pakiety okienne od strony frontowej i południowej powinny być wykonane z szyb selektywnych, tak aby zminimalizować nagrzewanie się klatek schodowych. W klatce II wymiana nie dotyczy wiatrołapu na parterze z uwagi na fakt, że jest on już wykonany w technologii PCV; drzwi wejściowe do wymiany.
Przedmiotem zamówienia w ramach opcji jest modernizacja budynku przy ul. Modrzewiowej 3A (klatka I i III) w Świdniku należącego do Lokum TBS Sp. z o.o., poprzez wykonanie i wymianę 2 szt. fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe. Zadanie dotyczy wymiany drewnianej stolarki fasad na aluminiową w kolorze EISCHE DUNKEL 009 wg. firmy SIKKENS (RAL 8023 (do sprawdzenia w terenie przed zamówieniem)) lub równoważnym, ciepłym pakietem okiennym z ramką, klamkami, o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z aktualną normą, odpowiednia szczelność wiatrowa i wodna zgodna z obowiązującymi normami, właściwa izolacyjność akustyczna zgodna z obowiązującymi normami. Stolarka ustawiona na L 65x42, który zamontowany jest w posadzce na głębokości 22 mm. Nowa stolarka powinna mieć po 1 szt. uchylanego okna na każdą fasadę klatki.
Specyfikacja Techniczna jest stosowana jako dokument przetargowy i kontraktowy a jej przedmiotem są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robot. Roboty, których dotyczy Specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu:
a. wykonanie fasad z profili aluminiowych poza miejscem montażu,
b. dostawę produktu na miejsce montażu,
c. wymianę stolarki budowlanej (demontaż starej i montaż nowej),
d. obróbka ościeży wraz z pomalowaniem na biało,
e. uszczelnienie i obróbka przy daszku,
f. wywóz materiału z rozbiórki i gruzu.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiekcie zamieszkałym.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku do SWZ.
Wizja lokalna jest obligatoryjna. Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę zamówienia (obiekt zamieszkały), zamawiający wymaga złożenia oferty:
a. po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
b. sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
Zamawiający określa, iż osoby wykonujące niektóre czynności zmierzające do realizacji zamówienia mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres trwania umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, obejmują osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. o profilu pracownika fizycznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409212,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEFA-BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462306844
7.3.3) Ulica: ul. Krochmalna 35
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-401
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409212,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Świdniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2026 roku
- Modernizacja SP nr 5 w Świdniku w zakresie wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szkoły przed zalewaniem
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jakości świadczonych usług społecznych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PEŁCZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, wymiany źródła ciepła oraz budowy instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej Myszyniec ul. Sienkiewicza 1, 07-430 Myszyniec
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowomiejska 15/17 m 13 (ADK-4), część nr 2: Kanonia 8 m 2 (ADK-4)
- Utworzenie magazynu w Purdzie w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





